Afgelopen zaterdag, we werden er wel een beetje draaierig van. Want we hadden het al tijden niet gedaan natuurlijk.quote:
Ja. Hij misbruikt de vrijheid van meningsuiting om mij wijs te maken dat ik dom en naïef ben. Nu zit ik verdrietig achter mijn computer.quote:Op maandag 19 september 2016 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een toestanden allemaal in dit land.
Gaat dit over seks?quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag, we werden er wel een beetje draaierig van. Want we hadden het al tijden niet gedaan natuurlijk.
Is toch lekker om ff goed te janken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij misbruikt de vrijheid van meningsuiting om mij wijs te maken dat ik dom en naïef ben. Nu zit ik verdrietig achter mijn computer.
En puberaal, niet te vergeten.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij misbruikt de vrijheid van meningsuiting om mij wijs te maken dat ik dom en naïef ben. Nu zit ik verdrietig achter mijn computer.
Maar je hebt wel altijd wiet in huis? Want het was echt midden in de nacht toen je dat besloot te gaan doen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag, we werden er wel een beetje draaierig van. Want we hadden het al tijden niet gedaan natuurlijk.
De ene keer is het wat leuker dan de andere keer.quote:Op maandag 19 september 2016 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nu weer wel best leuk.
Met hagelslag erover. Aanrader!quote:Op maandag 19 september 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens zo'n hele verkeerde combinatie
Net het echt leven.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ene keer is het wat leuker dan de andere keer.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt wel altijd wiet in huis? Want het was echt midden in de nacht toen je dat besloot te gaan doen.
Aardappeltjes, vlees en groente.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo eten koken
En ik ga jullie lekker niet vertellen wat ik ga eten
Liever tijdens de seks.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is toch lekker om ff goed te janken.
Als ik er ben is het over het algemeen erg leuk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, soms slaat het nogal dood.quote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Foutquote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardappeltjes, vlees en groente.
Wat was je dan aan het doen? ;squote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Janken tijdens de seks? cachet pls.
Stukje hemel op Aarde is het hier dan.quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik er ben is het over het algemeen erg leuk.
Weet ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat was je dan aan het doen? ;s
Nou he.quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Janken tijdens de seks? cachet pls.
alleen al je post riekt naar frituurvetquote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo eten koken
En ik ga jullie lekker niet vertellen wat ik ga eten
Je moet ook over je longen roken sukkeltjequote:Op maandag 19 september 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
Ik merkte echt helemaal niks toen ik een joint rookte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |