nee net als dat jodenhaat eigenlijk al veel ouder is kun je de nazi's ook niet aanrekenen eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het teken heeft van oorsprong helemaal niets van doen met Nazi-Duitsland natuurlijk.
Vind het jammer, want het kan soms best een user zijn waar je nog een redelijke discussie mee kunt voeren.quote:Op maandag 19 september 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat 'ie hakenkruizen tekent als 'ie boos wordt maar hij gedraagt zich hier hoe 'ie zich gedraagt omdat het een volslagen idiote baklap is en dat verandert niet in 1x als je voor een schoolbord staat.
dat is alleen als jij je 4e glas cognac op hebt Frank, de rest hier vindt hem op de schaal 0 tot Niels waardeloos 3 bierflesjes in een dronken vrouwquote:Op maandag 19 september 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het jammer, want het kan soms best een user zijn waar je nog een redelijke discussie mee kunt voeren.
Op zich wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het jammer, want het kan soms best een user zijn waar je nog een redelijke discussie mee kunt voeren.
Neem mij maar als toetje.quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso meer toetjes. Ik had net maar 1 klein toetje.
Redelijke discussie? Weinig van gemerkt anders gisteren.quote:Op maandag 19 september 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
Ja wat heb je nodig? Avondeten of gewoon iets lekkers?quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso meer toetjes. Ik had net maar 1 klein toetje.
zeer!quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is alleen als jij je 4e glas cognac op hebt Frank, de rest hier vindt hem op de schaal 0 tot Niels waardeloos 3 bierflesjes in een dronken vrouw
Gewoon chille dingen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ja wat heb je nodig? Avondeten of gewoon iets lekkers?
Je weet het wel kleurrijk te brengen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is alleen als jij je 4e glas cognac op hebt Frank, de rest hier vindt hem op de schaal 0 tot Niels waardeloos 3 bierflesjes in een dronken vrouw
35% sticker erop en gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier zou ik dan ook voor gaan inderdaad.
Dat klinkt duur. Ga juist naar de Lidl omdat ik niet zoveel money heb.quote:
beetje stelen tochquote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt duur. Ga juist naar de Lidl omdat ik niet zoveel money heb.
haal dan van die melk choco met rozijnen en hazelnoten in de paarse verpakkingquote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt duur. Ga juist naar de Lidl omdat ik niet zoveel money heb.
quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat heb je dan denk ik verkeerd begrepen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent dikke matties met Jimmy lees ik net
Wow, 3 inmiddels al.quote:Op maandag 19 september 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy heeft een keer de boel hier kort en klein geslagen omdat 'ie high on xtc was, true story.quote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Trollscience het volgende:
zit een beetje op hetzelfde niveau als ghph met discussies
als hij eenmaal een idee in zijn hoofd heeft haalt hij de meest irrelevante zaken erbij om zijn gelijk te halen
Ik dacht ik wel veel dingen lustte die ongezond zijn maar ook dit vind ik niet zo chill eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
haal dan van die melk choco met rozijnen en hazelnoten in de paarse verpakking
ja tja mmm echt netjes vind ik het niet mja zo ging dat bij de marine achteraf wel spijt dat ik niet ingegrepen heb maarjaquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy heeft een keer de boel hier kort en klein geslagen omdat 'ie high on xtc was, true story.
Hij is toch veel te conservatief voor xtc?quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy heeft een keer de boel hier kort en klein geslagen omdat 'ie high on xtc was, true story.
Haha vertel meer.quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Word je daar niet heel erg knuffelig van?quote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:
zo erg niet incrowed zijn plsquote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is toch veel te conservatief voor xtc?
[..]
ja tja mmm echt netjes vind ik het niet mja zo ging dat bij de marine achteraf wel spijt dat ik niet ingegrepen heb maarja
Rectum zelf is altijd oké geweest, het ging om het gestel erachter. En dat gaat nu beter dan de afgelopen dagen.quote:
[..]
quote:
pls zijn jullie nieuw hierquote:Op maandag 19 september 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Word je daar niet heel erg knuffelig van?
fijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rectum zelf is altijd oké geweest, het ging om het gestel erachter. En dat gaat nu beter dan de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |