quote:Twee van vijf agenten die betrokken waren bij de dood van Mitch Henriquez worden vervolgd
quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stukje hemel op Aarde is het hier dan.
Dat lijkt me dan weer wel apart. Patat met hagelslag?quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met hagelslag erover. Aanrader!
Je moet ook over je longen roken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
Ik merkte echt helemaal niks toen ik een joint rookte.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet ook over je longen roken sukkeltje
Toch niet High on Life hoop ik?quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
Ik merkte echt helemaal niks toen ik een joint rookte.
Ja dat is een ding hier in de SC. Hadden ze 't wel eens over. Zeer iig.quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Janken tijdens de seks? cachet pls.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch niet High on Life hoop ik?
Is je hypotheek trouwens nog rond gekomen?quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer wel apart. Patat met hagelslag?
Ik heb geen drugs nodig.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch niet High on Life hoop ik?
Ik heb wel vaker op het forum mensen zien posten dat ze daar op kicken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is een ding hier in de SC. Hadden ze 't wel eens over. Zeer iig.
Zoiets verzin ik zelf natuurlijk niet.
Ik deed het met tabak en merkte direct, al ben ik al een paar jaar gestopt, dat het toch nog wel er in zit, die rookverslaving.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof dat echt niet als mensen zeggen: Merkte er niks van. Ik heb echt al honderden joints gerookt en ik word er ook nog steeds stoned van.
Maar kun je wel een beetje genieten tijdens het janken?quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is een ding hier in de SC. Hadden ze 't wel eens over. Zeer iig.
Zoiets verzin ik zelf natuurlijk niet.
Jij bent dan ook een wandelende stoomboot.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof dat echt niet als mensen zeggen: Merkte er niks van. Ik heb echt al honderden joints gerookt en ik word er ook nog steeds stoned van.
Denk het wel, niets meer over gehoordquote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is je hypotheek trouwens nog rond gekomen?
Hehe.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik deed het met tabak en merkte direct, al ben ik al een paar jaar gestopt, dat het toch nog wel er in zit, die rookverslaving..
Nou ik merkte er niks van. Vraag Noel maar.quote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een wandelende stoomboot.
Dan ga je daar toch zelf achteraan?quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk het wel, niets meer over gehoord
Frankiequote:Op maandag 19 september 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Dat is het toppunt van vreselijk.
Snap ik, heb ik ook.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]word altijd een beetje verlegen als wij zo op één lijn zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |