dat was het dus welquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een grap was
Ik heb nu tricot stof gegoogled ipv alleen tricot. Dat is wel leuk spul, volgens mij heb ik veel jurkjes daarvanquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig vet mooie tricotstof
Maar je moet gewoon weten wat je koopt.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu tricot stof gegoogled ipv alleen tricot. Dat is wel leuk spul, volgens mij heb ik veel jurkjes daarvan
Past goed om den rondingen yesquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
En het komt in verschillende diktes, kwaliteiten en samenstellingen.
Tricot is een verzamelnaam voor stoffen die rekbaar zijn doordat ze gebreid zijn ipv geweven zoals andere stoffen.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Past goed om den rondingen yes
Wel veel honger hier, dus ik ga even lunch knagen
Nu nog?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Past goed om den rondingen yes
Wel veel honger hier, dus ik ga even lunch knagen
Is tevens ontbijt, faalhaas die ik benquote:
Ginny en ik zijn naar Duitsland naar keuken beurzen.quote:
Zo fancy ben ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo een kleine koelkast voor op je slaapkamer.
Finger weg von mein Hund!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
Ginny en ik zijn naar Duitsland naar keuken beurzen.
Mensen wille allemaal die rooie schoonheidskoningin aanraken.
Kan geen Duits dus struggle.
Bovenkant staat niet afleiden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar heeft Ginny iets van een hesje in Nederland dan?
Dus Duitsers snappen het principe van een hond met een hesje dus gewoon niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
Bovenkant staat niet afleiden.
zijkant assistance dog met een L van leerling.
Een verbordspapiertje maken met een hand er inquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, daarbij hebben Duitsers niet zoveel met hesjes en honden. Die laten gewoon een valse herder losquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus Duitsers snappen het principe van een hond met een hesje dus gewoon niet?
Met grote letters "TOLLWUT" eropquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
regels wat betreft muilkorven e.d. zijn overigens wel strenger in duitsland dan hier dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, daarbij hebben Duitsers niet zoveel met hesjes en honden. Die laten gewoon een valse herder los
Je zal je verbazen hoe vaak mensen proberen te aaien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus Duitsers snappen het principe van een hond met een hesje dus gewoon niet?
Owja, was effe vergeten dat ze daar strengere regels omtrent muilkorven enzo hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regels wat betreft muilkorven e.d. zijn overigens wel strenger in duitsland dan hier dacht ik
Maar dan ben je in België en dan snappen ze het daar weeer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:23 schreef Trevland het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets met deze tekst er bij
pet mich nicht
schrijf op het hesje:quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:24 schreef isax het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoe vaak mensen proberen te aaien.
Ook in Nederland.
Soms zeggen ze dan nog van oh maar ik heb ook een hond of wat een schatje en moet ik haar achter mij vringen omdat mensen niet stoppen.
Oke ik heb nu pas door dat je niet jezelf bedoelt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef isax het volgende:
Mensen wille allemaal die rooie schoonheidskoningin aanraken.
Nouhou ik lachte hard opquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke ik heb nu pas door dat je niet jezelf bedoelt.
Ik had al helemaal een mental image dat je door nieuwsgierige Duitsers betast werd.
Ai ja vervelend is dat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:24 schreef isax het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoe vaak mensen proberen te aaien.
Ook in Nederland.
Soms zeggen ze dan nog van oh maar ik heb ook een hond of wat een schatje en moet ik haar achter mij vringen omdat mensen niet stoppen.
Er passen wel meerdere woorden in verschillende talen op zo'n briefjequote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef isax het volgende:
[..]
Maar dan ben je in België en dan snappen ze het daar weeer niet.
Dat idee had ik eerst ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke ik heb nu pas door dat je niet jezelf bedoelt.
Ik had al helemaal een mental image dat je door nieuwsgierige Duitsers betast werd.
Ik moet me meestal wel inhouden als ik er eentje zie lopen, vooral omdat juist die honden er lief uit zienquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai ja vervelend is dat.
Zo jammer dat mensen niet snappen dat de hond zijn werk doet als hij hesje heeft en dus niet gestoord mag worden.
Ze snappen het vooral niet omdat ik lichamelijk niets mankeer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai ja vervelend is dat.
Zo jammer dat mensen niet snappen dat de hond zijn werk doet als hij hesje heeft en dus niet gestoord mag worden.
Dan hebben ze weer leesbril nodigquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er passen wel meerdere woorden in verschillende talen op zo'n briefje
Jij bruutquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Al die moffen keken me aanquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee dat moeten we niet hebben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, je lachte, dan weten ze meteen dat je geen Duitser bent.
Doe zijn pak open en kijk of het drie kinderen op elkaars schouders zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:34 schreef isax het volgende:
[..]![]()
Er loopt er een rond en die heeft of een te groot pak aan of een te klein hoofd.
Doe je het weer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe zijn pak open en kijk of het drie kinderen op elkaars schouders zijn.
Optie 3: eet eerst een wc-rol en ga dan naar de super.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn twee opties in het leven:
1. je lijdt de rest van de dag onder het feit dat je geen eten in huis hebt en dus de hele tijd trek hebt.
2. je gaat naar de supermarkt waar je allemaal eten koopt die je helemaal niet nodig hebt, maar koopt omdat je met trek naar de supermarkt bent gegaan
Goodiebag vol ladegrepen en een zeepdispenser.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:35 schreef isax het volgende:
Ik kwam voor de goodiebag maar denk niet dat die er zijn
Nu moest ik hardop lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
Optie 3: eet eerst een wc-rol en ga dan naar de super.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
Optie 3: eet eerst een wc-rol en ga dan naar de super.
Tricot is heel fijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu tricot stof gegoogled ipv alleen tricot. Dat is wel leuk spul, volgens mij heb ik veel jurkjes daarvan
Het naait prima kan ik je als niet coupeuse vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Tricot is heel fijn![]()
Inderdaad heel geschikt voor shirts en jurkjes, al naait het wat vervelend doordat het rekbaar is....
Jij naait sowieso liever andere dingenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het naait prima kan ik je als niet coupeuse vertellen
Hihaho
Ok ik ga alweer
Zou dat de grap zijn, denk je ja?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij naait sowieso liever andere dingen
Molo kennende is het geen grap maar neemt ze het liever serieusquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou dat de grap zijn, denk je ja?
Fixed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Molo kennende is het geen grap maar neemt ze iedereen liever serieus
Heb zo'n Duits koekje gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien kan je lief vragen of je een vaatwasserdeur mee mag nemen aan het einde van de dag.
Awww. Niet eens een balpen of twee?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:02 schreef isax het volgende:
[..]
Heb zo'n Duits koekje gekregen.
Je weet wel hartjesvorm
Lame
Groen zakje met rits?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Molo het volgende:
We pakje binnen van aliexpress
Weer verkeerde product![]()
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awww. Niet eens een balpen of twee?
Jezus jij onthoudt echt teveel manquote:
Hoezo de blauwe tarzan i.p.v. de paarse?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Molo het volgende:
Bestel je wel goed?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Molo het volgende:
nee serieus, ik werk op de inpakafdeling van aliexpress. ik doe het express!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef clixplicity het volgende:
en mijn FoBo heeft bezoek gehad van Admiraal Anaal
omdat je niet weet wat je eigenlijk in je cv wilt vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom wilde ik hip doen en mijn cv zo ingewikkeld mogelijk maken
hippe recruiters geilen daar opquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Hoeveel verband heb je er dan voor gebruikt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Dat weet ik wel degelijk. Ik doelde op de vormgevingquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:14 schreef clixplicity het volgende:
[..]
omdat je niet weet wat je eigenlijk in je cv wilt vertellen
omdat je wilt dat je creatieve hipheid van je CV afspat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk. Ik doelde op de vormgeving
Wat voor een fratsen haal je er dan allemaal mee uit?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk. Ik doelde op de vormgeving
In mijn vakgebied is het een must geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hippe recruiters geilen daar op
Drukverband, gaasverband, alles wat ik in huis hadquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel verband heb je er dan voor gebruikt?
vanmorgen bij Z today hadden ze het ook over moderne sollicitatie proceduresquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is het een must geloof ik
[..]
Drukverband, gaasverband, alles wat ik in huis had
Dit dusquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef clixplicity het volgende:
[..]
omdat je wilt dat je creatieve hipheid van je CV afspat.
Het valt wel mee hoor, Het is niet over de top en de basis staat. Ik heb alleen geen verstand van afstanden. Hoe heet dat, spatiëring?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een fratsen haal je er dan allemaal mee uit?
En wat is dan jou vakgebied?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is het een must geloof ik
[..]
Drukverband, gaasverband, alles wat ik in huis had
Jij gaat daar in terecht komenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen bij Z today hadden ze het ook over moderne sollicitatie procedures
ik hoop dat ik daar nooit in terecht kom
Maak gebruik van de gulden snede en regel van 3dequote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Het valt wel mee hoor, Het is niet over de top en de basis staat. Ik heb alleen geen verstand van afstanden. Hoe heet dat, spatiëring?
Chinese weekmakers in je doos stoppenquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo de blauwe tarzan i.p.v. de paarse?
Nee dan is een grafisch hoogstandje ook niet nodig. Zou gewoon voor een strakke en eenduidige stijl gaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Communicatie/voorlichting en aanverwante zaken.
Ali, ben jij dat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nee serieus, ik werk op de inpakafdeling van aliexpress. ik doe het express!
quote:
Wat is de regel van derden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak gebruik van de gulden snede en regel van 3de
"ja hoitjes, doe mij die baan maar ktnxbye"quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Communicatie/voorlichting en aanverwante zaken.
Het is niet eens superhip hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dan is een grafisch hoogstandje ook niet nodig. Zou gewoon voor een strakke en eenduidige stijl gaan
daar heb ik volgens mij eens iets over gelezen in een fotografie boekquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is de regel van derden?![]()
*graaft in geheugen naar vormgevingsles maar nothing found*
kom op, die weet ik zelfsquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom vraagt een collega datquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een collega vroeg mij net ook: hoe lang ben je nog hier?
mijn reactie: tot ik een andere baan vind..
Iets met beelden en zo in 3 vlakken delen en er dan 2 om 1 van maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, daar heb ik klasgenoten voorquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is niet eens superhip hoorIk ben geen erg goede vormgever dus ik waag me er ook liever niet aan als het op zulke zaken aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |