heb ik ook vaak last vanquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, want had een goed voornemen
en nog kop je hem niet inquote:
Haaiquote:
stukquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst allebei![]()
Boerenkool niet perse, alleen wanneer lekker gemaakt door iemand anders. Mijn versie is niet lekker
mag hoorquote:
Ik vind de mijne wel lekker, maar weet niet of ie veel afwijkt van de jouwequote:Boerenkool niet perse, alleen wanneer lekker gemaakt door iemand anders. Mijn versie is niet lekker
He mop!quote:
Ik denk het wel, de mijne is echt niet te etenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
mag hoor
[..]
Ik vind de mijne wel lekker, maar weet niet of ie veel afwijkt van de jouwe
gaat, en jij ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mop!Hoe is het met jou dan?
[..]
Ik denk het wel, de mijne is echt niet te eten
Waar gaat het mis, denk je?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk het wel, de mijne is echt niet te eten
excuses aanvaardquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat jij last had van mijn voornemen
Haha, nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:51 schreef isax het volgende:
Deze kamer heeft twee deuren en twee badkamers![]()
Maar wel maar een wc.
Alles goed hoorquote:
Dat ik Hollandse kost probeer te kokenquote:
Ik heb geen auto en mag niet achter het stuur van de buschauffeurquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef isax het volgende:
[..]
Pas wel op met achter stuur kruipen dan.
Hoe bevalt je nieuwe baan?quote:
Niet meer doen danquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik Hollandse kost probeer te koken
Waar ben je nu?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef isax het volgende:
Besef me net dat we deze upgrade kregen omdat ik gewoon had geschreven dat ik een hulphond zou meenemen en niet waarom
Stomme buschauffeur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en mag niet achter het stuur van de buschauffeur
misschien de volgende keer ietsje korter dan 4 uur opzettenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles goed hoor
[..]
Dat ik Hollandse kost probeer te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |