Tofquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen.
Stel dat je hier wel een goede baan zou vinden, neem het verhaal van mijn broer, je weet het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True![]()
Maar lijkt me erg onwaarschijnlijk.
met de vormgeving is anders niks mis!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom schrijf ik zo beroerd vandaag
Ok, ok, okquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel dat je hier wel een goede baan zou vinden, neem het verhaal van mijn broer, je weet het niet..
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef clixplicity het volgende:
[..]
met de vormgeving is anders niks mis!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ok, ok
Dan ga ik op Limburgse les
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
isax was ovens met pizzastand aan het uitzoeken.
Luxemburg zou ik ook gaan wonen als ik kon kiezen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broer is in Luxemburg gaan wonen daar had hij zijn droombaan gevonden, hij is inmiddels met 'pensioen', en nee hij is nog geen 67 jaar, daar schijnt dat niet te hoeven, en binnenkort gaat ie in Frankrijk wonen.
Dat is het, maar die taal joh, gelukkig kom je er met Frans of Duits ook nog een aardig eind.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Luxemburg zou ik ook gaan wonen als ik kon kiezen denk ik.
Prachtig land.
Ik verwachtte hem al.quote:
Ik ga straks maar spaghetti makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:40 schreef clixplicity het volgende:
o ik moet ook nog iets bedenken om te eten...
Van mezelfquote:
Toevallig nog wat deeg over?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mezelf
ik was in de supermarkt en zag een pak van Koopmans staan. En bedacht me dat ik dat net zo goed en goeiekoper zelluf kan
Appeltje bakken, rozijntjes erin.... Nom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |