Oh ja dat zou goed kunnen idd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het nog het 'typetje'.
Ga je echt telkens dreigen met dit?quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Hopelijk leest Noel niet mee.
Dreigen?quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je echt telkens dreigen met dit?![]()
Daar begin ik dan weer niet aan, ik vind er een luchtje aan zitten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zijn schijn je met een zuurstofgebrek ook wel een eindje te komen. Maar dan ben je meer high van een gebrek aan leven.
Oei ja las hetquote:Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou bij winst Fey een logo daarvan nemen als UI en bij winst Ado hij een logo van Ado. Alleen won Ado niet echt...
Zulke meisjesquote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Doet me toch beetje aan 16 jarige meisjes denken. "Kijk maar uit anders haal ik mijn vriendje erbij![]()
!"
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Doet me toch beetje aan 16 jarige meisjes denken. "Kijk maar uit anders haal ik mijn vriendje erbij![]()
!"
Ik snap ook niet waar dat ineens vandaan kwam.quote:
Nee, ik volg het voetbal een beetje hoorquote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het even opgezocht?![]()
U? Het is God niet.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.
Dank U wel.
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar begin ik dan weer niet aan, ik vind er een luchtje aan zitten.
Geo zal wel balen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik volg het voetbal een beetje hoor
Rustig maar hoorquote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch zelf achteraan?
Oké.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.
Dank U wel.
Quagmire?quote:Op maandag 19 september 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.
Raar gewoon.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat ineens vandaan kwam.
David Carradine was dat volgens mij, die van Kung Fu, daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.
Jij mag mij wel van alles noemen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of hoe je het ook wilt noemen.
Ja, 5 pt achterstand nu. Beetje jammerquote:
Maar waarschijnlijk heeft zo'n kamermeisje in een Thais hotel weleens ergere dingen aangetroffen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
David Carradine was dat volgens mij, die van Kung Fu, daar dacht ik ook meteen aan.
En ook beetje schlemielig verloren wel van Atletico.quote:Op maandag 19 september 2016 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, 5 pt achterstand nu. Beetje jammer
Ja inderdaad, lachende derde.quote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima weekend voor Ajax hoor
Okquote:Op maandag 19 september 2016 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, snap dat niet. Best een belangrijk iets ofzo...
Dat is altijdquote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Feyenoord geraakt nog wel in een vrije val, let op mijn woorden.
Dit zal nog redelijk meevallen ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk heeft zo'n kamermeisje in een Thais hotel weleens ergere dingen aangetroffen.
GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Feyenoord geraakt nog wel in een vrije val, let op mijn woorden.
Half dagje, dadelijk een etentje, hoef ik me niet zo te haasten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef hoink581 het volgende:
Heb je vrij Frank? Of is het saai op de universiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |