klopt, tijd voor jong vleesquote:Op woensdag 21 september 2016 00:11 schreef RipCity het volgende:
Vooral tijd om types als 'Roosmarijn' eruit te gooien..
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef F.Begbie het volgende:
Volgens Telegraaf stopt Timur, niet alleen bij 3fm maar helemaal met radiomaken.
Klonk wel wat langer alsof hij niet helemaal in zijn hum was. Wel jammer imo.
Ja inderdaad. Zonde.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.
Dit, ja. Ik ben ook benieuwd naar wat Veenstra gaat doen. Die zit er zo te zien/horen nog volledig op zijn plek, maar qua muzieksmaak vraag ik me af hoe lang de wens en smaak van de beoogde 3fm doelgroep nog uit te houden is, hij is toch een echte '90s en gitaar-liefhebber. Wat dat betreft zou hij echt perfect bij radio 2 passen maar ik denk dat ie daar (nog) niet aan wil toegeven, getuige zijn woorden bij Ekdom's afscheid vorig jaar, waar hij het 'Fort Bejaard' noemde. Dat als ie overstapt, hij officieel een ouwe lul is of zo. Jammer. Maar goed, tot zover mijn koudegrondpsychologie.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.
Ook mijn gedachte... Sneu idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alorsquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alors![]()
.
hoe is't met je broek?
Halloquote:
Vanwaar ben jij hier nooit meer?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Geen ideeNooit meer wat van gehoord.
[..]
Hallo
Ik luister eigenlijk geen 3fm meer... C&S was voor mij nog wel een reden om te blijven luisteren. Met Frank heb ik echt niks. Rabradio is ook nog altijd hetzelfde saaie programma. Giel ben ik allergisch voor. En ik vond de muziek niet meer echt het luisteren waard. Luisterde meer en meer Spotify en toen C&S weg gingen heb ik nooit meer bewust ingeschakeld.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vanwaar ben jij hier nooit meer?
Dat klopt denk ik wel ja. Als ik in de auto zit op het tijdstip van Timur en Ramon laat ik hem nog wel eens even opstaan. Maar voor de rest..quote:Op woensdag 21 september 2016 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
Timur was de enige reden om nog naar 3FM te luisteren. De rest is middelmaat of er onder. Michiel is een aardige DJ maar het tijdstip en format waar hij nu op zit zorgt er voor dat hij weinig anders kan doen dan plaatjes aan elkaar praten.
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk geen 3fm meer... C&S was voor mij nog wel een reden om te blijven luisteren. Met Frank heb ik echt niks. Rabradio is ook nog altijd hetzelfde saaie programma. Giel ben ik allergisch voor. En ik vond de muziek niet meer echt het luisteren waard. Luisterde meer en meer Spotify en toen C&S weg gingen heb ik nooit meer bewust ingeschakeld.
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisterenquote:Op woensdag 21 september 2016 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?
Hm ja, dat heb ik ook nog wel. Stenders draait vaak goeie nummers, maar regelmatig komen ook van die tergende jaren 60/70 meuk voorbij waar ik echt helemaal niets mee heb.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisteren
Bij Stenders blijf ik soms nog wel heel even hangen als ik er langszap ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hm ja, dat heb ik ook nog wel. Stenders draait vaak goeie nummers, maar regelmatig komen ook van die tergende jaren 60/70 meuk voorbij waar ik echt helemaal niets mee heb.
Heb liever de Stenders van de lunchshow.
Dat hij er nog zit snap ik al jaren niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:27 schreef Bronson het volgende:
Wordt de kritiek hiermee op Wilbert ook niet groter? Die man heeft echt wel grote fouten gemaakt nu.
Als Giel en Timur weggaan is er, naast Veenstra, echt helemaal niets meer van over.
Is met de wijzigingen van afgelopen jaar wel veranderd t.o.v. enkele jaren geleden.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisteren
Wilbert had geleidelijk veranderingen moeten inzetten. Nu gebeurt alles in één jaar en moet alles opnieuw opgebouwd worden. Niet handig.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:27 schreef Bronson het volgende:
Wordt de kritiek hiermee op Wilbert ook niet groter? Die man heeft echt wel grote fouten gemaakt nu.
Als Giel en Timur weggaan is er, naast Veenstra, echt helemaal niets meer van over.
Ik denk dat zelden een zendercoördinator z'n geld makkelijker heeft verdiend dan onze micromanager. Beetje pappen, nathouden en voortborduren op het werk van Florent.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilbert had geleidelijk veranderingen moeten inzetten. Nu gebeurt alles in één jaar en moet alles opnieuw opgebouwd worden. Niet handig.
Idd. En ondertussen lekker wat ouwehoeren met platenmaatschappijen en concertorganisatoren en je toekomstige baantje veiligstellen.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat zelden een zendercoördinator z'n geld makkelijker heeft verdiend dan onze micromanager. Beetje pappen, nathouden en voortborduren op het werk van Florent.
Hij is al even weg.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:32 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hij er nog zit snap ik al jaren niet.
Zo echt wel. Stralen met het opgebouwde werk van anderen en weggaan als het als een kaartenhuis in elkaar dondert.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat zelden een zendercoördinator z'n geld makkelijker heeft verdiend dan onze micromanager. Beetje pappen, nathouden en voortborduren op het werk van Florent.
VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!1!!!1EINZ!!quote:Op woensdag 21 september 2016 10:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is al even weg.
[..]
Zo echt wel. Stralen met het opgebouwde werk van anderen en weggaan als het als een kaartenhuis in elkaar dondert.
Ohquote:Op woensdag 21 september 2016 10:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is al even weg.
[..]
Zo echt wel. Stralen met het opgebouwde werk van anderen en weggaan als het als een kaartenhuis in elkaar dondert.
Dat heb ik ooit verzonnen volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
onze held wolfrolf noemt het ook wel eens radio 2,5
Radio 2,5quote:Op woensdag 21 september 2016 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit verzonnen volgens mij.
Fixedquote:Op woensdag 21 september 2016 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit verzonnen volgens mij.
Daar is hij ondertussen ook alweer weg.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En ondertussen lekker wat ouwehoeren met platenmaatschappijen en concertorganisatoren en je toekomstige baantje veiligstellen.
Als die Bart nou even lekker ergens elders heen laten gaan dan hoef ik dus niet meer over te schakelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?
Veenstra vind ik nog vele vele vele malen beter dan Bart. Zowel qua muziek als presentatie.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:44 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Als die Bart nou even lekker ergens elders heen laten gaan dan hoef ik dus niet meer over te schakelen.
Eens. Dus Veenstra naar R2 en Bart naar Radio10 ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 10:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Veenstra vind ik nog vele vele vele malen beter dan Bart. Zowel qua muziek als presentatie.
Het nieuwe publiek is ook vrij lastig te vangen. Zowel voor TV als radio. Máár veel van de huidige dj's hebben imo ook niet erg veel persoonlijkheid, uitstraling en formats waarin ze zelf net als de vorige dj's een achterban op bouwen.Een aanzienlijk deel zou bij elk willekeurig ander station dezelfde show kunnen maken zonder uit de toon te vallen.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ook niet dat het publiek wat 5-10 jaar geleden 3FM luisterde nu meer richting andere zenders is gegaan? En daardoor ook de luistercijfers tegen vallen? En als de dj's van die generatie weggegaan zijn, blijven die luisteraars mss minder vast plakken aan hun 3fm honk.
3fm moet op zoek gaan naar hoe ze publiek kunnen aan trekken. Ze moeten het roer denk ik maar eens helemaal om gooien. Zich beter profileren.
Vind 3fm juist steeds meer op de massa lijken. Veel meer 538 en Qmusic. Vond het juist altijd prettig dat ze alternatief draaide.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ook niet dat het publiek wat 5-10 jaar geleden 3FM luisterde nu meer richting andere zenders is gegaan? En daardoor ook de luistercijfers tegen vallen? En als de dj's van die generatie weggegaan zijn, blijven die luisteraars mss minder vast plakken aan hun 3fm honk.
3fm moet op zoek gaan naar hoe ze publiek kunnen aan trekken. Ze moeten het roer denk ik maar eens helemaal om gooien. Zich beter profileren.
Daarom beter profileren, trekken ze leuker publiek aan.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind 3fm juist steeds meer op de massa lijken. Veel meer 538 en Qmusic. Vond het juist altijd prettig dat ze alternatief draaide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |