Dat kruipt dan waarschijnlijk opgefokt met een biertje achter de pc. En dan na hun rant opgelucht en voldaan denken 'zo, daar hebben ze niet van terug!'quote:Op maandag 19 september 2016 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, eigen ruiten ingooien is voor sommigen een hardnekkige gewoonte.
Haha grappigquote:Op maandag 19 september 2016 17:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh was sarcastisch ik zir daar niet op school
En als iedereen ertegenin gaat. "Haha, jullie trappen er allemaal in!"quote:Op maandag 19 september 2016 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kruipt dan waarschijnlijk opgefokt met een biertje achter de pc. En dan na hun rant opgelucht en voldaan denken 'zo, daar hebben ze niet van terug!'.
Klinkt als Jimmy.quote:Op maandag 19 september 2016 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kruipt dan waarschijnlijk opgefokt met een biertje achter de pc. En dan na hun rant opgelucht en voldaan denken 'zo, daar hebben ze niet van terug!'.
De trollkaart jaquote:Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als iedereen ertegenin gaat. "Haha, jullie trappen er allemaal in!"
Tuurlijk jongen.
Je wil dus zuipen en neuken?quote:Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef kdricklamar het volgende:
Heb geen spijt van mijn keuze dat zeker niet, maar ik zie hun met buitenlandse studenten chillen,feesten, op kamers enz
En ik zit met babies in de klas
Vooral alles behalve wat ze nu doet volgens mijquote:
Hoe was die film die je gisteren gekeken had trouwens?quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan iemand de deur dicht doen?
Goeie ouwe tijd ja. Let te veel op anderen denk ik.quote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral alles behalve wat ze nu doet volgens mij. Vroeger was daar een lotgenotenforum voor genaamd PUB.
Denk ook niet dat 'ie hakenkruizen tekent als 'ie boos wordt maar hij gedraagt zich hier hoe 'ie zich gedraagt omdat het een volslagen idiote baklap is en dat verandert niet in 1x als je voor een schoolbord staat.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij zo ook is voor de klas.
Of we worden oud en gaan ons er meer aan storenquote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd ja. Let te veel op anderen denk ik.
Denk ook niet dat die beste man werk doe dat verder erg relevant of uitdagend is of enige diepgang heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 17:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz zit hier toch ook altijd.
ik kom wel naar Suriname toequote:Op maandag 19 september 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als het goed is zit ik over 2 week een half jaar in Suriname. Dus neem aan dat je me oppikt over 6,5 maand op Schiphol?
PUBquote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral alles behalve wat ze nu doet volgens mij. Vroeger was daar een lotgenotenforum voor genaamd PUB.
Oh, storen niet maar het is wel zo als het altijd is geweest. Geschiedenis herhaalt zichelf.quote:Op maandag 19 september 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of we worden oud en gaan ons er meer aan storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |