abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2016 @ 11:02:00 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165467574

• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
Statistieken van deze topicreeks.
Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga direct naar het laatste topic).

Audiolivestreams:
MP3 192kbps
MP3 96kbps
AAC HE1 64kbps
AAC HE2 32kbps

... of kijk live video.

Opmerkingen:
• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm (of bewegend PSB-alarm).
• Tijdens een Queenplaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm.
• Tijdens een plaat met Fire in de naam gaat het Fire-alarm af.
• Elke woendag kiest zendercoördinator, behorend tot het meubilair, Basyl de Groot, eigenhandig een Megahit.
• De baard van Domien Verschuuren dient geschoren te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
• Op woensdagmiddag, omstreeks half 2, was de vaste zendtijd van Pandaplint en de Jingle gemaakt door SilentChaos! Wij zijn nog altijd in rouw ;(

Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_165467605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:53 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Het nieuwe publiek is ook vrij lastig te vangen. Zowel voor TV als radio. Máár veel van de huidige dj's hebben imo ook niet erg veel persoonlijkheid, uitstraling en formats waarin ze zelf net als de vorige dj's een achterban op bouwen.Een aanzienlijk deel zou bij elk willekeurig ander station dezelfde show kunnen maken zonder uit de toon te vallen.
Yep, 3fm's waarschijnlijk 'grootste' dj, in de toekomst (als 'ie niet weg gaat): Domien. Hij lijkt op tientallen andere dj's die hier in Nederland op enigszins grote zenders draaien. :{
pi_165467671
Niet de DJ maar de muziek is het belangrijkste toch? Op beide fronten gaat het fout bij 3FM. De DJ vind zichzelf erg belangrijk en daarnaast is de muziek veel te veilig en brengen ze het als DE ontdekking. Ik vind er al jaren niets meer aan.
pi_165467737
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:41 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Daar is hij ondertussen ook alweer weg.
Hij zit nog bij Mojo, toch? Of heb ik iets gemist? :o
  woensdag 21 september 2016 @ 11:15:57 #5
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:08 schreef TUFKAL het volgende:
Niet de DJ maar de muziek is het belangrijkste toch? Op beide fronten gaat het fout bij 3FM. De DJ vind zichzelf erg belangrijk en daarnaast is de muziek veel te veilig en brengen ze het als DE ontdekking. Ik vind er al jaren niets meer aan.
Combinatie van. Een DJ brengt een sfeer in een programma, voor mij is dat ook wel erg belangrijk (de nodige dj's die ik irritant vind en bijna nooit zal luisteren). En het is niet voor niks dat bepaalde programma's op de radio een (relatief) grote achterban hebben. Dat zijn vaak programma's met een eigen unieke sfeer en persoonlijkheid. En niet de hapsnap plaatjes aan en afkondigers. Ik denk niet dat de 3fm luistercijfers zo hard achteruit zouden hollen als het alleen om de muziek ging.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  woensdag 21 september 2016 @ 11:16:33 #6
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467806
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hij zit nog bij Mojo, toch? Of heb ik iets gemist? :o
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Directeur-Mojo.html
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_165467822
Frank Ocean
know'm sayin?
word? word.
pi_165467837
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:17 schreef alors het volgende:
Frank Ocean
Nou dat. _O_ _O_
pi_165467849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:15 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Combinatie van. Een DJ brengt een sfeer in een programma, voor mij is dat ook wel erg belangrijk (de nodige dj's die ik irritant vind en bijna nooit zal luisteren). En het is niet voor niks dat bepaalde programma's op de radio een (relatief) grote achterban hebben. Dat zijn vaak programma's met een eigen unieke sfeer en persoonlijkheid. En niet de hapsnap plaatjes aan en afkondigers. Ik denk niet dat de 3fm luistercijfers zo hard achteruit zouden hollen als het alleen om de muziek ging.
Zou kunnen. Ik luister liever naar de muziek. bv pinguinradio. Geen geneuzel van DJ's die zonodig een sfeertje moeten neerzetten. Maar zal best markt voor zijn ;)
  woensdag 21 september 2016 @ 11:18:54 #10
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165467852
Owh en genre uurtjes. Er zijn weinig radiostations die dat hebben.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_165467858
De vele mogelijkheden die het internet biedt helpen natuurlijk niet mee, qua luisteraantallen. Júist de groep die eventueel naar 3fm zou kunnen luisteren (mensen die ofwel jong zijn, ofwel jong van geest zijn) zoekt makkelijk alternatieven op als 3fm het inhoudelijk gezien af laat weten. Spotify, YouTube, Mixcloud, 22Tracks, duizenden internetzenders: kies maar uit.

Ik ben in 2005 al primitief begonnen met het doorgeven van internetzenders naar andere ruimtes dan waar de computer staat, door middel van een fm-transmitter (wifi was nog geen gemeengoed), zodat ik niet meer volledig van de reguliere zenders afhankelijk was in ruimtes waar geen pc stond. Toen wifi wél gemeengoed werd, een jaar of drie, vier later (toen kwamen ook de eerste standalone internetradio's op de markt), werd het natuurlijk nog veel makkelijker om iets anders op te zetten dan de reguliere zenders.

Het is nu de taak van 3fm om, behalve het feit dat je het overal zo makkelijk uit de ether kunt plukken (en dat je nog eens wat van 'de waan van de dag' mee krijgt), nog meer te toegevoegde waarde te bieden ten opzichte van die duizenden zenders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 11:20:54 ]
  woensdag 21 september 2016 @ 11:19:37 #12
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:18 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik luister liever naar de muziek. bv pinguinradio. Geen geneuzel van DJ's die zonodig een sfeertje moeten neerzetten. Maar zal best markt voor zijn ;)
Als ik puur en alleen voor muziek zou luisteren zou ik alleen spotify gebruiken.
pi_165467904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:19 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Als ik puur en alleen voor muziek zou luisteren zou ik alleen spotify gebruiken.
Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.
pi_165467927
Bieber
know'm sayin?
word? word.
pi_165467934
quote:
Godsamme, hij is idd weg _O-. Dat had ik ff gemist. Nou, benieuwd waar ie nu dan naartoe gaat :'). Of ze 'm nog ergens willen hebben.
  woensdag 21 september 2016 @ 11:23:55 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165467938
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:21 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ja maar vind het wel prettig als "iemand anders" mij muziek voorschotelt. Ontdek ik nog eens wat.
Dat is idd de reden dat ik graag radio luister, anders blijf ik maar naar hetzelfde iTunes lijstje luisteren (wel met een heleboel nummers, maar hij wordt nauwelijks nog aangevuld)
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 11:25:15 #17
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_165467960
timor laten vervangen door eva :Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 21 september 2016 @ 11:25:35 #18
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165467967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:21 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Daarvoor heb je spotify lijstjes van anderen en discover weekly. Verder begrijp ik je punt best hoor. De muziekkeuze is wel erg veilig en lijkt op veel andere stations. Maar ik denk dat voor aanzienlijk deel afhakers niet de hoofdreden was.De combinatie van de muziek met veel dertien in een dozijn dj's en programma's.
pi_165467973
Heeft Timur al zelf het nieuwtje bevestigd?

Ze hadden hem gewoon op de middag moeten gooien. Nu is het echt niks meer wat 3fm nog heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_165467990
O+
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_165467991
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat is idd de reden dat ik graag radio luister, anders blijf ik maar naar hetzelfde iTunes lijstje luisteren (wel met een heleboel nummers, maar hij wordt nauwelijks nog aangevuld)
en dan zit ik niet te wachten op 3FM of nog erger 538 die een beperkte playlist heeft en ook nog eens niet mijn smaak. Dan krijg je steeds dezelfde nummers gedurende de dag.
pi_165468002
Don't dream it's over.
pi_165468038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Daarvoor heb je spotify lijstjes van anderen en discover weekly. Verder begrijp ik je punt best hoor. De muziekkeuze is wel erg veilig en lijkt op veel andere stations. Maar ik denk dat voor aanzienlijk deel afhakers niet de hoofdreden was.De combinatie van de muziek met veel dertien in een dozijn dj's en programma's.
oh ja de Kensingtons (de gruwel) van deze wereld trekken volle zalen dus schijnbaar vinden veel luisteraars dat erg goed. Mij zijn ze kwijtgeraakt in ieder geval, als luisteraar.
  woensdag 21 september 2016 @ 11:30:56 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468071
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ze hadden hem gewoon op de middag moeten gooien. Nu is het echt niks meer wat 3fm nog heeft.
Giel heeft het al een soort van bevestigd... z'n halve programma stond in het teken ervan. Bovendien was het op het NOS journaal van 3FM :')
In ieder geval dat'ie ging stoppen.

quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef markvanrinsum het volgende:
timor laten vervangen door eva :Y
Eva & Rámon O+
  woensdag 21 september 2016 @ 11:31:29 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:28 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

oh ja de Kensingtons (de gruwel) van deze wereld trekken volle zalen dus schijnbaar vinden veel luisteraars dat erg goed. Mij zijn ze kwijtgeraakt in ieder geval, als luisteraar.
Maakt bijna geen reet uit welke zender je aanzet. Kensington hoor je overal. Verspreidt zich als een virus.
pi_165468094
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Giel heeft het al een soort van bevestigd... z'n halve programma stond in het teken ervan. Bovendien was het op het NOS journaal van 3FM :')
In ieder geval dat'ie ging stoppen.

[..]

Eva & Rámon O+
Oke, nouja misschien als je hem iets meer 'eer' had gegeven met de middagshow had ie misschien nog net iets meer de motivatie gehad om er wel voor te gaan. Maar goed, dan heeft 3fm dus echt niks meer over. Herman en Sander H gaan de kar ook niet trekken.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 11:34:03 #27
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_165468126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oke, nouja misschien als je hem iets meer 'eer' had gegeven met de middagshow had ie misschien nog net iets meer de motivatie gehad om er wel voor te gaan. Maar goed, dan heeft 3fm dus echt niks meer over. Herman en Sander H gaan de kar ook niet trekken.
herman is een ^O^ dj
hoogie niet :N
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_165468131
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maakt bijna geen reet uit welke zender je aanzet. Kensington hoor je overal. Verspreidt zich als een virus.
Pinguinradio is Kensington vrij :)
pi_165468176
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:34 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Pinguinradio is Kensington vrij :)
We moeten nu ook niet doen alsof Kensington de slechtste band ooit is, maar de hype is wat overdreven.
pi_165468204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

We moeten nu ook niet doen alsof Kensington de slechtste band ooit is, maar de hype is wat overdreven.
Voor mij zitten ze er dicht tegenaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 11:39:54 ]
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 11:39:32 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_165468210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rock 'n Roll Radio, en dan wordt Kensington gedraaid ;( daar gaat het mis
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165468239
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik denk dat Timur gewoon echt niet op z'n plek zit bij de radio. Dat gevoel heb ik paar jaar geleden al wel eens bij 'm gehad. En dat ie met een burnout heeft thuis gezeten en dat ie buiten de grote stad verhuisde bevestigt dat ook wel.
pi_165468251
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik denk dat Timur gewoon echt niet op z'n plek zit bij de radio. Dat gevoel heb ik paar jaar geleden al wel eens bij 'm gehad. En dat ie met een burnout heeft thuis gezeten en dat ie buiten de grote stad verhuisde bevestigt dat ook wel.
Dit. Vond glazen huis ook helemaal niks volgens mij.
pi_165468256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:39 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Voor mij zitten ze er dicht tegenaan.
Ik kan zo 15 post-grunge bands noemen die ik echt stukken slechter vind.
pi_165468262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Doe er eens een paar :P
pi_165468326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iig niet Stone Sour, blijkbaar :P
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 21 september 2016 @ 11:46:00 #37
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165468334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:41 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat hoeft daar niet perse wat mee te maken hebben. Zal niet de enige die een week zonder eten, in een glazen huis 24/7 bekeken door mensen op tv en buiten niet perse heel fijn vindt. Kan je alsnog een prima radiomaker zijn die op zijn plek zit ;).
pi_165468350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:41 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Terwijl hij dat toch heel leuk deed.
pi_165468355
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:42 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Doe er eens een paar :P
Ik kan me overigens volledig voorstellen dat het repetitieve en het onvermogen om te wisselen van sound op een manier dat echt alles hetzelfde klinkt vervelend is, maar 1 los liedje heeft op zich een aardige kwaliteit (en op het begin hadden ze die ergernis nog niet zo als nu ze na 4 platen nog altijd hetzelfde klinken)

Maar om je een plezier te doen:
Creed
Hoobastank
3 Doors Down
Puddle of Mudd
Hinder
Daughtry
Staind
Theory of a Deadman
Courtney Love (solo, in Hole viel ze best mee)
Fuel
Skillet

Nickelback en Breaking Benjamin vind ik nog gaan. (zeker niet geweldig, maar ik kan er naar luisteren zonder in huilen uit te barsten) Oke, 15 zijn het er niet, maar dit soort muziek roept bij mij veel meer braakneigingen op dan Kensington, zolang ik maar niet meer dan 1 liedje achter elkaar op.
pi_165468367
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Iig niet Stone Sour, blijkbaar :P
Touché. Die smiley stond er niet voor niets, ik wist heus wel dat dat eigenlijk niet echt kan. :D
pi_165468391
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik kan me overigens volledig voorstellen dat het repetitieve en het onvermogen om te wisselen van sound op een manier dat echt alles hetzelfde klinkt vervelend is, maar 1 los liedje heeft op zich een aardige kwaliteit (en op het begin hadden ze die ergernis nog niet zo als nu ze na 4 platen nog altijd hetzelfde klinken)

Creed
Hoobastank
3 Doors Down
Puddle of Mudd
Hinder
Daughtry
Staind
Theory of a Deadman
Fuel
Skillet

Nickelback en Breaking Benjamin vind ik nog gaan. (zeker niet geweldig, maar ik kan er naar luisteren zonder in huilen uit te barsten) Oke, 15 zijn het er niet, maar dit soort muziek roept bij mij veel meer braakneigingen op dan Kensington, zolang ik maar niet meer dan 1 liedje achter elkaar op.
Oke dat zijn inderdaad ook vreselijke namen. Van al die bands kan ik ook geen nummer aanhoren. Nickelback en BB horen daar wel bij m.i. Greenday ook.
  woensdag 21 september 2016 @ 11:51:53 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Creed
Hoobastank
3 Doors Down
Puddle of Mudd
Hinder
Daughtry
Staind
Theory of a Deadman
Fuel
Skillet

Creed heeft best aardige nummers gehad in een ver verleden. Maar ik heb het sowieso niet zo op Jezus-rock

3 Doors Down, Staind, Puddle of Mudd vind ik eigenlijk niks mis mee en hoor ik liever dan Kensington.
Maar goed, het is de typische Amerikaanse sound uit die tijd, moet je van houden. Ik vind het met name erg overgeproduceerd.
Staind vond ik vroeger in ieder geval erg goed. Het werk wat Aaron nu doet als Country-artiest is ook prima aan te horen.
pi_165468447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:48 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Oke dat zijn inderdaad ook vreselijke namen. Van al die bands kan ik ook geen nummer aanhoren. Nickelback en BB horen daar wel bij m.i. Greenday ook.
poppunk vind ik vaak ook weinig aan, hersenloos vooral, maar dat geeft me nog niet het gevoel dat ik gelijk moet braken. Ik mijd het bij voorkeur wel, al vind ik de eerste 4 albums van Green Day nog wel aardig bijv.

Ik vind Kensington minder storend dan al deze namen, maar ze vallen wel een beetje in dat poppunk straatje voor mij ja. Dus ja, als je bijvoorbeeld Green Day ook vreselijk vindt kan ik me voorstellen dat dat bij Kensington niet anders ligt.

Tel daarbij op dat elke fm-radiozender (voor zover mensen nog via de fm luisteren buiten de auto :') ) die band dooddraait, en de ergernis van velen is volledig begrijpelijk.
  woensdag 21 september 2016 @ 11:52:53 #44
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468456
Ik vind Green Day wel gaaf... het oude werk en het nieuwe werk ook
pi_165468477
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ ;(
pi_165468485
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Green Day wel gaaf... het oude werk en het nieuwe werk ook
90's ging nog wel maar echt die zeiknummers van ze van tegenwoordig. "Boulevard of broken dreams" :') :r
pi_165468488
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Creed heeft best aardige nummers gehad in een ver verleden. Maar ik heb het sowieso niet zo op Jezus-rock

3 Doors Down, Staind, Puddle of Mudd vind ik eigenlijk niks mis mee en hoor ik liever dan Kensington.
Maar goed, het is de typische Amerikaanse sound uit die tijd, moet je van houden. Ik vind het met name erg overgeproduceerd.
Staind vond ik vroeger in ieder geval erg goed. Het werk wat Aaron nu doet als Country-artiest is ook prima aan te horen.
Ik vind het genre niet heel slecht per se, zo vind ik Bush, sommige nummers van Stone Sour en Seether wel weer prima luisterbaar. Maar ik zal mezelf nooit een fan van het genre noemen nee.

Dat jij het wel kunt waarderen wist ik sowieso ook wel. Jij bent dan weer #team110%antibritpop. (wat ook niet volledig onterecht is, terugkijkend zat daar ook een hoop rommel tussen). The Wombats, mijn god. :')
  woensdag 21 september 2016 @ 11:54:36 #48
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165468491
''Timur deze is voor jou'', nog maar een bevestiging.
pi_165468515
De versie met Brandon Flowers. _O_ _O_
pi_165468526
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind het genre niet heel slecht per se, zo vind ik Bush, sommige nummers van Stone Sour en Seether wel weer prima luisterbaar. Maar ik zal mezelf nooit een fan van het genre noemen nee.

Dat jij het wel kunt waarderen wist ik sowieso ook wel. Jij bent dan weer #team110%antibritpop. (wat ook niet volledig onterecht is, terugkijkend zat daar ook een hoop rommel tussen). The Wombats, mijn god. :')
Bush O+ Maar dat is meer de associatie met vroegah :P
Wombats :')
pi_165468538
Starsailor is dan wél weer prima :)
pi_165468540
Timur ;(
pi_165468544
De neuk is er mis met Let's dance to joy division?
  woensdag 21 september 2016 @ 11:58:39 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468576
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

90's ging nog wel maar echt die zeiknummers van ze van tegenwoordig. "Boulevard of broken dreams" :') :r
Dat vind ik juist een prachtig nummer. Sowieso vond ik het uitstapje met vreemde instrumenten/ritmes etc. wat ze gedaan hebben op de latere cd's wel geinig...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wombats, daar noem je ook iets :P
Led Zeppelin is ook brit-rock :P hou ik wel van :D
sowieso 60's-70's _O_ (en de jaren 50 ook)
pi_165468580
DennisMaas1989 twitterde op woensdag 21-09-2016 om 11:42:06 #Timur weg bij @3FM? Wat gaat er dan gebeuren met #MamaAppelsap? reageer retweet
Belangrijke vraag ja.

:') :') :').
  woensdag 21 september 2016 @ 11:59:03 #56
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
Tyfusplaat, kutaccent van die zanger, hyperactief gedoe...
  woensdag 21 september 2016 @ 11:59:15 #57
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468588
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
DennisMaas1989 twitterde op woensdag 21-09-2016 om 11:42:06 #Timur weg bij @3FM? Wat gaat er dan gebeuren met #MamaAppelsap? reageer retweet
Belangrijke vraag ja.

:') :') :').
#prioriteiten
pi_165468615
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tyfusplaat, kutaccent van die zanger, hyperactief gedoe...
Duidelijk.
Oneens.
pi_165468638
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
Als je die plaat luister hoor je gewoon dat er niet meer dan 4 aardige liedjes op staan en de rest is volgegooid met fillerrotzooi. Teksten waren ook flinterdun. Voor een radiohitje (en ivm nostalgie) is Let's dance to Joy Division best aardig, dat wel.

Moving to New York is wel een heel sterk liedje overigens.
pi_165468651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als je die plaat luister hoor je gewoon dat er niet meer dan 4 aardige liedjes op staan en de rest is volgegooid met fillerrotzooi. Teksten waren ook flinterdun. Voor een radiohitje (en ivm nostalgie) is Let's dance to Joy Division best aardig, dat wel.

Moving to New York is wel een heel sterk liedje overigens.
Ging mij ook om de single.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:03:31 #61
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468677
Ik vind de single ook al niks...

Volgens Wikipedia vallen Wombats onder Britse indieband...
Nou vind ik de meeste indiebands gewoon kut. Ligt niet aan britrock/pop (zie dat The Verve bijv. daar ook onder valt)
  woensdag 21 september 2016 @ 12:04:36 #62
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_165468694
The Wombats live is echt geweldig vind ik. Gezien in de Melkweg en Tivoli, een grote teringzooi _O_
  woensdag 21 september 2016 @ 12:04:42 #63
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468699
Zie deze lijst onderaan:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Indie_(muziek)

Bijna allemaal kut (niet alles)
pi_165468711
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Zie deze lijst onderaan:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Indie_(muziek)

Bijna allemaal kut (niet alles)
Driekwart gewoon kwaliteit.
pi_165468730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Driekwart gewoon kwaliteit.
Dat.

SC met z'n americana / cuntry fetish. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165468733
Staan wel een paar Libertines/Interpol/Strokes-golf bandjes in, daar zat wel veel rommel tussen door de hype. Dat was ook het grootste probleem.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:06:56 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468748
Van sommige namen krijg ik al kippenvel...
Vampire Weekend, The Whistest boy alive, Two door cinema club, Clap you Hands say yeah, Edward Sharpe and the Magnetic Zeros :')
manmanman
pi_165468761
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Vampire Weekend, The Whistest boy alive, Two door cinema club, Clap you Hands say yeah, Edward Sharpe and the Magnetic Zeros :')
manmanman
Vampire Weekend vind ik wel goed, al is dat wel een heel specifieke sound. Die anderen hebben we het inderdaad niet over.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:08:24 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468771
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef Bronson het volgende:

[..]

Dat.

SC met z'n americana / cuntry fetish. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben opgegroeid met The Beatles, Rolling Stones, Queen, Led Zeppelin, Jimmy Hendrix...
kwaliteit dus.
Americana is 9 van de 10 keer ook gewoon kut. Country vind ik alleen de oude zooi leuk (of dingen die op oud lijken zoals Pokey Lafarge).
Verder ben ik in mijn pubertijd voornamelijk metal-fan geweest (en is het nog steeds een genre waar ik een zwak voor heb... alhoewel ik iets afgezwakt ben naar gewoon stevige melodieuze rock)
pi_165468776
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman
  woensdag 21 september 2016 @ 12:08:54 #71
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468780
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_165468792
3/4 is misschien wat overdreven trouwens, ik zie dat Imagine Dragons, Kodaline etc er ook gewoon tussen staan. Maar de helft, dan. Ik noem een Blonde Redhead, Neutral Milk Hotel, Guided By Voices, Yo La Tengo of Sonic Youth.

Nu is het ook gewoon een erg brede lijst. Ik bedoel, Sonic Youth en Kodaline lijken in de verste verte niet op elkaar.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:10:31 #73
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468804
Laatste tijd luister ik veel The Pretty Reckless, Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators, dat soort muziek. Gewoon wat stevige rock. Is in NL een beetje van de radio verdwenen
pi_165468806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
3/4 is misschien wat overdreven trouwens, ik zie dat Imagine Dragons, Kodaline etc er ook gewoon tussen staan. Maar de helft, dan. Ik noem een Blonde Redhead, Neutral Milk Hotel, Guided By Voices, Yo La Tengo of Sonic Youth.

Nu is het ook gewoon een erg brede lijst. Ik bedoel, Sonic Youth en Kodaline lijken in de verste verte niet op elkaar.
Klopt. Kodaline stemmen hun gitaren.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_165468807
Dat waren allemaal bands met een piek voor 2000. Ik zie een trend.
pi_165468815
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Klopt. Kodaline stemmen hun gitaren.
Die zanger zingt ook nog hoger dan Kim Gordon ook.
pi_165468830
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die zanger zingt ook nog hoger dan Kim Gordon ook.
Dat zullen ze vast wel eens aan haar gevraagd hebben, maar toen zei ze wss I don't wanna..I don't think so
pi_165468833
Ramon :')
know'm sayin?
word? word.
pi_165468835
;(
pi_165468840
:'(
know'm sayin?
word? word.
pi_165468842
Ik wil ook een jaar lekker niks doen
  ESF Reporter woensdag 21 september 2016 @ 12:13:51 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_165468845
;(
pi_165468846
Heb je toch lekker verdiend als je nu gewoon een jaar niks kan doen.
pi_165468848
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:13 schreef alors het volgende:
:'(
Ik luister niet. Wat zegt ie?
pi_165468849
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik luister niet. Wat zegt ie?
Hij stopt.
pi_165468854
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:13 schreef Bronson het volgende:
Heb je toch lekker verdiend als je nu gewoon een jaar niks kan doen.
Die zullen daar niet voor een nuts en een boekenbon zitten :+.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:14:32 #87
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468856
Hij gaat alleen nog maar flierefluiten :')
hoe lang kan je dat volhouden als 40er?
  woensdag 21 september 2016 @ 12:14:47 #88
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165468863
Een jaar niks doen.. Dat klinkt niet als heel uitgedacht plan. Blijft jammer, hopelijk voor hem wel wat hij zoekt dan maar.
pi_165468869
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:13 schreef Cee het volgende:
;(
En dan daarna ook nog Tame Impala. Jij hebt een slechte dag.

Wel zonde voor de zender. Timur was de enige echte baas.
pi_165468875
Ik hoop maar dat hij er echt gelukkig van wordt. Maar ik betwijfel het eigenlijk. Een maand is leuk, twee, drie, vier maanden ook nog wel, maar daarna ga je je denk ik wel doelloos voelen...
know'm sayin?
word? word.
pi_165468877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:14 schreef F.Begbie het volgende:
Een jaar niks doen.. Dat klinkt niet als heel uitgedacht plan. Blijft jammer, hopelijk voor hem wel wat hij zoekt dan maar.
Hij is ook een tijdje naar Japan geweest toch? Volgens mij ook vrij spontaan.
pi_165468884
mandy7n twitterde op woensdag 21-09-2016 om 12:14:28 Timur zit op #3FM te verklaren dat hij niets gaat doen, want dat is het enige wat hij leuk vindt. De publieke omroep betaalt echt TE goed. reageer retweet
:').
pi_165468892
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:15 schreef alors het volgende:
Ik hoop maar dat hij er echt gelukkig van wordt. Maar ik betwijfel het eigenlijk. Een maand is leuk, twee, drie, vier maanden ook nog wel, maar daarna ga je je denk ik wel doelloos voelen...
Dat lijkt mij ook.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:17:13 #94
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165468906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Timur is een hele goede adiomaker, dat hoor ik veel mensen zeggen die er verstand van hebben. Maar ik kreeg het idee dat hij gewoon niet lekker in z'n vel zit.

Maar goed, jammer voor ons, knap moedig besluit van hem.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 21 september 2016 @ 12:17:32 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468910
Timur O+
Paar keer aan de lijn gehad ook O+
Ik zal'm missen. Sowieso tijdens m'n verhuizing/tijdens het klussen altijd 3FM op zaterdag/zondagmiddag. prachtige radio :)
pi_165468952
Graceland :') Dat is gewoon een soort kermisattractie.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:20:26 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468968
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef alors het volgende:
Graceland :') Dat is gewoon een soort kermisattractie.
Wel een goed nummer O+
  woensdag 21 september 2016 @ 12:20:49 #98
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468977
Rámon vind ik ook fantastisch. Maar hij moet wel met iemand samen radio maken, dan is'ie op z'n sterkst.
pi_165468984
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Rámon vind ik ook fantastisch. Maar hij moet wel met iemand samen radio maken, dan is'ie op z'n sterkst.
Jep, als sidekick is hij wel geniaal.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:21:14 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165468985
Over de duivel gesproken O+ O+ O+

Graceland _O_
pi_165468989
Graceland. _O_ _O_
  Redactie Sport woensdag 21 september 2016 @ 12:22:16 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165469011
Graceland _O_ goede plaat
pi_165469033
Toch heb ik het idee dat Timur het allemaal aardig verbloemd. Al is dat natuurlijk zijn goed recht ook.
  ESF Reporter woensdag 21 september 2016 @ 12:24:39 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_165469067
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En dan daarna ook nog Tame Impala. Jij hebt een slechte dag.

Ik vind het ondertussen een mooi nummer! /brekend
  ESF Reporter woensdag 21 september 2016 @ 12:25:00 #105
87554 Cee
Welluk?
pi_165469072
Sowieso, Graceland _O_
pi_165469074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef Bronson het volgende:
Toch heb ik het idee dat Timur het allemaal aardig verbloemd. Al is dat natuurlijk zijn goed recht ook.
Idd.
Denk dat ie met zichzelf in de knoop zit. En dan is het niet verkeerd om een beslissing als deze te nemen.
pi_165469134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef Bronson het volgende:
Nou dat idd, ik vind het niet zo leuk om te denken, maar het zou me niet zoveel verbazen als het meer is dan dit.

SPOILER
know'm sayin?
word? word.
pi_165469160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:28 schreef alors het volgende:

[..]

Nou dat idd, ik vind het niet zo leuk om te denken, maar het zou me niet zoveel verbazen als het meer is dan dit.

SPOILER
Dat dus. Ik hoop het met je mee.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:31:30 #109
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165469205
Laten we maar hopen dat van die spoiler niks klopt. Dat hij met juiste hulp dat kan vinden wat hij zoekt en daar gelukkig in is. Al dan niet met radiomaken.
pi_165469212
AlexSnelleman twitterde op woensdag 21-09-2016 om 12:22:00 En wat betreft Ramon. Zet hem bij Domien en Eva in de ochtend op #3FM. Zou een fijn ochtendprogramma zijn. Bij deze gratis radioconsult ;) reageer retweet
Geen gek idee.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:34:56 #111
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165469271
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:31 schreef Bronson het volgende:
AlexSnelleman twitterde op woensdag 21-09-2016 om 12:22:00 En wat betreft Ramon. Zet hem bij Domien en Eva in de ochtend op #3FM. Zou een fijn ochtendprogramma zijn. Bij deze gratis radioconsult ;) reageer retweet
Geen gek idee.
Een show met 3 dj's die al eigen programma's hebben (gehad)? Beetje druk allicht. En misschien wat botsende egootjes?
pi_165469310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:34 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Een show met 3 dj's die al eigen programma's hebben (gehad)? Beetje druk allicht. En misschien wat botsende egootjes?
Ja dat wel, maar een Domien alleen is ook veel te soft. Die moeten toch wel met z'n tweeën gaan zitten om elkaar sterker te maken.
  Redactie Sport woensdag 21 september 2016 @ 12:47:11 #113
pi_165469453
She's so High >>> Walk
  woensdag 21 september 2016 @ 12:48:22 #114
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165469470
Gaat Timur weg? Ik begon het programma net te waarderen! Voor mij was het stukje ochtend / middag met Veenstra en Timur/Ramon toppunt van de dag. Giel en Rabbering mogen van mij echt opzouten en Frank is af en toe wel OK.

Die gasten die tot nu toe wel eens invielen tijdens vakanties van de echte dj's vind ik echt 13-in-een dozijn. Ben benieuwd of Domien de ochtendshow kan trekken. Je staat wel in de schaduw van Beelen en recht tegenover andere zeer populaire ochtendshows.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_165469517
quote:
Het is waar, helaas. Ik ga stoppen op de radio. Na 8 jaar 3FM wilde ik weer eens wat anders doen. Wat was heel lang de grote vraag, totdat ik deze zomer merkte hoe gelukkig ik werd van helemaal niks doen: gewoon een beetje flierefluiten. Ik heb het komende jaar, misschien langer, heel erg zin om een beetje te lummelen, hangen, in een strandbar werken, bergwandelen, en als het mee zit garnalen vissen. 😃

Ik neem afscheid van het allerleukste radioprogramma wat ik ooit heb gemaakt, bij de allerleukste zender, met de allerleukste collega's van Nederland.

Rámon is niet van plan om met me mee te gaan garnalenvissen. Wat zijn plannen zijn hoor je binnenkort!
https://www.facebook.com/(...)2963/?type=3&theater
  woensdag 21 september 2016 @ 13:25:01 #116
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165469947
:? een plaat die al weken uit is en regelmatig gedraaid werd tot MH kiezen?
Trotste mama van Ambar
pi_165469973
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
:? een plaat die al weken uit is en regelmatig gedraaid werd tot MH kiezen?
De schuld van Wilbert.
  Redactie Sport woensdag 21 september 2016 @ 13:32:20 #118
pi_165470040
De Deuren _O_
  woensdag 21 september 2016 @ 13:34:48 #119
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165470074
Timur had meer steun moeten krijgen van 3FM en dat hebben ze gewoon na gelaten.
Hij is ook maar een mens, 3FM was wel zijn hou vast en nu laten ze hem gaan.
pi_165470081
Wel vreemd dat Timur maandag al grapte te stoppen na de duizendste mama appelsap. Hoopte daarom nog dat het een grap zou zijn.
  woensdag 21 september 2016 @ 13:35:59 #121
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165470091
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:34 schreef KingRadler het volgende:
Uhh. Was jij daarbij? Lijkt mij voor ons moeilijk te beoordelen.
pi_165470152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:34 schreef KingRadler het volgende:
In zijn podcast zei Timur dat hij en de redactie eigenlijk geen interactie hebben. Ramon was degene die al het contact met 3FM onderhield.(koken met Timur en Ramon aflevering 2 of 3)
  ESF Reporter woensdag 21 september 2016 @ 13:44:58 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_165470248
Platenbonanza Streeknieuws liedje :o
  Redactie Sport woensdag 21 september 2016 @ 13:46:25 #124
pi_165470270
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:44 schreef Cee het volgende:
Platenbonanza Streeknieuws liedje :o
jup, ik heb het origineel echt nog nooit gehoord
  woensdag 21 september 2016 @ 14:10:03 #125
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165470742
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

De schuld van Wilbert.
Wat niet :P
pi_165473126
Radio 2 en 3FM grote puzzel na vertrek dj's

quote:
Paul Rabbering wordt genoemd als opvolger van Wouter van der Goes op Radio 2. Van der Goes zou mogelijk doorschuiven van 1600-18.00 uur naar 18.00-20.00 uur, nu nog de plek van Bert Haandrikman.
Niet echt een goeie zet, maar alles beter dan Wouter. ^O^

quote:
Ingewijden houden er echter nog steeds rekening mee dat Ruud de Wild voor de late middag van Radio 2 wordt benaderd.
Mag hopen van niet. :r
quote:
Frank van der Lende, de opvolger van de naar Radio 538 vertrokken Coen Swijnenberg en Sander Lantinga in de middag op 3FM, zou volgens de laatste stand van zaken zijn programma tussen 16.00 en 18.00 uur behouden.
:') :')
:')
pi_165473269
Dat het wat meer om de plaatjes en wat minder om de poppetjes gaat draaien bij 3FM. En wat spannender programmeren graag, minder 'Serious' Talent en riazop-klik muziek en meer muziek die we echt nog niet gehoord hebben. Zonder je daarvoor eerst drie keer te excuseren bij de luisteraar.
pi_165473373
quote:
Frank van der Lende, de opvolger van de naar Radio 538 vertrokken Coen Swijnenberg en Sander Lantinga in de middag op 3FM, zou volgens de laatste stand van zaken zijn programma tussen 16.00 en 18.00 uur behouden.
Eh... was het niet de bedoeling meer luisteraars te trekken ipv ze weg te jagen? :{

Ik heb nou niet bepaald het idee dat 'ie populair is.
  woensdag 21 september 2016 @ 16:23:49 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165473394
Ik vond frank ook niks in het begin, maar ben hem eigenlijk best gaan waarderen :)
pi_165473417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond frank ook niks in het begin, maar ben hem eigenlijk best gaan waarderen :)
Zelden zo'n kutdj op zo'n belangrijk tijdslot meegemaakt.
pi_165473616
Volgens mij is het best een leuk persoon en zit er basically ook talent in, maar het komt op de een of andere manier niet zo uit de verf.

Die is beter op z'n plek op een tijdslot ergens in de avond, wanneer hij in een iets minder strak keurslijf hoeft (liefst 21-00 uur, maar dat gaat niet want dat is al bezet door de VPRO).
pi_165473922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:31 schreef female81 het volgende:
Volgens mij is het best een leuk persoon en zit er basically ook talent in, maar het komt op de een of andere manier niet zo uit de verf.

Die is beter op z'n plek op een tijdslot ergens in de avond, wanneer hij in een iets minder strak keurslijf hoeft (liefst 21-00 uur, maar dat gaat niet want dat is al bezet door de VPRO).
Hij moet met gezwinde spoed weg uit de middag. zoveel weet ik zeker.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 september 2016 @ 17:01:10 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165474211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:11 schreef Bronson het volgende:

[..]

[..]

[..]

Rabbergod _O_ Zijn zondagprogramma op 2 is ook wel leuk :)
pi_165474265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Nee. Gewoon nee.
  woensdag 21 september 2016 @ 22:18:37 #135
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_165482791
Gooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond :W :W

quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.
Ja, gewoon ja :Y en O+ O+ Dieuwke O+ O+

Gelukkig dat Timur weg gaat *O* *O* *O* komt er tenminste misschien weer een programma voor in de plaats waarin weer eens muziek gedraaid wordt ^O^
pi_165483358
Als je DJ's niets vind zijn er toch honderdduizend alternatieve? Timur was een uniek talent populair onder jong en oud. Hoe leuk Ramon ook is, hij heeft een aangever nodig. Hem koppelen aan Domien is geen garantie voor succes.

Ik zou dan ook niet weten wat 3FM nu moet doen. Het is jammer dat Timur niet gewoon minder is gaan werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Michie_ op 22-09-2016 01:08:16 ]
  donderdag 22 september 2016 @ 06:39:52 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165487696
:W.
pi_165487732
pi_165488009
Goedemorgen.
pi_165488430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:11 schreef Bronson het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gelukkig maken Coen en Snader op 538 gewoon nog steeds een bazenprogramma

Dat Frank in de middag zou blijven is echt te dom voor woorden

Daar win je de oorlog niet mee
pi_165488455
:W Goedemorgen
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 09:18:15 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_165488551
Wanneer is Timur nou voor het laatst dan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165488594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Nog niet helemaal bekend, maar iedergeval voor 2017.
pi_165488749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik gok eind dit jaar. De laatste doordeweekse dag voor serious request is vrijdag 16 december 2016. Ik denk dat ze op die dag de laatste Superradio maken.
  donderdag 22 september 2016 @ 10:31:51 #145
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165489685
*O* Crystal Fighters *O*
Trotste mama van Ambar
pi_165489975
Novastar. _O_ _O_
  donderdag 22 september 2016 @ 11:08:58 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165490235
Arabella _O_ Lekkere plaat :)
  donderdag 22 september 2016 @ 11:17:01 #148
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165490380
Blijft jammer van Timur, maar als hij het de beste beslissing lijkt te vinden, vooral doen.

Als ik Domien een dikke maand geleden hoorde kon je al zien aankomen dat de zaak flink op de schop gaat. Misschien dat Timur daardoor de sfeer ook niket meer prettig vond? Onrust op de werkvloer geeft veel stress.

Paul mag ophoepelen, en dat zal ook wel gebeuren. Sander Hoogendoorn ervoor in de plaats zeg ik.
  donderdag 22 september 2016 @ 11:25:46 #149
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165490543
Veenstra krijgt kippenvel van dat geblaat van Typhoon :')
pi_165490554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Veenstra krijgt kippenvel van dat geblaat van Typhoon :')
Niets mis met de muziek van Typhoon.
pi_165490589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef Againzender het volgende:
Blijft jammer van Timur, maar als hij het de beste beslissing lijkt te vinden, vooral doen.

Als ik Domien een dikke maand geleden hoorde kon je al zien aankomen dat de zaak flink op de schop gaat. Misschien dat Timur daardoor de sfeer ook niket meer prettig vond? Onrust op de werkvloer geeft veel stress.

Paul mag ophoepelen, en dat zal ook wel gebeuren. Sander Hoogendoorn ervoor in de plaats zeg ik.
Ja het is zonde. ;(

Paul is opzich een prima DJ. Enkel moet hij hoognodig iets anders gaan doen. Hij doet z'n show gewoon op de automatische piloot.
  donderdag 22 september 2016 @ 11:40:23 #152
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165490827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:26 schreef Bronson het volgende:

[..]

Niets mis met de muziek van Typhoon.
Typhoon heeft een paar leuke nummertjes en zijn optredens zijn ook vaak een feestje, maar wat ze net draaiden was rommel. Hij heeft nog een keer zo'n dramatisch slecht nummer gemaakt wat het themanummer voor een of andere actie was, werd vervelend veel gedraaid op 3FM :(
pi_165491431
:W
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_165491465
Frank Ocean. _O_
pi_165491729
O+ _O_ Mykonos _O_ O+
Lang niet gehoord!
pi_165492169
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:37 schreef Sersjee het volgende:
O+ _O_ Mykonos _O_ O+
Lang niet gehoord!
Fleet Foxes. _O_
pi_165492208
DE STAAT. _O_ _O_
  donderdag 22 september 2016 @ 13:09:30 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165492218
De staat _O_
pi_165492226
De Staat _O_
pi_165492444
Heeft iemand de songtekst?
pi_165492473
Dit. :')
pi_165492478
Ik had een collega die dit altijd heel serieus zat mee te zingen.
pi_165492611
Gekrijs.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 september 2016 @ 13:35:39 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165492705

Thema Glazen Huis 2016: ‘Save our DJ’s’
Stille ramp eist elke drie maanden een DJ
22 september 2016 door Joep Smit en Jop Eikelboom

Het thema van Serious Request 2016 is dit jaar ‘Save our DJ’s’. Dat heeft de stagiair van 3FM bekendgemaakt in zijn ochtendshow.

In het Glazen Huis, dat dit jaar in Breda staat, zullen Frank van der Lende, Ramon Verkoeijen en Cora de kantinejuf zes dagen lang radio maken zonder te eten. Ze vragen daarmee aandacht. Van der Lende: “We zuchten onder een stille ramp die elke drie maanden een DJ opeist. Met genoeg doorsnee bandjes en inwisselbare rubriekjes kunnen we deze DJ’s redden, het is nog niet te laat.

Elke euro is meegenomen, maar ook met een leuke jingle maak je ons hartstikke blij.”Zendermanager Basyl de Groot hoopt dat de actie zeker 10 miljoen euro oplevert. “Daarmee kunnen we dan bijvoorbeeld een goedgebekte schoolverlater twee ton per jaar betalen om af en toe een plaatje op te zetten. Je kunt dit jaar dus echt een verschil maken.”

10.gif

http://speld.nl/2016/09/22/thema-glazen-huis-2016-save-our-djs/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165492859
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Het thema van Serious Request 2016 is dit jaar ‘Save our DJ’s’. Dat heeft de stagiair van 3FM bekendgemaakt in zijn ochtendshow.

In het Glazen Huis, dat dit jaar in Breda staat, zullen Frank van der Lende, Ramon Verkoeijen en Cora de kantinejuf zes dagen lang radio maken zonder te eten. Ze vragen daarmee aandacht. Van der Lende: “We zuchten onder een stille ramp die elke drie maanden een DJ opeist. Met genoeg doorsnee bandjes en inwisselbare rubriekjes kunnen we deze DJ’s redden, het is nog niet te laat.

Elke euro is meegenomen, maar ook met een leuke jingle maak je ons hartstikke blij.”Zendermanager Basyl de Groot hoopt dat de actie zeker 10 miljoen euro oplevert. “Daarmee kunnen we dan bijvoorbeeld een goedgebekte schoolverlater twee ton per jaar betalen om af en toe een plaatje op te zetten. Je kunt dit jaar dus echt een verschil maken.”

[ afbeelding ]

:D
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 22 september 2016 @ 13:43:26 #166
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_165492860
Dat deed Ruud best netjes _O_
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 22 september 2016 @ 13:44:06 #167
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165492875
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O-
pi_165493083
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

donderdag 22 september 2016 @ 13:56:48 #169
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165493108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat deed Ruud best netjes _O_
Ruud :?
  donderdag 22 september 2016 @ 14:18:29 #170
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_165493465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ruud :?
Die vent die in z'n achtertuin de uithaal van JCS nadeed.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_165493653
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

quote:
Dat heeft de stagiair van 3FM bekendgemaakt in zijn ochtendshow.
Geniaal tussenzinnetje ook _O_
  donderdag 22 september 2016 @ 15:21:32 #172
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165494416
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Typhoon heeft een paar leuke nummertjes en zijn optredens zijn ook vaak een feestje, maar wat ze net draaiden was rommel. Hij heeft nog een keer zo'n dramatisch slecht nummer gemaakt wat het themanummer voor een of andere actie was, werd vervelend veel gedraaid op 3FM :(
A, daar heb je hem net :')
  donderdag 22 september 2016 @ 15:30:28 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165494587
Spraakwater _O_
  donderdag 22 september 2016 @ 16:16:26 #174
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165495451
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Spraakwater _O_
Lest de dorst. Punt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_165498023
wat een slecht stuk over 3FM bij Eenvandaag
pi_165500266
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2016 18:47 schreef Evertjan het volgende:
De link naar het stuk over 3fm:

http://cultuur.eenvandaag(...)k_zit_er_nog_in_3fm_
pi_165500465
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2016 18:47 schreef Evertjan het volgende:
hoezo sclecht
pi_165500670
hoiii goede avodn
pi_165500754
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hoezo sclecht
een of ander mediastrateegje die nog niet weet of er lucht of zand in een radio zit staat daar zijn mening te verkondigen over een radiostation dat al meer dan 50 jaar bestaat
pi_165501497
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef Evertjan het volgende:

[..]

een of ander mediastrateegje die nog niet weet of er lucht of zand in een radio zit staat daar zijn mening te verkondigen over een radiostation dat al meer dan 50 jaar bestaat
wat _O-
pi_165505827
De vervanging van Giel moet Gerard Ekdom zijn. Elke andere keus lijkt me de onjuiste. Ekstra weekend weer in ere herstellen (utopie). Evenals Dolf Jansen op vrijdag. Domien en Rabbering vind ik mwoah. Timur en Ramon vind ik echt leuk, maar wat een baas die Timur om met deze reden zijn baan op te zeggen. Heerlijk
pi_165507375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:24 schreef lunko1979 het volgende:
De vervanging van Giel moet Gerard Ekdom zijn. Elke andere keus lijkt me de onjuiste. Ekstra weekend weer in ere herstellen (utopie). Evenals Dolf Jansen op vrijdag. Domien en Rabbering vind ik mwoah. Timur en Ramon vind ik echt leuk, maar wat een baas die Timur om met deze reden zijn baan op te zeggen. Heerlijk
Ik vind het eerder sneu voor Timur, het lijkt me dat hij totaal niet lekker in zijn fel zit. Hopelijk vind hij zijn geluk komend jaar.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 23 september 2016 @ 06:42:58 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165507764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:24 schreef lunko1979 het volgende:
_O- _O-
  vrijdag 23 september 2016 @ 06:48:25 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165507775
  vrijdag 23 september 2016 @ 06:52:37 #185
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165507781
Eén goedemorgen.
pi_165507784
pi_165507872
Goedemorgen.
pi_165507934
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:38 schreef Bronson het volgende:
Goedemorgen.
Moedegorgen!
pi_165508060
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Moedegorgen!
Tijd voor koffie?
pi_165508080
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Moedegorgen!
Lahlo!!

Beina wiekent!!!!111!1!1111!!111
  vrijdag 23 september 2016 @ 08:32:04 #191
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165508158
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Lahlo!!

roflol
pi_165508654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 01:47 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ik vind het eerder sneu voor Timur, het lijkt me dat hij totaal niet lekker in zijn fel zit. Hopelijk vind hij zijn geluk komend jaar.
Iedereen zit wel eens minder lekker in zijn vel. De keuze om alles achter te laten en je geluk elders te gaan beproeven. Is wat voor veel mensen niet haalbaar is. Dat Timur nu betrekkelijk makkelijk een sloot geld binnen haalt in korte tijd waar hij over een tijdje maanden voor in de bediening moet staan leert ie nog wel.

Ik verwacht hem medio 2018 weer "gewoon" op de radio. Misschien niet bij 3fm, maar wel op de radio.
pi_165508673
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Lahlo!!

pi_165508676
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:46:11 #195
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165508901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Iedereen zit wel eens minder lekker in zijn vel. De keuze om alles achter te laten en je geluk elders te gaan beproeven. Is wat voor veel mensen niet haalbaar is.
Ik denk dat het vooral is dat er maar echt weinig mensen zijn die dit durven, alles achterlaten met alle risico's en dat mensen daarom eerder kiezen voor een "ongelukkig" leven.

quote:
Dat Timur nu betrekkelijk makkelijk een sloot geld binnen haalt in korte tijd waar hij over een tijdje maanden voor in de bediening moet staan leert ie nog wel.

Hij zal vast niet slecht betaald krijgen, maar ik denk dat hij (net als ieder mens) er gewoon voor gespaard heeft en dat het echt wel meevalt met die "sloot" geld.
pi_165509489
:W
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:28:32 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165510551
Opgezwolle _O_ _O_ _O_
pi_165510582
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Opgezwolle _O_ _O_ _O_
Ja, dat.
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:29:55 #199
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165510590
Zwolle het Verre Oosten noemen :')
Trotste mama van Ambar
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 23 september 2016 @ 11:29:59 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165510596
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Opgezwolle _O_ _O_ _O_
_O_ _O_
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:30:12 #201
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165510606
Voor de rest wel een leuk liedje.
Trotste mama van Ambar
pi_165510793
Lavalamp *O*
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:55:38 #203
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165511209
Zo'n verkrachting van het origineel met al dat gelul er door heen :(
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 23 september 2016 @ 12:42:13 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165512125
Bonkers _O_
  vrijdag 23 september 2016 @ 13:34:41 #205
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165513113
Guano Apes _O_
  vrijdag 23 september 2016 @ 13:52:39 #206
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165513517
FREITAG FASHIONTAG

pi_165513595
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
FREITAG FASHIONTAG

[ afbeelding ]
DAT KAN BETER.

vrijdag 23 september 2016 @ 14:01:28 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165513696
Is niks aanhebben ook fashion?

Verder wel goede post natuurlijk, Bronson ^O^
pi_165513699
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
FREITAG FASHIONTAG

[ afbeelding ]
Ellen O+ :9
pi_165513721
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Is niks aanhebben ook fashion?

Verder wel goede post natuurlijk, Bronson ^O^
Maar natuurlijk.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:10:56 #211
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165513901
Belangrijkere zaken, het is weer bijna Oktoberfest:

pi_165513987
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:10 schreef SilentChaos het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis de foto der foto's.

pi_165514056
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag jongens.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:24:22 #214
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165514222
quote:

Bijna? In München is het al in volle gang. Vijf jaar geleden geweest. Mooi man.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:31:40 #215
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165514406
Ik heb patroon liggen om een dindrl te maken.
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:55:09 #216
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165514959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb patroon liggen om een dindrl te maken.
Ik heb 1 vrouw in dirndl gehad, best geinig zo'n pakje...
SPOILER
  vrijdag 23 september 2016 @ 15:44:26 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165516137
Piano Man _O_
pi_165516489
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:14 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ik mis de foto der foto's.

[ afbeelding ]
die foto is ook al 10 jaar oud die tietjes staan niet meer zo strak
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:11:32 #219
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165516877
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:56 schreef Evertjan het volgende:

[..]

die foto is ook al 10 jaar oud die tietjes staan niet meer zo strak
wellicht hangen die uiers nu tot de grond en heeft ze een kpk
pi_165516910
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

wellicht hangen die uiers nu tot de grond en heeft ze een kpk
:(
pi_165517875
pi_165517915
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

geen vlog?
ja en nee
pi_165518278
Sowieso vlogs :')
pi_165519497
Ik hoor net Eddy Zoey op bezoek bij 538. Man wat had hij een leuke middagshow een jaar of 10 terug op 3FM, ze zouden hem even moeten polsen.
pi_165520005
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:23 schreef Remzz het volgende:
Ik hoor net Eddy Zoey op bezoek bij 538. Man wat had hij een leuke middagshow een jaar of 10 terug op 3FM, ze zouden hem even moeten polsen.
Ja op de zaterdag altijd. Met Tess.
En die ene boer die van die ranzige dingen of zoiets insprak toch?
Was het ideale weekendbaanprogramma. _O_
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:05:34 #228
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_165520327
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:50 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ja op de zaterdag altijd. Met Tess.
En die ene boer die van die ranzige dingen of zoiets insprak toch?
Was het ideale weekendbaanprogramma. _O_
Met die rete-irritante trompet van 'm overal tussendoor bedoel je? :+
Zijn sidekick Tessel (niet Tess) is trouwens ook goed terecht gekomen, die is tegenwoordig hoofd 3FM-radioprogramma's bij BNN-VARA en de vrouw van Sander Lantinga. ;)
pi_165524338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:05 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Met die rete-irritante trompet van 'm overal tussendoor bedoel je? :+
Zijn sidekick Tessel (niet Tess) is trouwens ook goed terecht gekomen, die is tegenwoordig hoofd 3FM-radioprogramma's bij BNN-VARA en de vrouw van Sander Lantinga. ;)
Oh ja Tessel.
En gitaaaaarmuziek.
  zaterdag 24 september 2016 @ 08:23:40 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165530423
pi_165530553
pi_165531917
pi_165531970
Morgen...bijna middag alweer en schitterende dag.
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:27:42 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165533252
quote:
Was altijd een erg leuk programma!
pi_165534172
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:27 schreef Againzender het volgende:

[..]

Was altijd een erg leuk programma!
Eddy Zoëy moet dan ook gelijk een nieuwe serie "Nu we er toch zijn" op tv maken :+
pi_165535870
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 10:58 schreef Iwanius het volgende:
Morgen...bijna middag alweer en schitterende dag.
klopt
pi_165549246
  maandag 26 september 2016 @ 06:37:35 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165568075
  maandag 26 september 2016 @ 06:51:17 #239
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165568118
pi_165568125
pi_165568281
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 06:51 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Mogge iederewn
  maandag 26 september 2016 @ 07:34:58 #242
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165568294
Fax.
pi_165568314
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 07:34 schreef JDude het volgende:
Fax.
nice
  maandag 26 september 2016 @ 07:41:06 #244
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165568324
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 07:39 schreef wolfrolf het volgende:

nice
De DE-koffieautomaat op het werk mist zijn uitwerking wederom niet.
pi_165568611
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 07:41 schreef JDude het volgende:

[..]

De DE-koffieautomaat op het werk mist zijn uitwerking wederom niet.
superbe

Ik zit nu ook aan een DE verse bonenbakkie
pi_165568748
Fax 2
  maandag 26 september 2016 @ 08:38:46 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165568752
Paper Planes _O_
  maandag 26 september 2016 @ 10:35:59 #248
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165570394
The Weekend is MH, bal is rond, gras is groen.
Trotste mama van Ambar
pi_165571764
quote:
Dat was goeie ja :D
Ergens is er iets mis gegaan bij 3 FM :')

Nu Beelen verdwijnt hoop ik ook dat ze langzaam aan van het imago afkomen dat hun de muziek hebben uitgevonden. Echt wat een verschrikkelijke zooi draaien ze tegenwoordig.
Het moet maar anders zijn en minder main-stream. Flikker op, draai gewoon wat de mensen leuk vinden.
U MAD?
  maandag 26 september 2016 @ 12:40:36 #250
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165573099
Ik ken hem amper, maar tot nu toe kan ik die Mark wel aardig verdragen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 26 september 2016 @ 12:41:57 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165573140
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:40 schreef F.Begbie het volgende:
Ik ken hem amper, maar tot nu toe kan ik die Mark wel aardig verdragen.
Is Timur nu al weg?
  maandag 26 september 2016 @ 12:57:15 #252
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165573672
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Is Timur nu al weg?
Weekje, denk nog wat dagen opmaken ofzo.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 26 september 2016 @ 13:53:32 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165575462
Paul dus weg bij 3FM.
pi_165575566
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Paul dus weg bij 3FM.
Jaar of 5 te laat.
Benieuwd hoe de programmering bij 3FM eruit komt te zien. Niet dat we dan weer gaan luisteren, maar toch :+
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 september 2016 @ 14:02:15 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165575760
Overzichtje :Y

NIEUWE PROGRAMMERING VANAF JANUARI 2017

RUUD, PAUL, ONE'SY, THIJS EN MEER26 september 2016 13:51
Alle veranderingen op de zender vanaf januari 2017 vind je hier, keurig op een rijtje.

Er gebeurt veel op de zender vanaf januari 2017! De komst van Ruud de Wild springt het eerst in het oog natuurlijk. Maar ook de rest van de programmering is volop in beweging. Paul Rabbering krijgt een prominente plek in het weekend. Je gaat One'sy Muller (foto) horen tijdens de Soulnight. En Thijs Maalderink, uit onze nachtopleiding, gaat de vroege ochtend in het weekend doen.

Afijn, alles op een rijtje:

NPO Radio 2 brengt vanaf januari tal van nieuwe programma’s. De belangrijkste veranderingen op een rij:

Met de komst van Ruud de Wild verschuift Wout2day met Wouter van der Goes naar 18.00 tot 20.00 uur van maandag tot en met vrijdag.
Thijs Maalderink, afkomstig uit de eigen nachtopleiding van NPO Radio 2, neemt in het weekend voortaan de ochtendshow voor zijn rekening van 6.00 tot 9.00 uur.
Bert Kranenbarg maakt na ruimt twintig jaar de overstap naar NPO Radio 5 waar hij de doordeweekse middag van 16.00 tot 18.00 gaat presenteren.
Bert Haandrikman komt op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur en is ook te horen op zondagmiddag van 16.00 tot 18.00 uur.
Paul Rabbering maakt op NPO 3FM plaats voor nieuw talent en stapt helemaal over naar NPO Radio 2. Paul is vanaf januari op zaterdag en zondag van 14.00 tot 16.00 uur te horen.
De Soulnight van NPO Radio 2 krijgt vanaf januari versterking van One’sy Muller. Zij is afkomstig van NPO FunX.
Corné Klijn neemt elke zondagavond tussen 18.00 en 20.00 uur de Mega Album Top 50 over van Hans Schiffers, die de Arbeidsvitaminen gaat presenteren op NPO Radio 5.
Jan-Willem Roodbeen neem de zondagochtend 9.00 tot 12.00 uur over van Hans Schiffers en gaat op dit tijdstip een nieuw programma maken.
  Redactie Sport maandag 26 september 2016 @ 14:04:17 #256
pi_165575807
Paul dus ook helemaal weg? Nouja, dan is er werkelijk niks meer over _O-
pi_165575895
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul dus ook helemaal weg? Nouja, dan is er werkelijk niks meer over _O-
Veenstra is de laatste der Mohikanen.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 september 2016 @ 14:08:00 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165575910
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:07 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

En Domien zit d'r ook alweer een tijdje natuurlijk.
pi_165575922
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En Domien zit d'r ook alweer een tijdje natuurlijk.
Is toch een andere generatie.
  maandag 26 september 2016 @ 14:14:08 #260
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165576044
Opzouten, Rabbering!
pi_165576072
Tussen 2 en 4 in het weekend, daar luistert toch geen hond naar?
  maandag 26 september 2016 @ 14:15:30 #262
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165576076
Radio 2 is wel steeds beter het worden.
Daar kan 3FM veel van leren.
pi_165576120
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:07 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Bij Radio 2 is op dit moment geen plek in de programmering, dus die moet nog ff blijven zitten :+
  maandag 26 september 2016 @ 14:18:24 #264
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165576153
Ik ben geen Paul fan, dus prima. Maar als ze die gaten allemaal intern op willen gaan lossen zie ik de luistercijfers niet snel aantrekken. Geen idee of er elders mensen actief zijn die bij 3FM passen, de boel echt versterken én betaalbaar zijn.
pi_165576169
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef F.Begbie het volgende:
Ik ben geen Paul fan, dus prima. Maar als ze die gaten allemaal intern op willen gaan lossen zie ik de luistercijfers niet snel aantrekken. Geen idee of er elders mensen actief zijn die bij 3FM passen, de boel echt versterken én betaalbaar zijn.
Beelen van 14:00 tot 18:00 :T
  maandag 26 september 2016 @ 14:19:15 #266
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165576177
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bij Radio 2 is op dit moment geen plek in de programmering, dus die moet nog ff blijven zitten :+
Vrij zeker van dat Radio2 direct ruimte maakt (Bart) als hij laat weten interesse te hebben eigenlijk.
pi_165576184
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef F.Begbie het volgende:
Jammer dat ze Frank Dane zo snel hebben laten gaan. Die vervangt Evers altijd goed op 538 en ook zijn eigen show is leuk.
pi_165576218
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Vrij zeker van dat Radio2 direct ruimte maakt (Bart) als hij laat weten interesse te hebben eigenlijk.
Zou idd kunnen.
  maandag 26 september 2016 @ 14:20:54 #269
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165576227
het zou gewaagd zijn om Eva in de ochtend te plaatsen.
  maandag 26 september 2016 @ 14:24:03 #270
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165576298
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:20 schreef KingRadler het volgende:
het zou gewaagd zijn om Eva in de ochtend te plaatsen.
Alleen?
Dat zou denk ik bijna gelijkstaan aan zelfmoord als zender. Is wel gewaagd ja.
pi_165576366
Zou Igmar Felicia van Slam iets zijn voor 3FM? Kreeg de Marconi award voor aanstormend talent in 2014.
  maandag 26 september 2016 @ 14:34:47 #272
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_165576632
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Igmar Felicia van Slam iets zijn voor 3FM? Kreeg de Marconi award voor aanstormend talent in 2014.
Nehh..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 26 september 2016 @ 14:41:57 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165576860
Alleen naar de kermis _O_
pi_165577289
Paul zat er net als Giel ook al een jaar of vier te lang. Iedere dag precies hetzelfde riedeltje. Ongemakkelijke gesprekken met luisteraars... en dan die jingles |:( Maar er vallen nu wel serieus gaten, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Bij radio 2 hebben ze de hele programmering al rond voor volgend jaar.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 september 2016 @ 14:56:53 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165577304
Zijn er nog genoeg DJ's over voor een glazen huis?
  maandag 26 september 2016 @ 15:02:54 #276
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165577465
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zijn er nog genoeg DJ's over voor een glazen huis?
Michiel, Domien en Frank. Frank omdat ze hopen dat hij met meer aandacht misschien ook wat meer luisteraars trekt als hij het een beetje leuk doet.
pi_165577483
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:02 schreef F.Begbie het volgende:

[..]

Michiel, Domien en Frank. Frank omdat ze hopen dat hij met meer aandacht misschien ook wat meer luisteraars trekt als hij het een beetje leuk doet.
Daar zal 't wel misgaan.
pi_165577503
Jaren geleden begon (2009) ik met luisteren naar 3fm Toen zat Gerard volgens mij nog in de ochtend, Rob zat er ook, Paul en Coen en Sander zaten in de middag. In de avond luisterde ik naar MetMichiel. In het weekend luisterde ik graag naar Bart en Timur.

Michiel is de enige van bovengenoemde dj's die volgend jaar nog op 3fm zit. Ik ben erg benieuwd op welk tijdstip hij radio mag maken. Ik denk dat er binnenkort meer bekend wordt over de programmering van 3fm.

Ik vind het best jammer dat Paul stopt bij 3fm. Ik luisterde vroeger graag naar zijn programma. Ik ga zijn nieuwe programma op radio 2 zeker een kans geven.
  maandag 26 september 2016 @ 15:05:16 #279
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165577528
heb geen hoge pet voor Frank hij is net een zwerver
  maandag 26 september 2016 @ 15:06:23 #280
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_165577551
Ik vind Frank op zich nog wel leuk hoor
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 26 september 2016 @ 15:11:46 #281
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_165577715
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Daar zal 't wel misgaan.
Ja, maar ze hopen daar natuurlijk wel op.
pi_165578465
Is Frank niet al genoeg gepromoot de afgelopen tijd. Bijna maandelijks bij DWDD, mislukte deelname Ranking the Stars en hij zat ook nog bij De slimste mens. Frank is sympathiek maar hij mist wat een Gerard Ekdom, Coen & Sander of Timur & Ramon hadden.

3FM zal wel balen dat ze het Stenders zo moeilijk mogelijk hebben gemaakt te blijven. Het lijkt ook niet alsof ze veel moeite hebben gestoken om Timur tegemoet te komen.
  maandag 26 september 2016 @ 16:31:01 #283
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165579724
OMG, wat een Clintongeslijm weer :')
  maandag 26 september 2016 @ 16:32:44 #284
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165579765
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef CPS2000 het volgende:
Paul zat er net als Giel ook al een jaar of vier te lang. Iedere dag precies hetzelfde riedeltje. Ongemakkelijke gesprekken met luisteraars... en dan die jingles |:(
Maar zo te horen snapt hij daar zelf weinig van.
pi_165579915
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb je liever Trump adoratie dan
pi_165580050
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:32 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar zo te horen snapt hij daar zelf weinig van.
Wat zei hij er over?
pi_165580105
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Met gigantische afstand de minste van twee kwaden, dus van mij mag het.
pi_165580125
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb je liever Trump adoratie dan
Het is allebei ruk.
  maandag 26 september 2016 @ 17:01:37 #289
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165580361
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:48 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Met gigantische afstand de minste van twee kwaden, dus van mij mag het.
Fout. Trump mag dan een botte boerenlul zijn, Clinton is de slet van het grootkapitaal. Als Clinton presidente wordt, mogen we nieuw bloedvergieten verwachten. De VS-bondgenoten S-A, Quatar, Israel etc zullen aandringen op invasie of anderzijds gewapend ingrijpen van Syrie en Iran.
  maandag 26 september 2016 @ 17:05:54 #290
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165580431
Donder op man Ed :')
Trump is gewoon vreselijk. En zal tot meer chaos en bloed vergieten leiden dan Clinton.
Trotste mama van Ambar
pi_165580476
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:01 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Fout. Trump mag dan een botte boerenlul zijn, Clinton is de slet van het grootkapitaal. Als Clinton presidente wordt, mogen we nieuw bloedvergieten verwachten. De VS-bondgenoten S-A, Quatar, Israel etc zullen aandringen op invasie of anderzijds gewapend ingrijpen van Syrie en Iran.
Nou, ik heb nog nooit zo'n labiele halve zool gezien als ome Donald (nog buiten z'n vage dealtjes met kameraad Putin om), dus ik zou het als Amerikaan wel weten. Mits ik niet in aanmerking zou komen voor wat het Canadese equivalent van een green card is, dat dan weer wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2016 @ 17:10:56 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165580550
ow, ik zit in het verkeerde topic zie ik. Even 3fm reeks zoeken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 september 2016 @ 17:11:29 #293
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165580559
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
ow, ik zit in het verkeerde topic zie ik. Even 3fm reeks zoeken
3fm is dood ;(
Trotste mama van Ambar
  maandag 26 september 2016 @ 17:12:24 #294
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165580582
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:08 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog nooit zo'n labiele halve zool gezien als ome Donald (nog buiten z'n vage dealtjes met kameraad Putin om), dus ik zou het als Amerikaan wel weten. Mits ik niet in aanmerking zou komen voor wat het Canadese equivalent van een green card is, dat dan weer wel.
Wat jij van hem hebt gezien, zou dat een consistent beeld zijn? Of hetgeen wat de NL publieke omroep en overige media van Trump maakt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2016 @ 17:14:39 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165580622
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

3fm is dood ;(
lang leve 3FM
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_165580632
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wat jij van hem hebt gezien, zou dat een consistent beeld zijn? Of hetgeen wat de NL publieke omroep en overige media van Trump maakt?
A. Het enige wat ik op de NPO kijk is Studio Sport en Rail Away.
B. Een periodieke korte blik op zijn eigen twitterfeed leert mij meer dan voldoende. Die man is gek.
  maandag 26 september 2016 @ 17:15:08 #297
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165580634
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

lang leve 3FM
Hoera!
Hoera!
Hoera!
Trotste mama van Ambar
  maandag 26 september 2016 @ 17:15:18 #298
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165580640
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Donder op man Ed :')
Trump is gewoon vreselijk. En zal tot meer chaos en bloed vergieten leiden dan Clinton.
Tante Hillary is een van de architecten achter het Libie-drama. Daar moest zonodig een bloeddorstige tiran geruimd worden en dan zou het allemaal in orde komen. Samen met de Fransen en de Engelsen steunde de VS de 'vrijheidsstrijders' en nu is het een grote teringzooi. Je zou denken dat de VS wel geleerd zou hebben van Afganistan en Irak, maar nee hoor, ze deden het gewoon nog een keer.
  maandag 26 september 2016 @ 17:16:15 #299
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165580656
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tante Hillary is een van de architecten achter het Libie-drama. Daar moest zonodig een bloeddorstige tiran geruimd worden en dan zou het allemaal in orde komen. Samen met de Fransen en de Engelsen steunde de VS de 'vrijheidsstrijders' en nu is het een grote teringzooi. Je zou denken dat de VS wel geleerd zou hebben van Afganistan en Irak, maar nee hoor, ze deden het gewoon nog een keer.
Wat je nu beschrijft heeft echt geen moer te maken met wie er in het witte huis woont of ben je vader en zoon Bush vergeten?
Trotste mama van Ambar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2016 @ 17:18:27 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165580698
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2016 @ 17:18:31 #301
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165580700
vol
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')