Tofquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen.
Stel dat je hier wel een goede baan zou vinden, neem het verhaal van mijn broer, je weet het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True![]()
Maar lijkt me erg onwaarschijnlijk.
met de vormgeving is anders niks mis!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom schrijf ik zo beroerd vandaag
Ok, ok, okquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel dat je hier wel een goede baan zou vinden, neem het verhaal van mijn broer, je weet het niet..
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef clixplicity het volgende:
[..]
met de vormgeving is anders niks mis!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ok, ok
Dan ga ik op Limburgse les
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
isax was ovens met pizzastand aan het uitzoeken.
Luxemburg zou ik ook gaan wonen als ik kon kiezen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen.
Dat is het, maar die taal joh, gelukkig kom je er met Frans of Duits ook nog een aardig eind.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Luxemburg zou ik ook gaan wonen als ik kon kiezen denk ik.
Prachtig land.
Ik verwachtte hem al.quote:
Ik ga straks maar spaghetti makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef clixplicity het volgende:
o ik moet ook nog iets bedenken om te eten...
Van mezelfquote:
Toevallig nog wat deeg over?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
ik was in de supermarkt en zag een pak van Koopmans staan. En bedacht me dat ik dat net zo goed en goeiekoper zelluf kan
Appeltje bakken, rozijntjes erin.... Nom
Ook nomsquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks maar spaghetti maken
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook noms
Vanmiddag had ik tomatensoep gemaaktAlleen een beetje jammer dat ik de staafmixer net iets te schuin hield waardoor mijn muren onder zaten
Neequote:
Meh. Goede kommaplaatsing, maar overmatig smileygebruik. Ik geef deze zin een 6,5/10quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijk goede zin joh, ik geef deze dag een 9.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koopmans is voor idioten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
ik was in de supermarkt en zag een pak van Koopmans staan. En bedacht me dat ik dat net zo goed en goeiekoper zelluf kan
* DerRabbit trekt een sprintje richting Catquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee
Want deeg bestaat nu nog uit losse onderdelen.
Kom je eten?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koopmans is voor idioten.
Wat is er mis met 1 ei, 100 gr bloem en 150 ml melk/water, die verhouding kan je naar eigen believen doen.
Bij die Koopmans moet je ook een ei en water doen, ik snap het even niet.
Gezelligquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit trekt een sprintje richting Cat
Van mij mag iedereen het kopen.quote:
Puntje erbij van mij voor correcte spellingquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Goede kommaplaatsing, maar overmatig smileygebruik. Ik geef deze zin een 6,5/10
Ik zal wel heel rustig in een hoekje gaan zitten om te wennenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellig
Denk ikWe hebben elkaar nog nooit ontmoet
Ik bevind mijzelf in euforie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Goede kommaplaatsing, maar overmatig smileygebruik. Ik geef deze zin een 6,5/10
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Puntje erbij van mij voor correcte spelling
Mijn katten houden nu al van jequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel heel rustig in een hoekje gaan zitten om te wennen
Geen doktertje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ja, morgen vadertje en moedertje
Dat stond toch gepland voor komende meetquote:
Bij GF?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat stond toch gepland voor komende meet
Ik ben meet-maagd, en daar zal niet snel verandering in komen.quote:
Je kunt nog altijd de highlights terug kijkenquote:
Geen zorgen, wij snappen er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik in de loop van deze dag nog rare dingen ga zeggen.....vergeef me dan......ik weet niet wat ik zeg.
Een meetlat kan helpen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben meet-maagd, en daar zal niet snel verandering in komen.
nog raarderquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik in de loop van deze dag nog rare dingen ga zeggen.....vergeef me dan......ik weet niet wat ik zeg.
Ga je filmen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd de highlights terug kijken
Fokkers die doktertje spelen..ik denk dat ik voor andere kinks gaquote:
Dat zit standaard in het KSC Meet pakket had ik begrepenquote:
Dat geeft niks, lieve Voxs, soms mag je ook best een beetje aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Voxs het volgende:
hm ben eigenlijk geheel niet zo sociaal vandaag.
heb je het nu over Arch?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon de standaard 30 cm hoor.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:01 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat geeft niks, lieve Voxs, soms mag je ook best een beetje aan jezelf denken.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar eventjes een uurtje of anderhalf wat nuttigs doen voor ik aan het eten begin.
Best okéquote:
Nog steeds aan de verfquote:
Alles moest 3x in de verf he? Dat is een hoop meters x 3. ( en grote tussenpauzes, moest nieuwe kwasten kopenquote:
lol, het was dit, of bakken geld voor een schilder. Ik kan het zelf, dus waarom nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog steeds aan de verf
Zet dit maar op.![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alles moest 3x in de verf he? Dat is een hoop meters x 3. ( en grote tussenpauzes, moest nieuwe kwasten kopen) Nu enkel de bewegende delen nog een laagje en dan is het eindelijks klaar.
In feite kan je alles zelf, als je maar wil.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, het was dit, of bakken geld voor een schilder. Ik kan het zelf, dus waarom niet
Mijn pols doet zeer..quote:
nu weet je hoe een man zich, eh, laat maar trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn pols doet zeer..Dus even een dag er tussen.
en dan kom je met datquote:
Vandaar mijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:15 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nu weet je hoe een man zich, eh, laat maar trouwens
voortaan toch maar technische hulpmiddelen gebruiken ipvje vingertjesquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn pols doet zeer..Dus even een dag er tussen.
heesj nee. Handenwerk, beste.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:16 schreef crv het volgende:
[..]
voortaan toch maar technische hulpmiddelen gebruiken
we weten het nog nietquote:
dan niet mekkeren over zere polsenquote:
tssk, ik doe niet aan mekkeren, ik blaattequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
tssk, ik doe niet aan mekkeren, ik blaatte
Tja, het is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Warm fruitquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijk goede zin joh, ik geef deze dag een 9.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Houdt de dievegge, je hebt de zon gestolen!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Groetjes vanuit de tuin. In de zon met koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |