Ja op de zaterdag altijd. Met Tess.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:23 schreef Remzz het volgende:
Ik hoor net Eddy Zoey op bezoek bij 538. Man wat had hij een leuke middagshow een jaar of 10 terug op 3FM, ze zouden hem even moeten polsen.
Met die rete-irritante trompet van 'm overal tussendoor bedoel je?quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja op de zaterdag altijd. Met Tess.
En die ene boer die van die ranzige dingen of zoiets insprak toch?
Was het ideale weekendbaanprogramma.
Oh ja Tessel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met die rete-irritante trompet van 'm overal tussendoor bedoel je?
Zijn sidekick Tessel (niet Tess) is trouwens ook goed terecht gekomen, die is tegenwoordig hoofd 3FM-radioprogramma's bij BNN-VARA en de vrouw van Sander Lantinga.
Was altijd een erg leuk programma!quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:23 schreef Remzz het volgende:
Ik hoor net Eddy Zoey op bezoek bij 538. Man wat had hij een leuke middagshow een jaar of 10 terug op 3FM, ze zouden hem even moeten polsen.
Eddy Zoëy moet dan ook gelijk een nieuwe serie "Nu we er toch zijn" op tv makenquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was altijd een erg leuk programma!
kloptquote:Op zaterdag 24 september 2016 10:58 schreef Iwanius het volgende:
Morgen...bijna middag alweer en schitterende dag.
superbequote:Op maandag 26 september 2016 07:41 schreef JDude het volgende:
[..]
De DE-koffieautomaat op het werk mist zijn uitwerking wederom niet.
Dat was goeie jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 18:23 schreef Remzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |