Ik vind het eerder sneu voor Timur, het lijkt me dat hij totaal niet lekker in zijn fel zit. Hopelijk vind hij zijn geluk komend jaar.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:24 schreef lunko1979 het volgende:
De vervanging van Giel moet Gerard Ekdom zijn. Elke andere keus lijkt me de onjuiste. Ekstra weekend weer in ere herstellen (utopie). Evenals Dolf Jansen op vrijdag. Domien en Rabbering vind ik mwoah. Timur en Ramon vind ik echt leuk, maar wat een baas die Timur om met deze reden zijn baan op te zeggen. Heerlijk
quote:Op donderdag 22 september 2016 23:24 schreef lunko1979 het volgende:
De vervanging van Giel moet Gerard Ekdom zijn. Elke andere keus lijkt me de onjuiste. Ekstra weekend weer in ere herstellen (utopie). Evenals Dolf Jansen op vrijdag. Domien en Rabbering vind ik mwoah. Timur en Ramon vind ik echt leuk, maar wat een baas die Timur om met deze reden zijn baan op te zeggen. Heerlijk
roflolquote:Op vrijdag 23 september 2016 08:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lahlo!!
Beina wiekent!!!!111!1!1111!!111
Iedereen zit wel eens minder lekker in zijn vel. De keuze om alles achter te laten en je geluk elders te gaan beproeven. Is wat voor veel mensen niet haalbaar is. Dat Timur nu betrekkelijk makkelijk een sloot geld binnen haalt in korte tijd waar hij over een tijdje maanden voor in de bediening moet staan leert ie nog wel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik vind het eerder sneu voor Timur, het lijkt me dat hij totaal niet lekker in zijn fel zit. Hopelijk vind hij zijn geluk komend jaar.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lahlo!!
Beina wiekent!!!!111!1!1111!!111
Ik denk dat het vooral is dat er maar echt weinig mensen zijn die dit durven, alles achterlaten met alle risico's en dat mensen daarom eerder kiezen voor een "ongelukkig" leven.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:25 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Iedereen zit wel eens minder lekker in zijn vel. De keuze om alles achter te laten en je geluk elders te gaan beproeven. Is wat voor veel mensen niet haalbaar is.
Hij zal vast niet slecht betaald krijgen, maar ik denk dat hij (net als ieder mens) er gewoon voor gespaard heeft en dat het echt wel meevalt met die "sloot" geld.quote:Dat Timur nu betrekkelijk makkelijk een sloot geld binnen haalt in korte tijd waar hij over een tijdje maanden voor in de bediening moet staan leert ie nog wel.
DAT KAN BETER.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
FREITAG FASHIONTAG
[ afbeelding ]
Ellenquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
FREITAG FASHIONTAG
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Is niks aanhebben ook fashion?
Verder wel goede post natuurlijk, Bronson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |