Die zanger zingt ook nog hoger dan Kim Gordon ook.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Kodaline stemmen hun gitaren.
Dat zullen ze vast wel eens aan haar gevraagd hebben, maar toen zei ze wss I don't wanna..I don't think soquote:Op woensdag 21 september 2016 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zanger zingt ook nog hoger dan Kim Gordon ook.
Hij stopt.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister niet. Wat zegt ie?
Die zullen daar niet voor een nuts en een boekenbon zittenquote:Op woensdag 21 september 2016 12:13 schreef Bronson het volgende:
Heb je toch lekker verdiend als je nu gewoon een jaar niks kan doen.
En dan daarna ook nog Tame Impala. Jij hebt een slechte dag.quote:
Hij is ook een tijdje naar Japan geweest toch? Volgens mij ook vrij spontaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:14 schreef F.Begbie het volgende:
Een jaar niks doen.. Dat klinkt niet als heel uitgedacht plan. Blijft jammer, hopelijk voor hem wel wat hij zoekt dan maar.
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:15 schreef alors het volgende:
Ik hoop maar dat hij er echt gelukkig van wordt. Maar ik betwijfel het eigenlijk. Een maand is leuk, twee, drie, vier maanden ook nog wel, maar daarna ga je je denk ik wel doelloos voelen...
Timur is een hele goede adiomaker, dat hoor ik veel mensen zeggen die er verstand van hebben. Maar ik kreeg het idee dat hij gewoon niet lekker in z'n vel zit.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel zonde voor de zender. Timur was de enige echte baas.
Wel een goed nummerquote:Op woensdag 21 september 2016 12:19 schreef alors het volgende:
GracelandDat is gewoon een soort kermisattractie.
Jep, als sidekick is hij wel geniaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Rámon vind ik ook fantastisch. Maar hij moet wel met iemand samen radio maken, dan is'ie op z'n sterkst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |