of een omgebouwdequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:34 schreef clixplicity het volgende:
[..]
dat zal dan die derde wel zijn. Of de baas die haar aanneemt.
Oh jeetje, open er een topic over zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef clixplicity het volgende:
Communicatie, zei je? Hier kunnen ze denk ik nog wel iemand gebruiken
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureau
Je kunt ook gewoon spotify opzettenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Molo het volgende:
Halleluja, er is een band op voorraad
Laters
Het is heel eenvoudig: rechtdoor, linksaf, rechtdoor, linksaf, rechtsaf, linksaf en dan heel lang rechtdoor en dan een flauwe bocht naar links. 15 minuten ongeveer met de auto.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, sporthal. thuishal van VOC.
maar dat zal waarschijnlijk in de buurt daarvan liggen
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Molo het volgende:
Halleluja, er is een band op voorraad
Laters
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:39 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon spotify opzetten
hmm, ik dacht dat stadsmensen alles met de fiets dedenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig: rechtdoor, linksaf, rechtdoor, linksaf, rechtsaf, linksaf en dan heel lang rechtdoor en dan een flauwe bocht naar links. 15 minuten ongeveer met de auto.
Op een mooie zomerdag is het een leuk stuk fietsen. Maar niet in het donker en al helemaal niet met regen en wind tegenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat stadsmensen alles met de fiets deden
En, stadsmensenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gulpenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En, stadsmensenUit wat voor dorp kom jij in hemelsnaam?
Stadsmensen zijn vaak juist het meest lui van allemaal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stadsmensen zijn vaak juist het meest lui van allemaal.
quote:
Dat kratje was ontzettend handig ja!quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?
on nederlands omdat het tegen een heuveltje gebouwd is?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ziet er wel mooi uit. En heel onNederlands zelfsOok niet gek met België en Duitsland om de hoek.
geen idee, mijn fiets heeft geeneens een bagagedragerquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kratje was ontzettend handig ja!
De enige stoere vent op een fixie is Patrick Seabasequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, en al die bakfietsmoeders en hipsters met fixies en van die domme fietsen met een kratje voorop en zo?
Afgezien van de heuvels doelde ik vooral op de bouwstijl, voor zover ik dat kan zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
on nederlands omdat het tegen een heuveltje gebouwd is?
nja, binnen het dorp doe ik alles te voet en daarbuiten meestal met de auto.
ik hou niet zo van fietsen op heuvels
Ja die hebben ze alleen om te laten zien dat ze er geld voor hebben. En om.natuurlijk hip te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso een corrupt accountants bureau. Geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
Pittig wel![]()
Boete voor Ernst & Young vanwege 'romantische' relatie accountant
die baanwielrenner met 1 been en 1 arm vond ik anders ook best een stoere ventquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:56 schreef clixplicity het volgende:
[..]
De enige stoere vent op een fixie is Patrick Seabase
als je googlet zie je zeker wat oude vakwerkhuisjes en zo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Afgezien van de heuvels doelde ik vooral op de bouwstijl, voor zover ik dat kan zien.
Hier zijn idd geen heuvels te bekennen dus ik heb daar geen last van. Al is fietsend over trambanen in de stromende regen ook een uitdaging![]()
OK, die twee dan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die baanwielrenner met 1 been en 1 arm vond ik anders ook best een stoere vent
Deze reactie was te verwachtenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso een corrupt accountants bureau. Geen medelijden mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |