Dat vind ik juist een prachtig nummer. Sowieso vond ik het uitstapje met vreemde instrumenten/ritmes etc. wat ze gedaan hebben op de latere cd's wel geinig...quote:Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
90's ging nog wel maar echt die zeiknummers van ze van tegenwoordig. "Boulevard of broken dreams"![]()
Wombats, daar noem je ook ietsquote:Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het genre niet heel slecht per se, zo vind ik Bush, sommige nummers van Stone Sour en Seether wel weer prima luisterbaar. Maar ik zal mezelf nooit een fan van het genre noemen nee.
Dat jij het wel kunt waarderen wist ik sowieso ook wel. Jij bent dan weer #team110%antibritpop. (wat ook niet volledig onterecht is, terugkijkend zat daar ook een hoop rommel tussen). The Wombats, mijn god.
Belangrijke vraag ja.twitter:DennisMaas1989 twitterde op woensdag 21-09-2016 om 11:42:06#Timur weg bij @3FM? Wat gaat er dan gebeuren met #MamaAppelsap? reageer retweet
Tyfusplaat, kutaccent van die zanger, hyperactief gedoe...quote:Op woensdag 21 september 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
De neuk is er mis met Let's dance to joy division?
#prioriteitenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belangrijke vraag ja.twitter:DennisMaas1989 twitterde op woensdag 21-09-2016 om 11:42:06#Timur weg bij @3FM? Wat gaat er dan gebeuren met #MamaAppelsap? reageer retweet
![]()
![]()
.
Duidelijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tyfusplaat, kutaccent van die zanger, hyperactief gedoe...
Als je die plaat luister hoor je gewoon dat er niet meer dan 4 aardige liedjes op staan en de rest is volgegooid met fillerrotzooi. Teksten waren ook flinterdun. Voor een radiohitje (en ivm nostalgie) is Let's dance to Joy Division best aardig, dat wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
De neuk is er mis met Let's dance to joy division?
Ging mij ook om de single.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je die plaat luister hoor je gewoon dat er niet meer dan 4 aardige liedjes op staan en de rest is volgegooid met fillerrotzooi. Teksten waren ook flinterdun. Voor een radiohitje (en ivm nostalgie) is Let's dance to Joy Division best aardig, dat wel.
Moving to New York is wel een heel sterk liedje overigens.
Driekwart gewoon kwaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Zie deze lijst onderaan:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Indie_(muziek)
Bijna allemaal kut (niet alles)
Dat.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart gewoon kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vampire Weekend vind ik wel goed, al is dat wel een heel specifieke sound. Die anderen hebben we het inderdaad niet over.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Van sommige namen krijg ik al kippenvel...
Vampire Weekend, The Whistest boy alive, Two door cinema club, Clap you Hands say yeah, Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
manmanman
quote:Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat.
SC met z'n americana / cuntry fetish.
Ik ben opgegroeid met The Beatles, Rolling Stones, Queen, Led Zeppelin, Jimmy Hendrix...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwaliteit dus.
Americana is 9 van de 10 keer ook gewoon kut. Country vind ik alleen de oude zooi leuk (of dingen die op oud lijken zoals Pokey Lafarge).
Verder ben ik in mijn pubertijd voornamelijk metal-fan geweest (en is het nog steeds een genre waar ik een zwak voor heb... alhoewel ik iets afgezwakt ben naar gewoon stevige melodieuze rock)A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Van sommige namen krijg ik al kippenvel...
Vampire Weekend, The Whistest boy alive, Two door cinema club, Clap you Hands say yeah, Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
manmanman
quote:
Klopt. Kodaline stemmen hun gitaren.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
3/4 is misschien wat overdreven trouwens, ik zie dat Imagine Dragons, Kodaline etc er ook gewoon tussen staan. Maar de helft, dan. Ik noem een Blonde Redhead, Neutral Milk Hotel, Guided By Voices, Yo La Tengo of Sonic Youth.
Nu is het ook gewoon een erg brede lijst. Ik bedoel, Sonic Youth en Kodaline lijken in de verste verte niet op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |