Oh ja dat zou goed kunnen idd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het nog het 'typetje'.
Ga je echt telkens dreigen met dit?quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha
Hopelijk leest Noel niet mee.
Dreigen?quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je echt telkens dreigen met dit?![]()
Daar begin ik dan weer niet aan, ik vind er een luchtje aan zitten.quote:Op maandag 19 september 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zijn schijn je met een zuurstofgebrek ook wel een eindje te komen. Maar dan ben je meer high van een gebrek aan leven.
Oei ja las hetquote:Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou bij winst Fey een logo daarvan nemen als UI en bij winst Ado hij een logo van Ado. Alleen won Ado niet echt...
Zulke meisjesquote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Doet me toch beetje aan 16 jarige meisjes denken. "Kijk maar uit anders haal ik mijn vriendje erbij![]()
!"
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Doet me toch beetje aan 16 jarige meisjes denken. "Kijk maar uit anders haal ik mijn vriendje erbij![]()
!"
Ik snap ook niet waar dat ineens vandaan kwam.quote:
Nee, ik volg het voetbal een beetje hoorquote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het even opgezocht?![]()
U? Het is God niet.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je leest het totaal verkeerd. Leg die jonko eens weg en zet je bril op.
Dank U wel.
Je wil niet eindigen zoals die acteur, die ze toen naakt in een Thais hotel vonden nadat zijn constructie om zichzelf seksueel te wurgen nogal was mislukt.quote:Op maandag 19 september 2016 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar begin ik dan weer niet aan, ik vind er een luchtje aan zitten.
Geo zal wel balen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik volg het voetbal een beetje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |