Is Timur nu al weg?quote:Op maandag 26 september 2016 12:40 schreef F.Begbie het volgende:
Ik ken hem amper, maar tot nu toe kan ik die Mark wel aardig verdragen.
Weekje, denk nog wat dagen opmaken ofzo.quote:
Jaar of 5 te laat.quote:
Veenstra is de laatste der Mohikanen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul dus ook helemaal weg? Nouja, dan is er werkelijk niks meer over
En Domien zit d'r ook alweer een tijdje natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veenstra is de laatste der Mohikanen.
Is toch een andere generatie.quote:Op maandag 26 september 2016 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En Domien zit d'r ook alweer een tijdje natuurlijk.
Bij Radio 2 is op dit moment geen plek in de programmering, dus die moet nog ff blijven zittenquote:Op maandag 26 september 2016 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veenstra is de laatste der Mohikanen.
Beelen van 14:00 tot 18:00quote:Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef F.Begbie het volgende:
Ik ben geen Paul fan, dus prima. Maar als ze die gaten allemaal intern op willen gaan lossen zie ik de luistercijfers niet snel aantrekken. Geen idee of er elders mensen actief zijn die bij 3FM passen, de boel echt versterken én betaalbaar zijn.
Vrij zeker van dat Radio2 direct ruimte maakt (Bart) als hij laat weten interesse te hebben eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij Radio 2 is op dit moment geen plek in de programmering, dus die moet nog ff blijven zitten
Jammer dat ze Frank Dane zo snel hebben laten gaan. Die vervangt Evers altijd goed op 538 en ook zijn eigen show is leuk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:18 schreef F.Begbie het volgende:
Ik ben geen Paul fan, dus prima. Maar als ze die gaten allemaal intern op willen gaan lossen zie ik de luistercijfers niet snel aantrekken. Geen idee of er elders mensen actief zijn die bij 3FM passen, de boel echt versterken én betaalbaar zijn.
Zou idd kunnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:19 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Vrij zeker van dat Radio2 direct ruimte maakt (Bart) als hij laat weten interesse te hebben eigenlijk.
Alleen?quote:Op maandag 26 september 2016 14:20 schreef KingRadler het volgende:
het zou gewaagd zijn om Eva in de ochtend te plaatsen.
Nehh..quote:Op maandag 26 september 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Igmar Felicia van Slam iets zijn voor 3FM? Kreeg de Marconi award voor aanstormend talent in 2014.
Michiel, Domien en Frank. Frank omdat ze hopen dat hij met meer aandacht misschien ook wat meer luisteraars trekt als hij het een beetje leuk doet.quote:Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zijn er nog genoeg DJ's over voor een glazen huis?
Daar zal 't wel misgaan.quote:Op maandag 26 september 2016 15:02 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Michiel, Domien en Frank. Frank omdat ze hopen dat hij met meer aandacht misschien ook wat meer luisteraars trekt als hij het een beetje leuk doet.
Ja, maar ze hopen daar natuurlijk wel op.quote:
Maar zo te horen snapt hij daar zelf weinig van.quote:Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef CPS2000 het volgende:
Paul zat er net als Giel ook al een jaar of vier te lang. Iedere dag precies hetzelfde riedeltje. Ongemakkelijke gesprekken met luisteraars... en dan die jingles![]()
Heb je liever Trump adoratie danquote:Op maandag 26 september 2016 16:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een Clintongeslijm weer
Wat zei hij er over?quote:Op maandag 26 september 2016 16:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar zo te horen snapt hij daar zelf weinig van.
Met gigantische afstand de minste van twee kwaden, dus van mij mag het.quote:Op maandag 26 september 2016 16:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een Clintongeslijm weer
Het is allebei ruk.quote:Op maandag 26 september 2016 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je liever Trump adoratie dan
Fout. Trump mag dan een botte boerenlul zijn, Clinton is de slet van het grootkapitaal. Als Clinton presidente wordt, mogen we nieuw bloedvergieten verwachten. De VS-bondgenoten S-A, Quatar, Israel etc zullen aandringen op invasie of anderzijds gewapend ingrijpen van Syrie en Iran.quote:Op maandag 26 september 2016 16:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met gigantische afstand de minste van twee kwaden, dus van mij mag het.
Nou, ik heb nog nooit zo'n labiele halve zool gezien als ome Donald (nog buiten z'n vage dealtjes met kameraad Putin om), dus ik zou het als Amerikaan wel weten. Mits ik niet in aanmerking zou komen voor wat het Canadese equivalent van een green card is, dat dan weer wel.quote:Op maandag 26 september 2016 17:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Fout. Trump mag dan een botte boerenlul zijn, Clinton is de slet van het grootkapitaal. Als Clinton presidente wordt, mogen we nieuw bloedvergieten verwachten. De VS-bondgenoten S-A, Quatar, Israel etc zullen aandringen op invasie of anderzijds gewapend ingrijpen van Syrie en Iran.
3fm is doodquote:Op maandag 26 september 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
ow, ik zit in het verkeerde topic zie ik. Even 3fm reeks zoeken
Wat jij van hem hebt gezien, zou dat een consistent beeld zijn? Of hetgeen wat de NL publieke omroep en overige media van Trump maakt?quote:Op maandag 26 september 2016 17:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog nooit zo'n labiele halve zool gezien als ome Donald (nog buiten z'n vage dealtjes met kameraad Putin om), dus ik zou het als Amerikaan wel weten. Mits ik niet in aanmerking zou komen voor wat het Canadese equivalent van een green card is, dat dan weer wel.
lang leve 3FMquote:
A. Het enige wat ik op de NPO kijk is Studio Sport en Rail Away.quote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat jij van hem hebt gezien, zou dat een consistent beeld zijn? Of hetgeen wat de NL publieke omroep en overige media van Trump maakt?
Tante Hillary is een van de architecten achter het Libie-drama. Daar moest zonodig een bloeddorstige tiran geruimd worden en dan zou het allemaal in orde komen. Samen met de Fransen en de Engelsen steunde de VS de 'vrijheidsstrijders' en nu is het een grote teringzooi. Je zou denken dat de VS wel geleerd zou hebben van Afganistan en Irak, maar nee hoor, ze deden het gewoon nog een keer.quote:Op maandag 26 september 2016 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Donder op man Ed
Trump is gewoon vreselijk. En zal tot meer chaos en bloed vergieten leiden dan Clinton.
Wat je nu beschrijft heeft echt geen moer te maken met wie er in het witte huis woont of ben je vader en zoon Bush vergeten?quote:Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tante Hillary is een van de architecten achter het Libie-drama. Daar moest zonodig een bloeddorstige tiran geruimd worden en dan zou het allemaal in orde komen. Samen met de Fransen en de Engelsen steunde de VS de 'vrijheidsstrijders' en nu is het een grote teringzooi. Je zou denken dat de VS wel geleerd zou hebben van Afganistan en Irak, maar nee hoor, ze deden het gewoon nog een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |