quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
Optie 3: eet eerst een wc-rol en ga dan naar de super.
Tricot is heel fijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu tricot stof gegoogled ipv alleen tricot. Dat is wel leuk spul, volgens mij heb ik veel jurkjes daarvan
Het naait prima kan ik je als niet coupeuse vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Tricot is heel fijn![]()
Inderdaad heel geschikt voor shirts en jurkjes, al naait het wat vervelend doordat het rekbaar is....
Jij naait sowieso liever andere dingenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het naait prima kan ik je als niet coupeuse vertellen
Hihaho
Ok ik ga alweer
Zou dat de grap zijn, denk je ja?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij naait sowieso liever andere dingen
Molo kennende is het geen grap maar neemt ze het liever serieusquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou dat de grap zijn, denk je ja?
Fixed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Molo kennende is het geen grap maar neemt ze iedereen liever serieus
Heb zo'n Duits koekje gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien kan je lief vragen of je een vaatwasserdeur mee mag nemen aan het einde van de dag.
Awww. Niet eens een balpen of twee?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:02 schreef isax het volgende:
[..]
Heb zo'n Duits koekje gekregen.
Je weet wel hartjesvorm
Lame
Groen zakje met rits?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Molo het volgende:
We pakje binnen van aliexpress
Weer verkeerde product![]()
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awww. Niet eens een balpen of twee?
Jezus jij onthoudt echt teveel manquote:
Hoezo de blauwe tarzan i.p.v. de paarse?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Molo het volgende:
Bestel je wel goed?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Molo het volgende:
nee serieus, ik werk op de inpakafdeling van aliexpress. ik doe het express!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef clixplicity het volgende:
en mijn FoBo heeft bezoek gehad van Admiraal Anaal
omdat je niet weet wat je eigenlijk in je cv wilt vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom wilde ik hip doen en mijn cv zo ingewikkeld mogelijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |