SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kawai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella![]()
Dat kan heel goed kloppen, wordt binnen fotografie ook veel gebruik van gemaakt om iets op een snijpunt te zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik volgens mij eens iets over gelezen in een fotografie boek
En als ze dan vragen wat je er komt doen zeggen de communicatie intern verbeteren omdat die persoon het niet eens weet dat je er komt werkenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon binnenstappen, een toegangspas vragen. Een bureau toe-eigenen, de ICT-helpdesk bellen en inloggen.![]()
![]()
Oja, ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan heel goed kloppen, wordt binnen fotografie ook veel gebruik van gemaakt om iets op een snijpunt te zetten.
[..]
En als ze dan vragen wat je er komt doen zeggen de communicatie intern verbeteren omdat die persoon het niet eens weet dat je er komt werken![]()
En goed plan wel
With the stars as her umbrella![]()
Met welke GGZ-instelling hang je nu weer aan de telefoon?quote:With the stars as her umbrella![]()
Dan ben ik meer voor wat Popcornquote:
![]()
Kwikfit, hoor het nummer al voor de derde keer...quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met welke GGZ-instelling hang je nu weer aan de telefoon?
en hij drukt steeds de verkeerde knoppen in dus PIEEEEEEEEEEEEEPPPPP in mijn oor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Echt een schijt nummer.quote:Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik meer voor wat Popcorn![]()
mijn oude enge huisarts draaide altijd hele zware depri klassieke muziek, ook zo topOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
yep, nu dat Save Geronimo nummer van dinges, je weet welquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
OK, ik leg het nog één keer uit:
de regel van derden = twee vrouwen vechten om een baan de derde gaat ermee vandaan.Pics or it didn't happen![]()
Yay.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwikfit, hoor het nummer al voor de derde keer...
en hij drukt steeds de verkeerde knoppen in dus PIEEEEEEEEEEEEEPPPPP in mijn oorWith the stars as her umbrella![]()
ik schijn moeilijk te zijn, gohquote:
Ook zo'n kutnummer...quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, nu dat Save Geronimo nummer van dinges, je weet wel
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
nou, ik was op een andere locatie, dus hij wilde eigenlijk weten hoe lang ik nog op die locatie zou zijn, maar af en toe wil ik wel eens wat hints laten vallenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom vraagt een collega daten waarom op die toon
![]()
En, kom in de Randstad wonen
en nee, ik wil niet
alhoewel: woon je ver van elzenhagen af?![]()
![]()
Houd je wel rekening met het diversiteitsbeleid? Ik mis de man in dit geheel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef clixplicity het volgende:
OK, ik leg het nog één keer uit:
de regel van derden = twee vrouwen vechten om een baan de derde gaat ermee vandaan.With the stars as her umbrella![]()
nu dezequote:
derde keer.....
het is helemaal geen beautiful day, vet ruk geslapen en alles
dat zal dan die derde wel zijn. Of de baas die haar aanneemt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met het diversiteitsbeleid? Ik mis de man in dit geheel.Pics or it didn't happen![]()
1. Ahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik was op een andere locatie, dus hij wilde eigenlijk weten hoe lang ik nog op die locatie zou zijn, maar af en toe wil ik wel eens wat hints laten vallen
en nee, ik wil niet
alhoewel: woon je ver van elzenhagen af?
2. Saai.
3. Je bedoelt de tenniscub?Dat is twee bruggen over fietsen, 45 minuten. Dan zou ik eerder 'Tie Breakers' aanraden. Dat is maar 7 minuten hier vandaan.
Communicatie, zei je? Hier kunnen ze denk ik nog wel iemand gebruiken
WGR / Miscommunicatie onderzoeksbureauPics or it didn't happen![]()
Bij ons zijn er bijna alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:34 schreef clixplicity het volgende:
[..]
dat zal dan die derde wel zijn. Of de baas die haar aanneemt.en die twee mannen die leidinggevende zijn, nee...laat ik aardig blijven vandaag.
Schatten van mannen
nee, sporthal. thuishal van VOC.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
1. Aha
2. Saai.
3. Je bedoelt de tenniscub?Dat is twee bruggen over fietsen, 45 minuten. Dan zou ik eerder 'Tie Breakers' aanraden. Dat is maar 7 minuten hier vandaan.
maar dat zal waarschijnlijk in de buurt daarvan liggen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: