dat was het dus welquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een grap was
Ik heb nu tricot stof gegoogled ipv alleen tricot. Dat is wel leuk spul, volgens mij heb ik veel jurkjes daarvanquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig vet mooie tricotstof
Maar je moet gewoon weten wat je koopt.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu tricot stof gegoogled ipv alleen tricot. Dat is wel leuk spul, volgens mij heb ik veel jurkjes daarvan
Past goed om den rondingen yesquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
En het komt in verschillende diktes, kwaliteiten en samenstellingen.
Tricot is een verzamelnaam voor stoffen die rekbaar zijn doordat ze gebreid zijn ipv geweven zoals andere stoffen.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Past goed om den rondingen yes
Wel veel honger hier, dus ik ga even lunch knagen
Nu nog?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Past goed om den rondingen yes
Wel veel honger hier, dus ik ga even lunch knagen
Is tevens ontbijt, faalhaas die ik benquote:
Ginny en ik zijn naar Duitsland naar keuken beurzen.quote:
Zo fancy ben ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo een kleine koelkast voor op je slaapkamer.
Finger weg von mein Hund!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
Ginny en ik zijn naar Duitsland naar keuken beurzen.
Mensen wille allemaal die rooie schoonheidskoningin aanraken.
Kan geen Duits dus struggle.
Bovenkant staat niet afleiden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar heeft Ginny iets van een hesje in Nederland dan?
Dus Duitsers snappen het principe van een hond met een hesje dus gewoon niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
Bovenkant staat niet afleiden.
zijkant assistance dog met een L van leerling.
Een verbordspapiertje maken met een hand er inquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, daarbij hebben Duitsers niet zoveel met hesjes en honden. Die laten gewoon een valse herder losquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus Duitsers snappen het principe van een hond met een hesje dus gewoon niet?
Met grote letters "TOLLWUT" eropquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
regels wat betreft muilkorven e.d. zijn overigens wel strenger in duitsland dan hier dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, daarbij hebben Duitsers niet zoveel met hesjes en honden. Die laten gewoon een valse herder los
Je zal je verbazen hoe vaak mensen proberen te aaien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus Duitsers snappen het principe van een hond met een hesje dus gewoon niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |