nog geen 10 euro per raam, krentquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, minimaal 300 euro. Mijn ramen mogen vuil blijven.
Ha, daar kom ik net vandaan! Hoop drukte zeg, is er soms iets te doen vandaag?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik net vandaan! Hoop drukte zeg, is er soms iets te doen vandaag?
Heb je naar de koets gezwaaid?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik net vandaan! Hoop drukte zeg, is er soms iets te doen vandaag?
Dan niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, minimaal 300 euro. Mijn ramen mogen vuil blijven.
Ik zit er nu met mijn rug naar toe. Jammer dan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Schone ramen maken wel het verschil.
geen koets gezien, ik was denk ik net te vroeg weer weg. Wel veel mevrouwen met hoedjes gezien en oude mensen die zich sinds de wk-finale van 1974 waarschijnlijk nooit meer hebben omgekleed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je naar de koets gezwaaid?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:56 schreef clixplicity het volgende:
[..]
geen koets gezien, ik was denk ik net te vroeg weer weg. Wel veel mevrouwen met hoedjes gezien en oude mensen die zich sinds de wk-finale van 1974 waarschijnlijk nooit meer hebben omgekleed.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mijn werk gewoon af![]()
Nu zou ik met dingen voor morgen kunnen beginnen
Kwestie van het juiste middel gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ingooien lukt me wel, wassen weet ik niet.
Ohja post.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Postbode gezien.
Dus over een tijdje post.
Een vak apart jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:18 schreef Muck het volgende:
Zo. Nu weet ik weer waarom doktersassistentes de waakhonden worden genoemd
Bel je voor 'intercollegiaal overleg', kom je er nog amper doorheen.
Mevrouw... de dokter heeft MIJ om uitleg gevraagd
Een vriendin van mij is doktersassistente en dat is ook zo'n bloedhond idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |