Owja, was effe vergeten dat ze daar strengere regels omtrent muilkorven enzo hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regels wat betreft muilkorven e.d. zijn overigens wel strenger in duitsland dan hier dacht ik
Maar dan ben je in België en dan snappen ze het daar weeer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:23 schreef Trevland het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets met deze tekst er bij
pet mich nicht
schrijf op het hesje:quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:24 schreef isax het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoe vaak mensen proberen te aaien.
Ook in Nederland.
Soms zeggen ze dan nog van oh maar ik heb ook een hond of wat een schatje en moet ik haar achter mij vringen omdat mensen niet stoppen.
Oke ik heb nu pas door dat je niet jezelf bedoelt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef isax het volgende:
Mensen wille allemaal die rooie schoonheidskoningin aanraken.
Nouhou ik lachte hard opquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke ik heb nu pas door dat je niet jezelf bedoelt.
Ik had al helemaal een mental image dat je door nieuwsgierige Duitsers betast werd.
Ai ja vervelend is dat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:24 schreef isax het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoe vaak mensen proberen te aaien.
Ook in Nederland.
Soms zeggen ze dan nog van oh maar ik heb ook een hond of wat een schatje en moet ik haar achter mij vringen omdat mensen niet stoppen.
Er passen wel meerdere woorden in verschillende talen op zo'n briefjequote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef isax het volgende:
[..]
Maar dan ben je in België en dan snappen ze het daar weeer niet.
Dat idee had ik eerst ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke ik heb nu pas door dat je niet jezelf bedoelt.
Ik had al helemaal een mental image dat je door nieuwsgierige Duitsers betast werd.
Ik moet me meestal wel inhouden als ik er eentje zie lopen, vooral omdat juist die honden er lief uit zienquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai ja vervelend is dat.
Zo jammer dat mensen niet snappen dat de hond zijn werk doet als hij hesje heeft en dus niet gestoord mag worden.
Ze snappen het vooral niet omdat ik lichamelijk niets mankeer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai ja vervelend is dat.
Zo jammer dat mensen niet snappen dat de hond zijn werk doet als hij hesje heeft en dus niet gestoord mag worden.
Dan hebben ze weer leesbril nodigquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er passen wel meerdere woorden in verschillende talen op zo'n briefje
Jij bruutquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Al die moffen keken me aanquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee dat moeten we niet hebben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, je lachte, dan weten ze meteen dat je geen Duitser bent.
Doe zijn pak open en kijk of het drie kinderen op elkaars schouders zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:34 schreef isax het volgende:
[..]![]()
Er loopt er een rond en die heeft of een te groot pak aan of een te klein hoofd.
Doe je het weer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe zijn pak open en kijk of het drie kinderen op elkaars schouders zijn.
Optie 3: eet eerst een wc-rol en ga dan naar de super.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn twee opties in het leven:
1. je lijdt de rest van de dag onder het feit dat je geen eten in huis hebt en dus de hele tijd trek hebt.
2. je gaat naar de supermarkt waar je allemaal eten koopt die je helemaal niet nodig hebt, maar koopt omdat je met trek naar de supermarkt bent gegaan
Goodiebag vol ladegrepen en een zeepdispenser.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:35 schreef isax het volgende:
Ik kwam voor de goodiebag maar denk niet dat die er zijn
Nu moest ik hardop lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
Optie 3: eet eerst een wc-rol en ga dan naar de super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |