Ja, maar dat is zeker voor de vorm dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je googlet zie je zeker wat oude vakwerkhuisjes en zo?
Jeujquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alles in orde, ik ben nog steeds kerngezond.![]()
Cheers. [ afbeelding ]
ze staan er wel, maar ik woon gewoon in een saaie tussenwoning in een normale woonwijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zeker voor de vorm dan?
Ik wist het, maar dan toch die bevestiging nodig hebben.quote:
Het slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
die onno is wel snel op zn teentjes getrapt
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureau
ik vind het nog best schappelijk dat ze hem 20 euro willen geven voor de reiskosten..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens opOk, vervelend dat je er tijd voor uit hebt getrokken maar wees blij dat je reiskosten vergoed worden en ga verder met je leven.
Saai.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze staan er wel, maar ik woon gewoon in een saaie tussenwoning in een normale woonwijk
Als het om zulke zaken gaat is bevestiging wel erg fijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist het, maar dan toch die bevestiging nodig hebben.
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog best schappelijk dat ze hem 20 euro willen geven voor de reiskosten..
klopt, wat dat betreft is het huis waar mn ouders vroeger woonde een stuk mooierquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Saai.
[..]
Als het om zulke zaken gaat is bevestiging wel erg fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeps, en thx.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Saai.
[..]
Als het om zulke zaken gaat is bevestiging wel erg fijn
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, wat dat betreft is het huis waar mn ouders vroeger woonde een stuk mooierCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat één huis?
With the stars as her umbrella
Waar maak je je druk om, het zijn 20 euro man.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens opOk, vervelend dat je er tijd voor uit hebt getrokken maar wees blij dat je reiskosten vergoed worden en ga verder met je leven.
vroegah, in de tijd dat mn grootouders er woonden waren het 4 huizen. volgens mij zijn het er nu 2quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, wat dat betreft is het huis waar mn ouders vroeger woonde een stuk mooierDat is 'vakwerk'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja en dan die 40 die hij nog misloopt blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, het zijn 20 euro man.
Het leven is te kort om je druk te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan die 40 die hij nog misloopt blijkbaar.
Nou ja
Hoe dan ook wel gaaf! Daarvoor moet ik dus naar het buitenland Limburg rijden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, in de tijd dat mn grootouders er woonden waren het 4 huizen. volgens mij zijn het er nu 2
eigenlijk loopt hij nu maar 20 euro mis..quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan die 40 die hij nog misloopt blijkbaar.
Nou ja
WTHquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk loopt hij nu maar 20 euro mis..
maar hij is sowieso een beetje raar. Ik reageerde ooit in een topic van hem en kreeg een dreig PM er voor terug
Het is een vakwerkhuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe dan ook wel gaaf! Daarvoor moet ik dus naar het buitenland Limburg rijden.
nee, ik heb hem wel nog bewaard, zodat ik er af en toe nog eens naar kan kijken en kan lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTH![]()
Je hebt er toen wel melding van gemaakt hoop ik
Groeten van binnen met een koud biertje en eenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Groetjes vanuit de tuin. In de zon met koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |