Oh ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij had er toch ook ervaring mee?
kun je toch gewoon mooie muziek vindenquote:Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen hij nazi muziek postte en de vermoorde onschuld ging spelen dat hij helemaal niet wist dat die groep nazi's waren.
En dan heb je ook nog van die domoren die het met hun facebook-account doenquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar ik op doelde met dat reacties laten zien wat voor persoon het is. Als je alleen je gal durft te spuwen vanachter een toetsenbord wil dat wel het één en ander zeggen.
Ik zeg niet dat het bij hem zo is overigens. Sowieso ook mensen die zich niet kunnen gedragen zodra ze anoniem zijn, zelfde slag.
Daar begrijp ik dan ook nog minder van.quote:Op maandag 19 september 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die domoren die het met hun facebook-account doen.
Hun zijn hbo aan het doen en ik doe nu vwoquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, er moet eentje de domste zijn
Die mensen sporen dan ook net zo weinig als de Adolfjes.quote:Op maandag 19 september 2016 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je toch gewoon mooie muziek vinden
Zijn ook mensen die hier bijvoorbeeld volkslied van de Sovjet Unie posten. En de Sovjets hebben echt veel meer mensen afgemaakt dan Hitler
Zij*quote:Op maandag 19 september 2016 17:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hun zijn hbo aan het doen en ik doe nu vwohun opleidingen zijn totaal niet moeilijk, maar wel leuk heb ik het idee
Ga je naar school in Dirksland?quote:Op maandag 19 september 2016 17:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hun zijn hbo aan het doen en ik doe nu vwohun opleidingen zijn totaal niet moeilijk, maar wel leuk heb ik het idee
Misschien houden ze ervan om een keertje in de uitzending van Peter R. te komen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dan ook nog minder van.
Niet op mijn planningquote:Op maandag 19 september 2016 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zij*
Maar volgend jaar ben jij toch aan de beurt?
Wat dan?quote:
Tja, eigen ruiten ingooien is voor sommigen een hardnekkige gewoonte.quote:Op maandag 19 september 2016 17:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien houden ze ervan om een keertje in de uitzending van Peter R. te komen.
Komen ze daar ook met de trekker in plaats van de brommer naar school?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |