Bodyshamingquote:Op maandag 19 september 2016 10:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar kun je niet omheen inderdaad xd.
quote:Op maandag 19 september 2016 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
hoi hier is mijn 3fm programering, fixed
6-10 timur en ramon
10-12 venema
12-2 Eva koreman
2-4 hoogie
4-6 Gielhier
6-9 domein
9-12 Mark vd Molen
welquote:Op maandag 19 september 2016 10:11 schreef female81 het volgende:
Roos had haar naam nog net vóór Instagram en dergelijke gevestigd.
Tegenwoordig is de tijd van het klassieke 'radiohoofd' wel voorbij. Maar dan heb ik toch liever iemand die iets minder gelikt overkomt op social media en de webcam, en daadwerkelijk goed radio maakt. Roos is zeker niet de slechtste die ze daar hebben.
Jawel, Roos kan er niets van. Slechte interviewster. Slechte stem.quote:Op maandag 19 september 2016 10:11 schreef female81 het volgende:
Roos had haar naam nog net vóór Instagram en dergelijke gevestigd.
Tegenwoordig is de tijd van het klassieke 'radiohoofd' wel voorbij. Maar dan heb ik toch liever iemand die iets minder gelikt overkomt op social media en de webcam, en daadwerkelijk goed radio maakt. Roos is zeker niet de slechtste die ze daar hebben.
quote:Op maandag 19 september 2016 10:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel, Roos kan er niets van. Slechte interviewster. Slechte stem.
Nou ja, zo ver wil ik weer niet gaan. Basyl zit er net. Ben wel benieuwd welke kant hij op wil en welke poppetjes verschoven gaan worden.quote:Op maandag 19 september 2016 10:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat 3fm heeft wel een goed beleid.
Natuurlijk, maar vind het wel gelijk een foute zet van hem. Wie verzint dit nou om dit als megahit te kiezen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou ja, zo ver wil ik weer niet gaan. Basyl zit er net. Ben wel benieuwd welke kant hij op wil en welke poppetjes verschoven gaan worden.
Jup, 2 keer zelfsquote:
twitter:fonslambie twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 12:23:11Man. Man. Man. Partij voor de Dieren-fractievoorzitter @mariannethieme vindt dat er te weinig vrouwen zijn in polit… https://t.co/BanTUrw2Vn reageer retweet
Godsamme. Manmanman.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:12 schreef Evertjan het volgende:
Speciaal voor Roel[ afbeelding ]twitter:fonslambie twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 12:23:11Man. Man. Man. Partij voor de Dieren-fractievoorzitter @mariannethieme vindt dat er te weinig vrouwen zijn in polit… https://t.co/BanTUrw2Vn reageer retweet
MAN MAN MAN MAN!!!!
De sportzomer heeft er in dit geval vast iets mee te maken. Radio 1 had er nogal wat extra luisteraars bij.quote:
De daling begon toch juist toen de oude garde (Gerard, Coen, Sander, Rob en Claudia) vertrok?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dramatisch ze moeten echt de oude garde eruit gooien bij 3FM
Heel erg jammer...quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef F.Begbie het volgende:
Volgens Telegraaf stopt Timur, niet alleen bij 3fm maar helemaal met radiomaken.
Klonk wel wat langer alsof hij niet helemaal in zijn hum was. Wel jammer imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |