??quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
WAT EEN SENSATIE IN DE FB!!!!O_O_O_O_O_O_O_O
Ramptoerist.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
WAT EEN SENSATIE IN DE FB!!!!O_O_O_O_O_O_O_O
Doe linkje dan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy die hakenkruizen post en gebanned wordt.
Haha ik heb het al.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je te stoned om de fb te vinden gvd?
Heerlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Half dagje, dadelijk een etentje, hoef ik me niet zo te haasten.
lolquote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je te stoned om de fb te vinden gvd?
quote:Kan ik ff los op klb vanavond? Vriendin heb het uitgemaakt en ik baal onwaarschijnlijk. Bovendien gaat m'n studie ook minder lekker. Dus zou graag mensen de kk in schelden. Of beetje tr0llen. Als jullie het niet gunnen ook prima. Dan hou ik me in.
Meer een monoloogquote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
En terecht. Wat een prachtig schouwspel
quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb het al.Dacht FP trouwens.
Leuk hoe hij bezig is daar.quote:Op maandag 19 september 2016 17:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy die hakenkruizen post en gebanned wordt.
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yes, mijn favoriete user zeer is er weer.
Je hebt het volgens mij gemist in de SC. Lekker los over abortus onder leiding van nazi muziek.quote:Op maandag 19 september 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit herken ik op zich wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.
Moet je je voorstellen dat je kinderen les krijgen van die mafkeesquote:Op maandag 19 september 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gemist. Ik vind Jimbo overigens als hij gedronken heeft helemaal geen verkeerde. Maar als hij nuchter is slaat nog weleens de bliksem redelijk snel in. Terwijl een aangeschoten Jimbo veel normaler en rustiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |