Ja ik ken het principequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een vakwerkhuis.
Die vind je hier in Limburg.
Dat is nog leuker dan melden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb hem wel nog bewaard, zodat ik er af en toe nog eens naar kan kijken en kan lachen
Groeten terug vanaf de bank in de schaduw met munt-aardbei-waterquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Groetjes vanuit de tuin. In de zon met koffie.
er is er een paar jaar geleden nog 1 heel ver opgeknapt, daarna was het geld blijkbaar op. misschien kun je daar een bod op doenquote:
Jij bent ook gekquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb hem wel nog bewaard, zodat ik er af en toe nog eens naar kan kijken en kan lachen
Maar dan moet ik ook die kant op verhuizenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is er een paar jaar geleden nog 1 heel ver opgeknapt, daarna was het geld blijkbaar op. misschien kun je daar een bod op doen
Het is heel mooi en gezellig hier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook die kant op verhuizen
Bah sigarenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groeten van binnen met een koud biertje en een
Ik heb geen sigaar.quote:
of je houdt je home in a'dam ook en pakt dit als vakantiehuisjequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook die kant op verhuizen
Ik ben een stadsmens, zei iemand anders net nogquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heel mooi en gezellig hier.
Dan ga ik wel naar Portugalquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je houdt je home in a'dam ook en pakt dit als vakantiehuisje
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een stadsmens, zei iemand anders net nog
mijn vorige huis was wel een mergelhuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Het is niet alleen dorp hier, maar de dorpen zijn wel dichtbij, en zelfs in Heerlen zijn nog enkele vakwerkhuizen te vinden en ook van mergel.
Maastricht is 'om de hoek'.
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden danquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Het is niet alleen dorp hier, maar de dorpen zijn wel dichtbij, en zelfs in Heerlen zijn nog enkele vakwerkhuizen te vinden en ook van mergel.
Maastricht is 'om de hoek'.
Mergel is mooi spul.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vorige huis was wel een mergelhuis.
dat was op zich wel leuk. muren van bijna een meter dik
ik hoopte altijd bij een multinational te gaan werken en dan na een paar jaar werk ergens naar een buitenlandse vestiging te kunnen. tot nu toe schiet het nog niet echt op met die planningquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden dan
Waarom schrijf ik zo beroerd vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel wonderlijks gebeuren gaat dat ooit gebeuren. Ik moet op z'n minst mijn droombaan daar vinden dan
De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit, open vizier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoopte altijd bij een multinational te gaan werken en dan na een paar jaar werk ergens naar een buitenlandse vestiging te kunnen. tot nu toe schiet het nog niet echt op met die planning
ook leuk als toeristen dan naar je huis zitten te kijken en door de ramen naar binnen turen en je ligt op zondag met een kater op de bankquote:
Truequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit, open vizier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |