Nee, hoor. Eén pot nat wdb.quote:Op maandag 19 september 2016 16:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je dat "typetje" vandaan haalt. Of verwar je nu mij met wat bieber zegt?
Maar dat mag hoor.
Jeetje, wat een toestanden allemaal in dit land.quote:
Ik wil zo min mogelijk te maken hebben met zaad dus dat klopt niet.quote:Op maandag 19 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wilt.
Jij en ik lijken mij niet zo'n hele verkeerde combinatie.quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens zo'n hele verkeerde combinatie
Begin het langzaam echt te geloven ja.quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dit keer ben ik blijven hangen.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en ik lijken mij niet zo'n hele verkeerde combinatie.
o okquote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en ik lijken mij niet zo'n hele verkeerde combinatie.
Ja, ik vind het nu weer wel best leuk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Begin het langzaam echt te geloven ja.
Afgelopen zaterdag, we werden er wel een beetje draaierig van. Want we hadden het al tijden niet gedaan natuurlijk.quote:
Ja. Hij misbruikt de vrijheid van meningsuiting om mij wijs te maken dat ik dom en naïef ben. Nu zit ik verdrietig achter mijn computer.quote:Op maandag 19 september 2016 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een toestanden allemaal in dit land.
Gaat dit over seks?quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag, we werden er wel een beetje draaierig van. Want we hadden het al tijden niet gedaan natuurlijk.
Is toch lekker om ff goed te janken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij misbruikt de vrijheid van meningsuiting om mij wijs te maken dat ik dom en naïef ben. Nu zit ik verdrietig achter mijn computer.
En puberaal, niet te vergeten.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij misbruikt de vrijheid van meningsuiting om mij wijs te maken dat ik dom en naïef ben. Nu zit ik verdrietig achter mijn computer.
Maar je hebt wel altijd wiet in huis? Want het was echt midden in de nacht toen je dat besloot te gaan doen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag, we werden er wel een beetje draaierig van. Want we hadden het al tijden niet gedaan natuurlijk.
De ene keer is het wat leuker dan de andere keer.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nu weer wel best leuk.
Met hagelslag erover. Aanrader!quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens zo'n hele verkeerde combinatie
Net het echt leven.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ene keer is het wat leuker dan de andere keer.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt wel altijd wiet in huis? Want het was echt midden in de nacht toen je dat besloot te gaan doen.
Aardappeltjes, vlees en groente.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo eten koken
En ik ga jullie lekker niet vertellen wat ik ga eten
Liever tijdens de seks.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is toch lekker om ff goed te janken.
Als ik er ben is het over het algemeen erg leuk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, soms slaat het nogal dood.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Foutquote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardappeltjes, vlees en groente.
Wat was je dan aan het doen? ;squote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Janken tijdens de seks? cachet pls.
Stukje hemel op Aarde is het hier dan.quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik er ben is het over het algemeen erg leuk.
Weet ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat was je dan aan het doen? ;s
Nou he.quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
alleen al je post riekt naar frituurvetquote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo eten koken
En ik ga jullie lekker niet vertellen wat ik ga eten
Je moet ook over je longen roken sukkeltjequote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
Ik merkte echt helemaal niks toen ik een joint rookte.
quote:Twee van vijf agenten die betrokken waren bij de dood van Mitch Henriquez worden vervolgd
quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stukje hemel op Aarde is het hier dan.
Dat lijkt me dan weer wel apart. Patat met hagelslag?quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met hagelslag erover. Aanrader!
Je moet ook over je longen roken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet ook over je longen roken sukkeltje
Toch niet High on Life hoop ik?quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
Ja dat is een ding hier in de SC. Hadden ze 't wel eens over. Zeer iig.quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch niet High on Life hoop ik?
Is je hypotheek trouwens nog rond gekomen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer wel apart. Patat met hagelslag?
Ik heb geen drugs nodig.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch niet High on Life hoop ik?
Ik heb wel vaker op het forum mensen zien posten dat ze daar op kicken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is een ding hier in de SC. Hadden ze 't wel eens over. Zeer iig.
Zoiets verzin ik zelf natuurlijk niet.
Ik deed het met tabak en merkte direct, al ben ik al een paar jaar gestopt, dat het toch nog wel er in zit, die rookverslaving.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof dat echt niet als mensen zeggen: Merkte er niks van. Ik heb echt al honderden joints gerookt en ik word er ook nog steeds stoned van.
Maar kun je wel een beetje genieten tijdens het janken?quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is een ding hier in de SC. Hadden ze 't wel eens over. Zeer iig.
Zoiets verzin ik zelf natuurlijk niet.
Jij bent dan ook een wandelende stoomboot.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof dat echt niet als mensen zeggen: Merkte er niks van. Ik heb echt al honderden joints gerookt en ik word er ook nog steeds stoned van.
Denk het wel, niets meer over gehoordquote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is je hypotheek trouwens nog rond gekomen?
Hehe.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik deed het met tabak en merkte direct, al ben ik al een paar jaar gestopt, dat het toch nog wel er in zit, die rookverslaving..
Nou ik merkte er niks van. Vraag Noel maar.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een wandelende stoomboot.
Dan ga je daar toch zelf achteraan?quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk het wel, niets meer over gehoord
Frankiequote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Dat is het toppunt van vreselijk.
Snap ik, heb ik ook.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]word altijd een beetje verlegen als wij zo op één lijn zitten.
Zal 't vanavond eens proberen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar kun je wel een beetje genieten tijdens het janken?
Echt he.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Dat is het toppunt van vreselijk.
Ik kan echt wel roken hoorquote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet ook over je longen roken.
Ja, appelmoes erover, gewoon Goddelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer wel apart. Patat met hagelslag?
Hoinkquote:
Hahahahaquote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Proberen te genieten gvd.zegt niet veel goeds dit.
Weddenschap verloren?quote:
Amaquote:
Misschien is het nog het 'typetje'.quote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehehehe.quote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Hopelijk leest Noel niet mee.
Mwah weddenschap wil ik het niet echt noemen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weddenschap verloren?
[..]
Ama![]()
Al zijn schijn je met een zuurstofgebrek ook wel een eindje te komen. Maar dan ben je meer high van een gebrek aan leven.quote:Op maandag 19 september 2016 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt he.Hou je opoe voor de gek.
Vrij weinig posten en dan komt het vanzelf goed. Jim is ons vanochtend helaas ontvallen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
HoinkEn je houdt het nog steeds vol om niet geband te worden zie ik
Wat dan?quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah weddenschap wil ik het niet echt noemen.
Is het weer zover?quote:Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vrij weinig posten en dan komt het vanzelf goed. Jim is ons vanochtend helaas ontvallen.
Hij vocht een dappere strijd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vrij weinig posten en dan komt het vanzelf goed. Jim is ons vanochtend helaas ontvallen.
Cachet.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Jij bent m'n type nietquote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het nog het 'typetje'.
Ik zou bij winst Fey een logo daarvan nemen als UI en bij winst Ado hij een logo van Ado. Alleen won Ado niet echt...quote:
Oh ja dat zou goed kunnen idd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het nog het 'typetje'.
Ga je echt telkens dreigen met dit?quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Dreigen?quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je echt telkens dreigen met dit?![]()
Daar begin ik dan weer niet aan, ik vind er een luchtje aan zitten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zijn schijn je met een zuurstofgebrek ook wel een eindje te komen. Maar dan ben je meer high van een gebrek aan leven.
Oei ja las hetquote:Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou bij winst Fey een logo daarvan nemen als UI en bij winst Ado hij een logo van Ado. Alleen won Ado niet echt...
Zulke meisjesquote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Doet me toch beetje aan 16 jarige meisjes denken. "Kijk maar uit anders haal ik mijn vriendje erbij![]()
!"
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Doet me toch beetje aan 16 jarige meisjes denken. "Kijk maar uit anders haal ik mijn vriendje erbij![]()
!"
Ik snap ook niet waar dat ineens vandaan kwam.quote:
Nee, ik volg het voetbal een beetje hoorquote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het even opgezocht?![]()
U? Het is God niet.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.
Dank U wel.
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar begin ik dan weer niet aan, ik vind er een luchtje aan zitten.
Geo zal wel balen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik volg het voetbal een beetje hoor
Rustig maar hoorquote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch zelf achteraan?
Oké.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.
Dank U wel.
Quagmire?quote:Op maandag 19 september 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.
Raar gewoon.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat ineens vandaan kwam.
David Carradine was dat volgens mij, die van Kung Fu, daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.
Jij mag mij wel van alles noemen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of hoe je het ook wilt noemen.
Ja, 5 pt achterstand nu. Beetje jammerquote:
Maar waarschijnlijk heeft zo'n kamermeisje in een Thais hotel weleens ergere dingen aangetroffen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
David Carradine was dat volgens mij, die van Kung Fu, daar dacht ik ook meteen aan.
En ook beetje schlemielig verloren wel van Atletico.quote:Op maandag 19 september 2016 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, 5 pt achterstand nu. Beetje jammer
Ja inderdaad, lachende derde.quote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima weekend voor Ajax hoor
Okquote:Op maandag 19 september 2016 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, snap dat niet. Best een belangrijk iets ofzo...
Dat is altijdquote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Feyenoord geraakt nog wel in een vrije val, let op mijn woorden.
Dit zal nog redelijk meevallen ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk heeft zo'n kamermeisje in een Thais hotel weleens ergere dingen aangetroffen.
GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Feyenoord geraakt nog wel in een vrije val, let op mijn woorden.
Half dagje, dadelijk een etentje, hoef ik me niet zo te haasten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef hoink581 het volgende:
Heb je vrij Frank? Of is het saai op de universiteit?
??quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
WAT EEN SENSATIE IN DE FB!!!!O_O_O_O_O_O_O_O
Ramptoerist.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
WAT EEN SENSATIE IN DE FB!!!!O_O_O_O_O_O_O_O
Doe linkje dan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy die hakenkruizen post en gebanned wordt.
Haha ik heb het al.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je te stoned om de fb te vinden gvd?
Heerlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Half dagje, dadelijk een etentje, hoef ik me niet zo te haasten.
lolquote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je te stoned om de fb te vinden gvd?
quote:Kan ik ff los op klb vanavond? Vriendin heb het uitgemaakt en ik baal onwaarschijnlijk. Bovendien gaat m'n studie ook minder lekker. Dus zou graag mensen de kk in schelden. Of beetje tr0llen. Als jullie het niet gunnen ook prima. Dan hou ik me in.
Meer een monoloogquote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
En terecht. Wat een prachtig schouwspel
quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb het al.Dacht FP trouwens.
Leuk hoe hij bezig is daar.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yes, mijn favoriete user zeer is er weer.
Je hebt het volgens mij gemist in de SC. Lekker los over abortus onder leiding van nazi muziek.quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit herken ik op zich wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkeesquote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.
Ik snap het niet. Dat is toch erg.quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja sommige mensen werken ook nog heh vieze profiteurquote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij gemist in de SC. Lekker los over abortus onder leiding van nazi muziek.
wnr is volgende periode?quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik meet maar één fokker per periode, speel graag op safe.
Ik geloof echt niet dat hij zo ook is voor de klas.quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkees. Zou voor z'n ogen aborteren.
2Nutz zit hier toch ook altijd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
Ja sommige mensen werken ook nog heh vieze profiteur.
Redelijk vreemd figuur ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkees. Zou voor z'n ogen aborteren.
ja vind hakenkruizen nog mee vallen om eerlijk te zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iemand mij constant "Jimbo" zou noemen zou ik ook wel aardig flippen ja
Als het goed is zit ik over 2 week een half jaar in Suriname. Dus neem aan dat je me oppikt over 6,5 maand op Schiphol?quote:
Dan zou het een korte loopbaan zijn, hoop ik.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij zo ook is voor de klas.
Ik ken de user Jimbo nog van vroeger uit PUB.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iemand mij constant "Jimbo" zou noemen zou ik ook wel aardig flippen ja
Het teken heeft van oorsprong helemaal niets van doen met Nazi-Duitsland natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ja vind hakenkruizen nog mee vallen om eerlijk te zijn
Moest wel lachen toen hij nazi muziek postte en de vermoorde onschuld ging spelen dat hij helemaal niet wist dat die groep nazi's waren.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ja vind hakenkruizen nog mee vallen om eerlijk te zijn
Hehe.quote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen hij nazi muziek postte en de vermoorde onschuld ging spelen dat hij helemaal niet wist dat die groep nazi's waren.
Kan iemand de deur dicht doen?quote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het teken heeft van oorsprong helemaal niets van doen met Nazi-Duitsland natuurlijk.
Jij had er toch ook ervaring mee?quote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind het allemaal maar goedkoop om met z'n allen op 1 persoon te springen. Meelopertjes en stokertjes...
Dat duurt dan een week, dus ik denk dat hij voor de klas heel anders is. Je hebt soms redelijk normale mensen die achter een computer om de een of andere reden helemaal losgaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zou het een korte loopbaan zijn, hoop ik.
Kon het niet laten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan iemand de deur dicht doen?
En babylijkjes om ons de harde realiteit van abortus te tonen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja erg raar dat de meerderheid niet zit te wachten op babylijkjes, echt puur meeloperij.quote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind het allemaal maar goedkoop om met z'n allen op 1 persoon te springen. Meelopertjes en stokertjes...
Dat is waar ik op doelde met dat reacties laten zien wat voor persoon het is. Als je alleen je gal durft te spuwen vanachter een toetsenbord wil dat wel het één en ander zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat duurt dan een week, dus ik denk dat hij voor de klas heel anders is. Je hebt soms redelijk normale mensen die achter een computer om de een of andere reden helemaal losgaan.
Tja, er moet eentje de domste zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben nooit jaloers maar nu wel een beetje op m'n vrienden die zijn gaan studeren en een nieuwe fase ingaan soort van
En dan ga ik nog naar dezelfde school 6e jaar achter elkaar met dezelfde saaie ritme
Oh ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij had er toch ook ervaring mee?
kun je toch gewoon mooie muziek vindenquote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen hij nazi muziek postte en de vermoorde onschuld ging spelen dat hij helemaal niet wist dat die groep nazi's waren.
En dan heb je ook nog van die domoren die het met hun facebook-account doenquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar ik op doelde met dat reacties laten zien wat voor persoon het is. Als je alleen je gal durft te spuwen vanachter een toetsenbord wil dat wel het één en ander zeggen.
Ik zeg niet dat het bij hem zo is overigens. Sowieso ook mensen die zich niet kunnen gedragen zodra ze anoniem zijn, zelfde slag.
Daar begrijp ik dan ook nog minder van.quote:Op maandag 19 september 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die domoren die het met hun facebook-account doen.
Hun zijn hbo aan het doen en ik doe nu vwoquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, er moet eentje de domste zijn
Die mensen sporen dan ook net zo weinig als de Adolfjes.quote:Op maandag 19 september 2016 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je toch gewoon mooie muziek vinden
Zijn ook mensen die hier bijvoorbeeld volkslied van de Sovjet Unie posten. En de Sovjets hebben echt veel meer mensen afgemaakt dan Hitler
Zij*quote:Op maandag 19 september 2016 17:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hun zijn hbo aan het doen en ik doe nu vwohun opleidingen zijn totaal niet moeilijk, maar wel leuk heb ik het idee
Ga je naar school in Dirksland?quote:Op maandag 19 september 2016 17:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hun zijn hbo aan het doen en ik doe nu vwohun opleidingen zijn totaal niet moeilijk, maar wel leuk heb ik het idee
Misschien houden ze ervan om een keertje in de uitzending van Peter R. te komen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dan ook nog minder van.
Niet op mijn planningquote:Op maandag 19 september 2016 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zij*
Maar volgend jaar ben jij toch aan de beurt?
Wat dan?quote:
Tja, eigen ruiten ingooien is voor sommigen een hardnekkige gewoonte.quote:Op maandag 19 september 2016 17:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien houden ze ervan om een keertje in de uitzending van Peter R. te komen.
Komen ze daar ook met de trekker in plaats van de brommer naar school?quote:
Dat kruipt dan waarschijnlijk opgefokt met een biertje achter de pc. En dan na hun rant opgelucht en voldaan denken 'zo, daar hebben ze niet van terug!'quote:Op maandag 19 september 2016 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, eigen ruiten ingooien is voor sommigen een hardnekkige gewoonte.
Haha grappigquote:Op maandag 19 september 2016 17:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh was sarcastisch ik zir daar niet op school
En als iedereen ertegenin gaat. "Haha, jullie trappen er allemaal in!"quote:Op maandag 19 september 2016 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kruipt dan waarschijnlijk opgefokt met een biertje achter de pc. En dan na hun rant opgelucht en voldaan denken 'zo, daar hebben ze niet van terug!'.
Klinkt als Jimmy.quote:Op maandag 19 september 2016 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kruipt dan waarschijnlijk opgefokt met een biertje achter de pc. En dan na hun rant opgelucht en voldaan denken 'zo, daar hebben ze niet van terug!'.
De trollkaart jaquote:Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als iedereen ertegenin gaat. "Haha, jullie trappen er allemaal in!"
Tuurlijk jongen.
Je wil dus zuipen en neuken?quote:Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef kdricklamar het volgende:
Heb geen spijt van mijn keuze dat zeker niet, maar ik zie hun met buitenlandse studenten chillen,feesten, op kamers enz
En ik zit met babies in de klas
Vooral alles behalve wat ze nu doet volgens mijquote:
Hoe was die film die je gisteren gekeken had trouwens?quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan iemand de deur dicht doen?
Goeie ouwe tijd ja. Let te veel op anderen denk ik.quote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral alles behalve wat ze nu doet volgens mij. Vroeger was daar een lotgenotenforum voor genaamd PUB.
Denk ook niet dat 'ie hakenkruizen tekent als 'ie boos wordt maar hij gedraagt zich hier hoe 'ie zich gedraagt omdat het een volslagen idiote baklap is en dat verandert niet in 1x als je voor een schoolbord staat.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij zo ook is voor de klas.
Of we worden oud en gaan ons er meer aan storenquote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd ja. Let te veel op anderen denk ik.
Denk ook niet dat die beste man werk doe dat verder erg relevant of uitdagend is of enige diepgang heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz zit hier toch ook altijd.
ik kom wel naar Suriname toequote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als het goed is zit ik over 2 week een half jaar in Suriname. Dus neem aan dat je me oppikt over 6,5 maand op Schiphol?
PUBquote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral alles behalve wat ze nu doet volgens mij. Vroeger was daar een lotgenotenforum voor genaamd PUB.
Oh, storen niet maar het is wel zo als het altijd is geweest. Geschiedenis herhaalt zichelf.quote:Op maandag 19 september 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of we worden oud en gaan ons er meer aan storen.
nee net als dat jodenhaat eigenlijk al veel ouder is kun je de nazi's ook niet aanrekenen eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het teken heeft van oorsprong helemaal niets van doen met Nazi-Duitsland natuurlijk.
Vind het jammer, want het kan soms best een user zijn waar je nog een redelijke discussie mee kunt voeren.quote:Op maandag 19 september 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat 'ie hakenkruizen tekent als 'ie boos wordt maar hij gedraagt zich hier hoe 'ie zich gedraagt omdat het een volslagen idiote baklap is en dat verandert niet in 1x als je voor een schoolbord staat.
dat is alleen als jij je 4e glas cognac op hebt Frank, de rest hier vindt hem op de schaal 0 tot Niels waardeloos 3 bierflesjes in een dronken vrouwquote:Op maandag 19 september 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het jammer, want het kan soms best een user zijn waar je nog een redelijke discussie mee kunt voeren.
Op zich wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het jammer, want het kan soms best een user zijn waar je nog een redelijke discussie mee kunt voeren.
Neem mij maar als toetje.quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso meer toetjes. Ik had net maar 1 klein toetje.
Redelijke discussie? Weinig van gemerkt anders gisteren.quote:Op maandag 19 september 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
Ja wat heb je nodig? Avondeten of gewoon iets lekkers?quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso meer toetjes. Ik had net maar 1 klein toetje.
zeer!quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is alleen als jij je 4e glas cognac op hebt Frank, de rest hier vindt hem op de schaal 0 tot Niels waardeloos 3 bierflesjes in een dronken vrouw
Gewoon chille dingen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ja wat heb je nodig? Avondeten of gewoon iets lekkers?
Je weet het wel kleurrijk te brengen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is alleen als jij je 4e glas cognac op hebt Frank, de rest hier vindt hem op de schaal 0 tot Niels waardeloos 3 bierflesjes in een dronken vrouw
35% sticker erop en gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier zou ik dan ook voor gaan inderdaad.
Dat klinkt duur. Ga juist naar de Lidl omdat ik niet zoveel money heb.quote:
beetje stelen tochquote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt duur. Ga juist naar de Lidl omdat ik niet zoveel money heb.
haal dan van die melk choco met rozijnen en hazelnoten in de paarse verpakkingquote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt duur. Ga juist naar de Lidl omdat ik niet zoveel money heb.
quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat heb je dan denk ik verkeerd begrepen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent dikke matties met Jimmy lees ik net
Wow, 3 inmiddels al.quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy heeft een keer de boel hier kort en klein geslagen omdat 'ie high on xtc was, true story.quote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Trollscience het volgende:
zit een beetje op hetzelfde niveau als ghph met discussies
als hij eenmaal een idee in zijn hoofd heeft haalt hij de meest irrelevante zaken erbij om zijn gelijk te halen
Ik dacht ik wel veel dingen lustte die ongezond zijn maar ook dit vind ik niet zo chill eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
haal dan van die melk choco met rozijnen en hazelnoten in de paarse verpakking
ja tja mmm echt netjes vind ik het niet mja zo ging dat bij de marine achteraf wel spijt dat ik niet ingegrepen heb maarjaquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy heeft een keer de boel hier kort en klein geslagen omdat 'ie high on xtc was, true story.
Hij is toch veel te conservatief voor xtc?quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy heeft een keer de boel hier kort en klein geslagen omdat 'ie high on xtc was, true story.
Haha vertel meer.quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Word je daar niet heel erg knuffelig van?quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:
zo erg niet incrowed zijn plsquote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is toch veel te conservatief voor xtc?
[..]
ja tja mmm echt netjes vind ik het niet mja zo ging dat bij de marine achteraf wel spijt dat ik niet ingegrepen heb maarja
Rectum zelf is altijd oké geweest, het ging om het gestel erachter. En dat gaat nu beter dan de afgelopen dagen.quote:
[..]
quote:
pls zijn jullie nieuw hierquote:Op maandag 19 september 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Word je daar niet heel erg knuffelig van?
fijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rectum zelf is altijd oké geweest, het ging om het gestel erachter. En dat gaat nu beter dan de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |