SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kawai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella![]()
Dat kan heel goed kloppen, wordt binnen fotografie ook veel gebruik van gemaakt om iets op een snijpunt te zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik volgens mij eens iets over gelezen in een fotografie boek
En als ze dan vragen wat je er komt doen zeggen de communicatie intern verbeteren omdat die persoon het niet eens weet dat je er komt werkenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon binnenstappen, een toegangspas vragen. Een bureau toe-eigenen, de ICT-helpdesk bellen en inloggen.![]()
![]()
Oja, ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan heel goed kloppen, wordt binnen fotografie ook veel gebruik van gemaakt om iets op een snijpunt te zetten.
[..]
En als ze dan vragen wat je er komt doen zeggen de communicatie intern verbeteren omdat die persoon het niet eens weet dat je er komt werken![]()
En goed plan wel
With the stars as her umbrella![]()
Met welke GGZ-instelling hang je nu weer aan de telefoon?quote:With the stars as her umbrella![]()
Dan ben ik meer voor wat Popcornquote:
![]()
Kwikfit, hoor het nummer al voor de derde keer...quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met welke GGZ-instelling hang je nu weer aan de telefoon?
en hij drukt steeds de verkeerde knoppen in dus PIEEEEEEEEEEEEEPPPPP in mijn oor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Echt een schijt nummer.quote:Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik meer voor wat Popcorn![]()
mijn oude enge huisarts draaide altijd hele zware depri klassieke muziek, ook zo topOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
yep, nu dat Save Geronimo nummer van dinges, je weet welquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
OK, ik leg het nog één keer uit:
de regel van derden = twee vrouwen vechten om een baan de derde gaat ermee vandaan.Pics or it didn't happen![]()
Yay.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwikfit, hoor het nummer al voor de derde keer...
en hij drukt steeds de verkeerde knoppen in dus PIEEEEEEEEEEEEEPPPPP in mijn oorWith the stars as her umbrella![]()
ik schijn moeilijk te zijn, gohquote:
Ook zo'n kutnummer...quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, nu dat Save Geronimo nummer van dinges, je weet wel
Haters can be so lame and vicious
nou, ik was op een andere locatie, dus hij wilde eigenlijk weten hoe lang ik nog op die locatie zou zijn, maar af en toe wil ik wel eens wat hints laten vallenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom vraagt een collega daten waarom op die toon
![]()
En, kom in de Randstad wonen
en nee, ik wil niet
alhoewel: woon je ver van elzenhagen af?![]()
![]()
Houd je wel rekening met het diversiteitsbeleid? Ik mis de man in dit geheel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef clixplicity het volgende:
OK, ik leg het nog één keer uit:
de regel van derden = twee vrouwen vechten om een baan de derde gaat ermee vandaan.With the stars as her umbrella![]()
nu dezequote:
derde keer.....
het is helemaal geen beautiful day, vet ruk geslapen en alles
dat zal dan die derde wel zijn. Of de baas die haar aanneemt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met het diversiteitsbeleid? Ik mis de man in dit geheel.Pics or it didn't happen![]()
1. Ahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik was op een andere locatie, dus hij wilde eigenlijk weten hoe lang ik nog op die locatie zou zijn, maar af en toe wil ik wel eens wat hints laten vallen
en nee, ik wil niet
alhoewel: woon je ver van elzenhagen af?
2. Saai.
3. Je bedoelt de tenniscub?Dat is twee bruggen over fietsen, 45 minuten. Dan zou ik eerder 'Tie Breakers' aanraden. Dat is maar 7 minuten hier vandaan.
Communicatie, zei je? Hier kunnen ze denk ik nog wel iemand gebruiken
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureauPics or it didn't happen![]()
Bij ons zijn er bijna alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:34 schreef clixplicity het volgende:
[..]
dat zal dan die derde wel zijn. Of de baas die haar aanneemt.en die twee mannen die leidinggevende zijn, nee...laat ik aardig blijven vandaag.
Schatten van mannen
nee, sporthal. thuishal van VOC.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
1. Aha
2. Saai.
3. Je bedoelt de tenniscub?Dat is twee bruggen over fietsen, 45 minuten. Dan zou ik eerder 'Tie Breakers' aanraden. Dat is maar 7 minuten hier vandaan.
maar dat zal waarschijnlijk in de buurt daarvan liggen![]()
![]()
of een omgebouwdequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:34 schreef clixplicity het volgende:
[..]
dat zal dan die derde wel zijn. Of de baas die haar aanneemt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Halleluja, er is een band op voorraad
Laters
Oh jeetje, open er een topic over zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef clixplicity het volgende:
Communicatie, zei je? Hier kunnen ze denk ik nog wel iemand gebruiken
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureau![]()
Netjes dat ze zijn treinkaartje vergoedden, verder is het erg kansloos en zijn beter af met een goede secretaresse o.i.d.With the stars as her umbrella![]()
Je kunt ook gewoon spotify opzettenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Molo het volgende:
LatersPics or it didn't happen![]()
Het is heel eenvoudig: rechtdoor, linksaf, rechtdoor, linksaf, rechtsaf, linksaf en dan heel lang rechtdoor en dan een flauwe bocht naar links. 15 minuten ongeveer met de auto.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, sporthal. thuishal van VOC.
maar dat zal waarschijnlijk in de buurt daarvan liggenWith the stars as her umbrella![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Molo het volgende:
Laters
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:39 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon spotify opzetten![]()
Hou op
hmm, ik dacht dat stadsmensen alles met de fiets dedenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig: rechtdoor, linksaf, rechtdoor, linksaf, rechtsaf, linksaf en dan heel lang rechtdoor en dan een flauwe bocht naar links. 15 minuten ongeveer met de auto.![]()
![]()
Op een mooie zomerdag is het een leuk stuk fietsen. Maar niet in het donker en al helemaal niet met regen en wind tegenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat stadsmensen alles met de fiets deden
En, stadsmensenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat stadsmensen alles met de fiets dedenUit wat voor dorp kom jij in hemelsnaam?
Gulpenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En, stadsmensenUit wat voor dorp kom jij in hemelsnaam?
![]()
![]()
Stadsmensen zijn vaak juist het meest lui van allemaal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat stadsmensen alles met de fiets dedenHaters can be so lame and vicious
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stadsmensen zijn vaak juist het meest lui van allemaal.![]()
![]()
quote:![]()
Ziet er wel mooi uit. En heel onNederlands zelfsOok niet gek met België en Duitsland om de hoek.
Dat kratje was ontzettend handig ja!quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?With the stars as her umbrella![]()
on nederlands omdat het tegen een heuveltje gebouwd is?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ziet er wel mooi uit. En heel onNederlands zelfsOok niet gek met België en Duitsland om de hoek.
nja, binnen het dorp doe ik alles te voet en daarbuiten meestal met de auto.
ik hou niet zo van fietsen op heuvels![]()
![]()
geen idee, mijn fiets heeft geeneens een bagagedragerquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kratje was ontzettend handig ja!![]()
![]()
De enige stoere vent op een fixie is Patrick Seabasequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?Pics or it didn't happen![]()
Afgezien van de heuvels doelde ik vooral op de bouwstijl, voor zover ik dat kan zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
on nederlands omdat het tegen een heuveltje gebouwd is?
nja, binnen het dorp doe ik alles te voet en daarbuiten meestal met de auto.
ik hou niet zo van fietsen op heuvels
Hier zijn idd geen heuvels te bekennen dus ik heb daar geen last van. Al is fietsend over trambanen in de stromende regen ook een uitdaging![]()
Ja die hebben ze alleen om te laten zien dat ze er geld voor hebben. En om.natuurlijk hip te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?Haters can be so lame and vicious
Sowieso een corrupt accountants bureau. Geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
Pittig wel![]()
Boete voor Ernst & Young vanwege 'romantische' relatie accountantHaters can be so lame and vicious
die baanwielrenner met 1 been en 1 arm vond ik anders ook best een stoere ventquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:56 schreef clixplicity het volgende:
[..]
De enige stoere vent op een fixie is Patrick Seabase![]()
als je googlet zie je zeker wat oude vakwerkhuisjes en zo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Afgezien van de heuvels doelde ik vooral op de bouwstijl, voor zover ik dat kan zien.
Hier zijn idd geen heuvels te bekennen dus ik heb daar geen last van. Al is fietsend over trambanen in de stromende regen ook een uitdaging![]()
![]()
![]()
OK, die twee dan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die baanwielrenner met 1 been en 1 arm vond ik anders ook best een stoere ventPics or it didn't happen![]()
Deze reactie was te verwachtenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso een corrupt accountants bureau. Geen medelijden mee.
Ja, maar dat is zeker voor de vorm dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je googlet zie je zeker wat oude vakwerkhuisjes en zo?
Jeujquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alles in orde, ik ben nog steeds kerngezond.![]()
Cheers. [ afbeelding ]
ze staan er wel, maar ik woon gewoon in een saaie tussenwoning in een normale woonwijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zeker voor de vorm dan?![]()
![]()
Ik wist het, maar dan toch die bevestiging nodig hebben.quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Het slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
die onno is wel snel op zn teentjes getrapt
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureauOk, vervelend dat je er tijd voor uit hebt getrokken maar wees blij dat je reiskosten vergoed worden en ga verder met je leven.
ik vind het nog best schappelijk dat ze hem 20 euro willen geven voor de reiskosten..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens opOk, vervelend dat je er tijd voor uit hebt getrokken maar wees blij dat je reiskosten vergoed worden en ga verder met je leven.
![]()
Saai.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze staan er wel, maar ik woon gewoon in een saaie tussenwoning in een normale woonwijkAls het om zulke zaken gaat is bevestiging wel erg fijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist het, maar dan toch die bevestiging nodig hebben.
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog best schappelijk dat ze hem 20 euro willen geven voor de reiskosten..With the stars as her umbrella![]()
klopt, wat dat betreft is het huis waar mn ouders vroeger woonde een stuk mooierquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Saai.
[..]
Als het om zulke zaken gaat is bevestiging wel erg fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeps, en thx.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Saai.
[..]
Als het om zulke zaken gaat is bevestiging wel erg fijn
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, wat dat betreft is het huis waar mn ouders vroeger woonde een stuk mooierCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat één huis?
Waar maak je je druk om, het zijn 20 euro man.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens opOk, vervelend dat je er tijd voor uit hebt getrokken maar wees blij dat je reiskosten vergoed worden en ga verder met je leven.
vroegah, in de tijd dat mn grootouders er woonden waren het 4 huizen. volgens mij zijn het er nu 2quote:![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, wat dat betreft is het huis waar mn ouders vroeger woonde een stuk mooierDat is 'vakwerk'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja en dan die 40 die hij nog misloopt blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, het zijn 20 euro man.
Nou ja
Het leven is te kort om je druk te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan die 40 die hij nog misloopt blijkbaar.
Nou ja
Hoe dan ook wel gaaf! Daarvoor moet ik dus naar het buitenland Limburg rijden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, in de tijd dat mn grootouders er woonden waren het 4 huizen. volgens mij zijn het er nu 2With the stars as her umbrella![]()
eigenlijk loopt hij nu maar 20 euro mis..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan die 40 die hij nog misloopt blijkbaar.
Nou ja
maar hij is sowieso een beetje raar. Ik reageerde ooit in een topic van hem en kreeg een dreig PM er voor terug![]()
![]()
WTHquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk loopt hij nu maar 20 euro mis..
maar hij is sowieso een beetje raar. Ik reageerde ooit in een topic van hem en kreeg een dreig PM er voor terug![]()
Je hebt er toen wel melding van gemaakt hoop ik
Het is een vakwerkhuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe dan ook wel gaaf! Daarvoor moet ik dus naar het buitenland Limburg rijden.
Die vind je hier in Limburg.
nee, ik heb hem wel nog bewaard, zodat ik er af en toe nog eens naar kan kijken en kan lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTH![]()
Je hebt er toen wel melding van gemaakt hoop ik![]()
![]()
Groeten van binnen met een koud biertje en eenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Groetjes vanuit de tuin. In de zon met koffie.
Ja ik ken het principequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een vakwerkhuis.
Die vind je hier in Limburg.
Dat is nog leuker dan melden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb hem wel nog bewaard, zodat ik er af en toe nog eens naar kan kijken en kan lachen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Groeten terug vanaf de bank in de schaduw met munt-aardbei-waterquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
er is er een paar jaar geleden nog 1 heel ver opgeknapt, daarna was het geld blijkbaar op. misschien kun je daar een bod op doenquote:![]()
![]()
Jij bent ook gekquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb hem wel nog bewaard, zodat ik er af en toe nog eens naar kan kijken en kan lachen
Maar dan moet ik ook die kant op verhuizenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is er een paar jaar geleden nog 1 heel ver opgeknapt, daarna was het geld blijkbaar op. misschien kun je daar een bod op doen
Het is heel mooi en gezellig hier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook die kant op verhuizen
Bah sigarenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groeten van binnen met een koud biertje en een
Binnen![]()
![]()
Ik heb geen sigaar.quote:
Kan ook op balkon gaan, maar geen zin."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
of je houdt je home in a'dam ook en pakt dit als vakantiehuisjequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook die kant op verhuizen![]()
![]()
Ik ben een stadsmens, zei iemand anders net nogquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heel mooi en gezellig hier.
Dan ga ik wel naar Portugalquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je houdt je home in a'dam ook en pakt dit als vakantiehuisje![]()
En zo begint het gesprek van vanochtend weer opnieuw. Drakin kom binnen en zegt dat vliegen naar Portugal wel 3,5 uur is etc.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmens, zei iemand anders net nog![]()
Het is niet alleen dorp hier, maar de dorpen zijn wel dichtbij, en zelfs in Heerlen zijn nog enkele vakwerkhuizen te vinden en ook van mergel.
Maastricht is 'om de hoek' en Aken ook."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
mijn vorige huis was wel een mergelhuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Het is niet alleen dorp hier, maar de dorpen zijn wel dichtbij, en zelfs in Heerlen zijn nog enkele vakwerkhuizen te vinden en ook van mergel.
Maastricht is 'om de hoek'.
dat was op zich wel leuk. muren van bijna een meter dik![]()
![]()
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden danquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maastricht is 'om de hoek'.
Mergel is mooi spul.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vorige huis was wel een mergelhuis.
dat was op zich wel leuk. muren van bijna een meter dik
ik hoopte altijd bij een multinational te gaan werken en dan na een paar jaar werk ergens naar een buitenlandse vestiging te kunnen. tot nu toe schiet het nog niet echt op met die planningquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden dan![]()
![]()
Waarom schrijf ik zo beroerd vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden dan
De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit, open vizier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden dan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoopte altijd bij een multinational te gaan werken en dan na een paar jaar werk ergens naar een buitenlandse vestiging te kunnen. tot nu toe schiet het nog niet echt op met die planning
ook leuk als toeristen dan naar je huis zitten te kijken en door de ramen naar binnen turen en je ligt op zondag met een kater op de bankquote:![]()
![]()
Truequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit, open vizier.![]()
Maar lijkt me erg onwaarschijnlijk.With the stars as her umbrella![]()
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Tofquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen.
Kijk, toch nog een beetje hoopIk zou best in Engeland willen wonen
Stel dat je hier wel een goede baan zou vinden, neem het verhaal van mijn broer, je weet het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True![]()
Maar lijkt me erg onwaarschijnlijk..
met de vormgeving is anders niks mis!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom schrijf ik zo beroerd vandaagPics or it didn't happen![]()
Ok, ok, okquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel dat je hier wel een goede baan zou vinden, neem het verhaal van mijn broer, je weet het niet..
Dan ga ik op Limburgse les
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef clixplicity het volgende:
[..]
met de vormgeving is anders niks mis!![]()
Ok, nu ga ik echt
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ok, ok
Dan ga ik op Limburgse les![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
isax was ovens met pizzastand aan het uitzoeken.
That'll do."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Thuus
Vanavond pannenkoeken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Luxemburg zou ik ook gaan wonen als ik kon kiezen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen.
Prachtig land.Bis vincit qui se vincit!![]()
Dat is het, maar die taal joh, gelukkig kom je er met Frans of Duits ook nog een aardig eind.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Luxemburg zou ik ook gaan wonen als ik kon kiezen denk ik.
Prachtig land."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik verwachtte hem al.quote:
Ik ga straks maar spaghetti makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef clixplicity het volgende:
o ik moet ook nog iets bedenken om te eten...
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Van mezelfquote:
ik was in de supermarkt en zag een pak van Koopmans staan. En bedacht me dat ik dat net zo goed en goeiekoper zelluf kan
Appeltje bakken, rozijntjes erin.... Nom
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik heb zo'n ongelofelijk goede zin joh, ik geef deze dag een 9.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig nog wat deeg over?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
ik was in de supermarkt en zag een pak van Koopmans staan. En bedacht me dat ik dat net zo goed en goeiekoper zelluf kan
Ook nomsquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks maar spaghetti maken
Vanmiddag had ik tomatensoep gemaaktAlleen een beetje jammer dat ik de staafmixer net iets te schuin hield waardoor mijn muren onder zaten
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook noms
Vanmiddag had ik tomatensoep gemaaktAlleen een beetje jammer dat ik de staafmixer net iets te schuin hield waardoor mijn muren onder zaten
![]()
Heb je meteen de keuken geverfd
Neequote:
Want deeg bestaat nu nog uit losse onderdelen.
Kom je eten?
Meh. Goede kommaplaatsing, maar overmatig smileygebruik. Ik geef deze zin een 6,5/10quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
🐙![]()
Koopmans is voor idioten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
Wat is er mis met 1 ei, 100 gr bloem en 150 ml melk/water, die verhouding kan je naar eigen believen doen.
Bij die Koopmans moet je ook een ei en water doen, ik snap het even niet.
* DerRabbit trekt een sprintje richting Catquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee
Want deeg bestaat nu nog uit losse onderdelen.
Kom je eten?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koopmans is voor idioten.
Wat is er mis met 1 ei, 100 gr bloem en 150 ml melk/water, die verhouding kan je naar eigen believen doen.
Bij die Koopmans moet je ook een ei en water doen, ik snap het even niet.🐙![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit trekt een sprintje richting Cat
Denk ikWe hebben elkaar nog nooit ontmoet
Van mij mag iedereen het kopen.quote:
Puntje erbij van mij voor correcte spellingquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Goede kommaplaatsing, maar overmatig smileygebruik. Ik geef deze zin een 6,5/10
Voxsje
Ik zal wel heel rustig in een hoekje gaan zitten om te wennenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellig
Denk ikWe hebben elkaar nog nooit ontmoet
Ik bevind mijzelf in euforie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Goede kommaplaatsing, maar overmatig smileygebruik. Ik geef deze zin een 6,5/10
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Puntje erbij van mij voor correcte spelling
Spelen DeZwabber en Cat22 schooltje?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mijn katten houden nu al van jequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel heel rustig in een hoekje gaan zitten om te wennen![]()
Geen doktertje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ja, morgen vadertje en moedertje
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat stond toch gepland voor komende meetquote:
Bij GF?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat stond toch gepland voor komende meet
Ik doe niet aan meets....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Als ik in de loop van deze dag nog rare dingen ga zeggen.....vergeef me dan......ik weet niet wat ik zeg.
Ik ben meet-maagd, en daar zal niet snel verandering in komen.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Je kunt nog altijd de highlights terug kijkenquote:
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Geen zorgen, wij snappen er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik in de loop van deze dag nog rare dingen ga zeggen.....vergeef me dan......ik weet niet wat ik zeg.🐙![]()
Een meetlat kan helpen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben meet-maagd, en daar zal niet snel verandering in komen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
nog raarderquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik in de loop van deze dag nog rare dingen ga zeggen.....vergeef me dan......ik weet niet wat ik zeg.
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ga je filmen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd de highlights terug kijken...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
hm ben eigenlijk geheel niet zo sociaal vandaag....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Fokkers die doktertje spelen..ik denk dat ik voor andere kinks gaquote:
Dat zit standaard in het KSC Meet pakket had ik begrepenquote:
Dat geeft niks, lieve Voxs, soms mag je ook best een beetje aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Voxs het volgende:
hm ben eigenlijk geheel niet zo sociaal vandaag.Pics or it didn't happen![]()
heb je het nu over Arch?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon de standaard 30 cm hoor.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik ga nog maar eventjes een uurtje of anderhalf wat nuttigs doen voor ik aan het eten begin.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat geeft niks, lieve Voxs, soms mag je ook best een beetje aan jezelf denken.oke
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar eventjes een uurtje of anderhalf wat nuttigs doen voor ik aan het eten begin.
Best okéquote:
Meer terpentine en alkyddampen hier....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nog steeds aan de verfquote:
Zet dit maar op.
Alles moest 3x in de verf he? Dat is een hoop meters x 3. ( en grote tussenpauzes, moest nieuwe kwasten kopenquote:) Nu enkel de bewegende delen nog een laagje en dan is het eindelijks klaar.
lol, het was dit, of bakken geld voor een schilder. Ik kan het zelf, dus waarom nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog steeds aan de verf
Zet dit maar op.![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alles moest 3x in de verf he? Dat is een hoop meters x 3. ( en grote tussenpauzes, moest nieuwe kwasten kopen) Nu enkel de bewegende delen nog een laagje en dan is het eindelijks klaar.
In feite kan je alles zelf, als je maar wil.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, het was dit, of bakken geld voor een schilder. Ik kan het zelf, dus waarom niet
Mijn pols doet zeer..quote:Dus even een dag er tussen.
nu weet je hoe een man zich, eh, laat maar trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn pols doet zeer..Dus even een dag er tussen.
Pics or it didn't happen![]()
en dan kom je met datquote:
Vandaar mijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:15 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nu weet je hoe een man zich, eh, laat maar trouwensWe laten het
voortaan toch maar technische hulpmiddelen gebruiken ipvje vingertjesquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn pols doet zeer..Dus even een dag er tussen.
heesj nee. Handenwerk, beste.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef crv het volgende:
[..]
voortaan toch maar technische hulpmiddelen gebruiken...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
we weten het nog nietquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
dan niet mekkeren over zere polsenquote:
tssk, ik doe niet aan mekkeren, ik blaattequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
tssk, ik doe niet aan mekkeren, ik blaatte...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Tja, het is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Warm fruitquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
Ik weet het ook niet. Pannenkoeken heb ik niet zo veel mee....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een 7.With the stars as her umbrella![]()
Houdt de dievegge, je hebt de zon gestolen!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
mag het weten![]()
Wel fijn dat ie 's avonds omhoog gingquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gisteren was het een 5,5de avond een 7,5, dat dan weer wel.
[/platte opmerking van de dag ook weer gemaakt]![]()
Al is apple crumble ook niet mijn favorietquote:![]()
Maar warme kersen, warme ananas
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wel fijn dat ie 's avonds omhoog ging
[/platte opmerking van de dag ook weer gemaakt]
Pizza maken, wel van kant en klaar deeg, want pols. Hoop groente erop. Salade erbij, voor het idee
Kersen ben ik ook niet dol op. Ananas..best lekker soms.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al is apple crumble ook niet mijn favoriet![]()
Maar warme kersen, warme ananas...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Was ik ook wel blij meequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wel fijn dat ie 's avonds omhoog ging
[/platte opmerking van de dag ook weer gemaakt]
Ik ga voor een Turkse pizzaquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef Voxs het volgende:
Pizza maken, wel van kant en klaar deeg, want pols. Hoop groente erop. Salade erbij, voor het ideeMaar eerst fitnessen
Pizzadingese
mag het weten![]()
Fitnes'sequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga voor een Turkse pizzaMaar eerst fitnessen
Pizzadingese
Niettus.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Houdt de dievegge, je hebt de zon gestolen!
En afblijvuh![]()
![]()
Mine![]()
Lahmacun, met kipdonerquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga voor een Turkse pizzaMaar eerst fitnessen
Pizzadingese
![]()
![]()
Dadelijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan zou ik dat maar even gaan halen
Moet nog verzinnen wat het is, dat winkelt makkelijker![]()
![]()
Wat vind je lekker?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk
Moet nog verzinnen wat het is, dat winkelt makkelijkerWith the stars as her umbrella![]()
hier stond het ook op toen ik binnenkwamquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand zin in homemade bami?
Dit zijn van die dingen die ik altijd way tooo much maak.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jewellus, tis koud en bewolktquote:
* Joosie200 grijpt zon terug
* Joosie200 grijpt mis
Hmpf
mag het weten![]()
wou dat ik eens een 7 haaldequote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
zometeen met zoonlief eten, daarna de ander ophalen bij tafeltennis. Mevr Koen eet na de yoga pasquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
weerquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik heb tot vanmiddag geen zon gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jewellus, tis koud en bewolkt
* Joosie200 grijpt zon terug
* Joosie200 grijpt mis
Hmpf
Mag ik heul effe jah![]()
![]()
Ze verkopen het wel met normale doner. Al hebben ze nu ook een mini kapsalon voor dezelfde prijs als een lahmacun met salade. Kapsalon klinkt niet als iets lekkers maar tis wel het proberen waardquote:
mag het weten![]()
jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lang geleden
Laatste keer was pannenkoeken meet geloof ikin 2011
![]()
hoop fokkers voor het eerst (en aantal voor het laatst) gezien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lang geleden
Laatste keer was
pannenkoeken meet geloof ikin 2011
Wist niet dat ie al bestondquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Jou spreek ik nog wel een keer![]()
Stamppot?
Bami en macaroni zijn niet in kleine hoeveelheden te makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand zin in homemade bami?
Dit zijn van die dingen die ik altijd way tooo much maak.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ik tot vanochtend, dus dat kan kloppenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb tot vanmiddag geen zon gezien.
Mag ik heul effe jah![]()
Vooruit dan maar
mag het weten![]()
ah de files zijn weer begonnenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja![]()
hoop fokkers voor het eerst (en aantal voor het laatst) gezien
moeten we niet maar is wel handigquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Terugkerend verhaal, we moeten dan ook dagelijks etenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wat lief van jequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik tot vanochtend, dus dat kan kloppen![]()
Vooruit dan maar![]()
![]()
Hoog tijd voor een nieuwe na vijf jaarquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lang geleden
Laatste keer was pannenkoeken meet geloof ikin 2011
mag het weten![]()
Eerste bedrijfsmeeting meegemaakt![]()
Bekendmaking kwartaalcijfers, aankondiging nieuwe projecten (hoi Muck!![]()
hoooooi), blablabla, wijntjes en hapjes met de nieuwe collega's
Dan ben jij al geweest, mag nu iemand anders bakkenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit meer.
5 pakken staan wegbakken ofzo![]()
![]()
Of boerenkool... Eigenlijk vind ik alleen stamppot andijvie lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Op een meet, ergens in de komende jaren wellicht
[..]
Lekker
Behalve hutspot
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Na 2 dagen al aan de alcohol?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:42 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
dus nu al aangeschoten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:42 schreef Muck het volgende:
Met spekjes of met kaas?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of boerenkool... Eigenlijk vind ik alleen stamppot andijvie lekker
Boerenkool![]()
![]()
ik sta net 2 dagen droogquote:
Pas wel op met achter stuur kruipen dan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:42 schreef Muck het volgende:
![]()
In het vervolg gaat iedereen gewoon elke dag een cijfer geven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Jou spreek ik nog wel een keer![]()
Stamppot?
Hehehe vooral de wijn en hapjes laat je je natuurlijk wel gevallenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:42 schreef Muck het volgende:
![]()
mag het weten![]()
en thuisquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Zal de buschauffeur niet goed vinden neequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef isax het volgende:
[..]
Pas wel op met achter stuur kruipen dan.![]()
![]()
Eensch! Hutspotquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Op een meet, ergens in de komende jaren wellicht
[..]
Lekker
Behalve hutspot
achter het stuur kruipen is sowieso niet handig, zitten is beterquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef isax het volgende:
[..]
Pas wel op met achter stuur kruipen dan.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Het liefst allebeiquote:![]()
Boerenkool niet perse, alleen wanneer lekker gemaakt door iemand anders. Mijn versie is niet lekker
heb ik ook vaak last vanquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, want had een goed voornemen
en nog kop je hem niet inquote:
Haaiquote:![]()
Hoe ist?
stukquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst allebei![]()
Boerenkool niet perse, alleen wanneer lekker gemaakt door iemand anders. Mijn versie is niet lekker![]()
![]()
mag hoorquote:Ik vind de mijne wel lekker, maar weet niet of ie veel afwijkt van de jouwequote:Boerenkool niet perse, alleen wanneer lekker gemaakt door iemand anders. Mijn versie is niet lekker![]()
![]()
He mop!quote:Hoe is het met jou dan?
Ik denk het wel, de mijne is echt niet te etenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
mag hoor
[..]
Ik vind de mijne wel lekker, maar weet niet of ie veel afwijkt van de jouwe
gaat, en jij ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mop!Hoe is het met jou dan?
[..]
Ik denk het wel, de mijne is echt niet te etenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Waar gaat het mis, denk je?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk het wel, de mijne is echt niet te eten![]()
![]()
excuses aanvaardquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat jij last had van mijn voornemenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Haha, nee hoorquote:
Van 2 wijntjes niet
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:51 schreef isax het volgende:
Deze kamer heeft twee deuren en twee badkamers![]()
Maar wel maar een wc.
Alles goed hoorquote:Dat ik Hollandse kost probeer te kokenquote:
Besef me net dat we deze upgrade kregen omdat ik gewoon had geschreven dat ik een hulphond zou meenemen en niet waarom![]()
![]()
Ik heb geen auto en mag niet achter het stuur van de buschauffeurquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef isax het volgende:
[..]
Pas wel op met achter stuur kruipen dan.
Hoe bevalt je nieuwe baan?quote:Come on now, you knew you were lost
Niet meer doen danquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik Hollandse kost probeer te koken![]()
![]()
Waar ben je nu?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef isax het volgende:
Besef me net dat we deze upgrade kregen omdat ik gewoon had geschreven dat ik een hulphond zou meenemen en niet waaromCome on now, you knew you were lost
Stomme buschauffeur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en mag niet achter het stuur van de buschauffeur![]()
misschien de volgende keer ietsje korter dan 4 uur opzettenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles goed hoor
[..]
Dat ik Hollandse kost probeer te kokenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties Forumhop: Hop naar: