??quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
WAT EEN SENSATIE IN DE FB!!!!O_O_O_O_O_O_O_O
Ramptoerist.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
WAT EEN SENSATIE IN DE FB!!!!O_O_O_O_O_O_O_O
Doe linkje dan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy die hakenkruizen post en gebanned wordt.
Haha ik heb het al.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je te stoned om de fb te vinden gvd?
Heerlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Half dagje, dadelijk een etentje, hoef ik me niet zo te haasten.
lolquote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je te stoned om de fb te vinden gvd?
quote:Kan ik ff los op klb vanavond? Vriendin heb het uitgemaakt en ik baal onwaarschijnlijk. Bovendien gaat m'n studie ook minder lekker. Dus zou graag mensen de kk in schelden. Of beetje tr0llen. Als jullie het niet gunnen ook prima. Dan hou ik me in.
Meer een monoloogquote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
En terecht. Wat een prachtig schouwspel
quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb het al.Dacht FP trouwens.
Leuk hoe hij bezig is daar.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yes, mijn favoriete user zeer is er weer.
Je hebt het volgens mij gemist in de SC. Lekker los over abortus onder leiding van nazi muziek.quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit herken ik op zich wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkeesquote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.
Ik snap het niet. Dat is toch erg.quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja sommige mensen werken ook nog heh vieze profiteurquote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij gemist in de SC. Lekker los over abortus onder leiding van nazi muziek.
wnr is volgende periode?quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik meet maar één fokker per periode, speel graag op safe.
Ik geloof echt niet dat hij zo ook is voor de klas.quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkees. Zou voor z'n ogen aborteren.
2Nutz zit hier toch ook altijd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
Ja sommige mensen werken ook nog heh vieze profiteur.
Redelijk vreemd figuur ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkees. Zou voor z'n ogen aborteren.
ja vind hakenkruizen nog mee vallen om eerlijk te zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iemand mij constant "Jimbo" zou noemen zou ik ook wel aardig flippen ja
Als het goed is zit ik over 2 week een half jaar in Suriname. Dus neem aan dat je me oppikt over 6,5 maand op Schiphol?quote:
Dan zou het een korte loopbaan zijn, hoop ik.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij zo ook is voor de klas.
Ik ken de user Jimbo nog van vroeger uit PUB.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iemand mij constant "Jimbo" zou noemen zou ik ook wel aardig flippen ja
Het teken heeft van oorsprong helemaal niets van doen met Nazi-Duitsland natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ja vind hakenkruizen nog mee vallen om eerlijk te zijn
Moest wel lachen toen hij nazi muziek postte en de vermoorde onschuld ging spelen dat hij helemaal niet wist dat die groep nazi's waren.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ja vind hakenkruizen nog mee vallen om eerlijk te zijn
Hehe.quote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen hij nazi muziek postte en de vermoorde onschuld ging spelen dat hij helemaal niet wist dat die groep nazi's waren.
Kan iemand de deur dicht doen?quote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het teken heeft van oorsprong helemaal niets van doen met Nazi-Duitsland natuurlijk.
Jij had er toch ook ervaring mee?quote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind het allemaal maar goedkoop om met z'n allen op 1 persoon te springen. Meelopertjes en stokertjes...
Dat duurt dan een week, dus ik denk dat hij voor de klas heel anders is. Je hebt soms redelijk normale mensen die achter een computer om de een of andere reden helemaal losgaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zou het een korte loopbaan zijn, hoop ik.
Kon het niet laten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan iemand de deur dicht doen?
En babylijkjes om ons de harde realiteit van abortus te tonen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja erg raar dat de meerderheid niet zit te wachten op babylijkjes, echt puur meeloperij.quote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind het allemaal maar goedkoop om met z'n allen op 1 persoon te springen. Meelopertjes en stokertjes...
Dat is waar ik op doelde met dat reacties laten zien wat voor persoon het is. Als je alleen je gal durft te spuwen vanachter een toetsenbord wil dat wel het één en ander zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat duurt dan een week, dus ik denk dat hij voor de klas heel anders is. Je hebt soms redelijk normale mensen die achter een computer om de een of andere reden helemaal losgaan.
Tja, er moet eentje de domste zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben nooit jaloers maar nu wel een beetje op m'n vrienden die zijn gaan studeren en een nieuwe fase ingaan soort van
En dan ga ik nog naar dezelfde school 6e jaar achter elkaar met dezelfde saaie ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |