quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar ik moet m'n info ergens vandaan halen hé
Nou dat laat ik aan de expert over.quote:
o, die grap was al gemaakt zie ik. #tesnelquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:54 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goed idee, de koude maanden breken weer aan!
Te laat dus ouwequote:Op dinsdag 20 september 2016 13:55 schreef clixplicity het volgende:
[..]
o, die grap was al gemaakt zie ik. #tesnel
Goeie anticonceptie wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben die kokerrok in een soort van joggingstof / tricotstof gemaakt
Comfi as hell
Ik wist niet dat het een grap wasquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:55 schreef clixplicity het volgende:
[..]
o, die grap was al gemaakt zie ik. #tesnel
Lijkt me ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben die kokerrok in een soort van joggingstof / tricotstof gemaakt
Comfi as hell
Dat lijkt op soort breisel zie ik op google?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze rok is van tricotstof.
[ afbeelding ]
Ook geen vleugje chlamydia?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoef toch geen kinderen, scheelt weer.
Zelfde stof waar joggingbroeken van gemaakt worden hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt op soort breisel zie ik op google?
Geil, klinkt goed
Oh, nee, dan niet. Past ook echt niet bij dat model rok.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfde stof waar joggingbroeken van gemaakt worden hooren wikkeljurkjes. Het gaat alleen vaak om de dikte en kwaliteit.
Tricot is gewoon dat het rekbare gebreide stof is.
Je hebt tegenwoordig vet mooie tricotstofquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, nee, dan niet. Past ook echt niet bij dat model rok.
kan best mooi zijn, met een goede bips er inquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig vet mooie tricotstof
Maar je moet gewoon weten wat je koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |