klopt, tijd voor jong vleesquote:Op woensdag 21 september 2016 00:11 schreef RipCity het volgende:
Vooral tijd om types als 'Roosmarijn' eruit te gooien..
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef F.Begbie het volgende:
Volgens Telegraaf stopt Timur, niet alleen bij 3fm maar helemaal met radiomaken.
Klonk wel wat langer alsof hij niet helemaal in zijn hum was. Wel jammer imo.
Ja inderdaad. Zonde.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.
Dit, ja. Ik ben ook benieuwd naar wat Veenstra gaat doen. Die zit er zo te zien/horen nog volledig op zijn plek, maar qua muzieksmaak vraag ik me af hoe lang de wens en smaak van de beoogde 3fm doelgroep nog uit te houden is, hij is toch een echte '90s en gitaar-liefhebber. Wat dat betreft zou hij echt perfect bij radio 2 passen maar ik denk dat ie daar (nog) niet aan wil toegeven, getuige zijn woorden bij Ekdom's afscheid vorig jaar, waar hij het 'Fort Bejaard' noemde. Dat als ie overstapt, hij officieel een ouwe lul is of zo. Jammer. Maar goed, tot zover mijn koudegrondpsychologie.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is de burnout nooit helemaal te boven gekomen.. Jammer. En sneu voor hem. Hopelijk vindt ie iets wat beter bij hem past.
Ook mijn gedachte... Sneu idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alorsquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alors![]()
.
hoe is't met je broek?
Halloquote:
Vanwaar ben jij hier nooit meer?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Geen ideeNooit meer wat van gehoord.
[..]
Hallo
Ik luister eigenlijk geen 3fm meer... C&S was voor mij nog wel een reden om te blijven luisteren. Met Frank heb ik echt niks. Rabradio is ook nog altijd hetzelfde saaie programma. Giel ben ik allergisch voor. En ik vond de muziek niet meer echt het luisteren waard. Luisterde meer en meer Spotify en toen C&S weg gingen heb ik nooit meer bewust ingeschakeld.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vanwaar ben jij hier nooit meer?
Dat klopt denk ik wel ja. Als ik in de auto zit op het tijdstip van Timur en Ramon laat ik hem nog wel eens even opstaan. Maar voor de rest..quote:Op woensdag 21 september 2016 09:08 schreef opperkleurder het volgende:
Timur was de enige reden om nog naar 3FM te luisteren. De rest is middelmaat of er onder. Michiel is een aardige DJ maar het tijdstip en format waar hij nu op zit zorgt er voor dat hij weinig anders kan doen dan plaatjes aan elkaar praten.
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk geen 3fm meer... C&S was voor mij nog wel een reden om te blijven luisteren. Met Frank heb ik echt niks. Rabradio is ook nog altijd hetzelfde saaie programma. Giel ben ik allergisch voor. En ik vond de muziek niet meer echt het luisteren waard. Luisterde meer en meer Spotify en toen C&S weg gingen heb ik nooit meer bewust ingeschakeld.
Dat vind ik een beetje ouwelullenradio, die dj's, ik kan er niet naar luisterenquote:Op woensdag 21 september 2016 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, heb ik ook. En radio 2 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |