hippe recruiters geilen daar opquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom wilde ik hip doen en mijn cv zo ingewikkeld mogelijk maken
Hoeveel verband heb je er dan voor gebruikt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom wilde ik hip doen en mijn cv zo ingewikkeld mogelijk maken
Dat weet ik wel degelijk. Ik doelde op de vormgevingquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:14 schreef clixplicity het volgende:
[..]
omdat je niet weet wat je eigenlijk in je cv wilt vertellen
omdat je wilt dat je creatieve hipheid van je CV afspat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk. Ik doelde op de vormgeving
Wat voor een fratsen haal je er dan allemaal mee uit?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk. Ik doelde op de vormgeving
In mijn vakgebied is het een must geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hippe recruiters geilen daar op
Drukverband, gaasverband, alles wat ik in huis hadquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel verband heb je er dan voor gebruikt?
vanmorgen bij Z today hadden ze het ook over moderne sollicitatie proceduresquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is het een must geloof ik
[..]
Drukverband, gaasverband, alles wat ik in huis had
Dit dusquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef clixplicity het volgende:
[..]
omdat je wilt dat je creatieve hipheid van je CV afspat.
Het valt wel mee hoor, Het is niet over de top en de basis staat. Ik heb alleen geen verstand van afstanden. Hoe heet dat, spatiëring?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een fratsen haal je er dan allemaal mee uit?
En wat is dan jou vakgebied?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is het een must geloof ik
[..]
Drukverband, gaasverband, alles wat ik in huis had
Jij gaat daar in terecht komenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen bij Z today hadden ze het ook over moderne sollicitatie procedures
ik hoop dat ik daar nooit in terecht kom
Maak gebruik van de gulden snede en regel van 3dequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Het valt wel mee hoor, Het is niet over de top en de basis staat. Ik heb alleen geen verstand van afstanden. Hoe heet dat, spatiëring?
Chinese weekmakers in je doos stoppenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo de blauwe tarzan i.p.v. de paarse?
Nee dan is een grafisch hoogstandje ook niet nodig. Zou gewoon voor een strakke en eenduidige stijl gaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Communicatie/voorlichting en aanverwante zaken.
Ali, ben jij dat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nee serieus, ik werk op de inpakafdeling van aliexpress. ik doe het express!
quote:
Wat is de regel van derden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak gebruik van de gulden snede en regel van 3de
"ja hoitjes, doe mij die baan maar ktnxbye"quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Communicatie/voorlichting en aanverwante zaken.
Het is niet eens superhip hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dan is een grafisch hoogstandje ook niet nodig. Zou gewoon voor een strakke en eenduidige stijl gaan
daar heb ik volgens mij eens iets over gelezen in een fotografie boekquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is de regel van derden?![]()
*graaft in geheugen naar vormgevingsles maar nothing found*
kom op, die weet ik zelfsquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom vraagt een collega datquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een collega vroeg mij net ook: hoe lang ben je nog hier?
mijn reactie: tot ik een andere baan vind..
Iets met beelden en zo in 3 vlakken delen en er dan 2 om 1 van maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, daar heb ik klasgenoten voorquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is niet eens superhip hoorIk ben geen erg goede vormgever dus ik waag me er ook liever niet aan als het op zulke zaken aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |