hahahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef Harunobu het volgende:
Als er geen reclame is op Fok, dan heb ik ook geen adblock nodig. Waarom moet ik op mijn eigen computer propaganda ondergaan erger dan die in Noord Korea zodat ze extreem rechtse populist die Fok bezit kan cashen?
En dat terwijl de moderators bestaan uit scholieren.
Met alles wat ik hier vandaag weer heb moeten doorstaan, geen me dan op z'n minst een levenslang fok-basisaccount(neem aan dat die geen reclame bevat) ofzo. Dan beloof ik dat ik adblock op Fok uit zet.
Dan wil ik ook nog wel nadenken over het accepteren van excusus.
Ik plaats gewoon een normaal bericht, heb gelijk een of andere felle regular op m'n huid zitten. Die wimpel ik simpel af, dan komt de moderator die partij kiest voor de bully. Tja, dat deed Molerus toen ook. En die schat ik toch minder laag in.
Nu zie ik waarom ik nooit post in FB. Dit is gewoon een drama-lovers paradise. Totaal niet serieus te nemen, en gewoon vrijuit trollen.
Dan zeg ik, goede kaapquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
Snel gedaan, wilde Beauty SC doen maar net te laat.
Ik ben verliefd. Ook mooie clip.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
Echte kutnummer heb je weer gepost, Meloewa.
inderdaad, ik neem mijn post terugquote:
quote:
Hatersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaad, ik neem mijn post terug
ga weg met je beauty scquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
Snel gedaan, wilde Beauty SC doen maar net te laat.
Dat nummer is echt slecht. Niet dat het je wat boeit want je vind hem lkkr.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:08 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb deze helemaaaaaaaaaaal doodgeluisterd in de trein.
Waarom kan ik nooit verschillende liedjes luisteren ( variatie)
ik luister altijd iets helemaal tot ik het moe ben (herhaaaaaaaaaaaling)
Op mij? Begrijpelijk. Snap niet wat die clip daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben verliefd. Ook mooie clip.
Ja dat ook, maar vindt ook super mooi dat beginstuk en hij heeft sws mooie stem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat nummer is echt slecht. Niet dat het je wat boeit want je vind hem lkkr.
hey modusquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op mij? Begrijpelijk. Snap niet wat die clip daarmee te maken heeft.
Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:17 schreef Neverknown het volgende:
Wie kan gifje maken van of 0:38 t/m 0:39
of 0:48/0:50?
hehehequote:
Dan word ik geband...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef Neverknown het volgende:
Doe dan idiotssss, er kan ook gifjes van herpeslippen geplaatst worden dus dit kan ook wel toch.
Sergio en ik zijn getrouwd, hij heeft toestemming gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef Neverknown het volgende:
Doe dan idiotssss, er kan ook gifjes van herpeslippen geplaatst worden dus dit kan ook wel toch.
je plaatje is kapotquote:
huh? gaat om een gifje van een videoclipquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:32 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon doen he
Ga nou geen gifjes maken, want dan gaat ze die weer hier posten en zo en daar wordt niemand blij van
Serieus wat de fuckquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar vindt ook super mooi dat beginstuk en hij heeft sws mooie stem.
Lief... maar dat stukje bedoel ik niet.. Die vond ik juist beetje lompquote:
wat voor muziek luister jij eiglkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Serieus wat de fuck
Ik heb het ff aangeklikt, maar 'sws mooie stem'??? Da's zoiets als zeggen dat Ronnie Flexx een mooie stem heeft (door autotune)
Afgunstige jongens bestaan dus ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Serieus wat de fuck
Ik heb het ff aangeklikt, maar 'sws mooie stem'??? Da's zoiets als zeggen dat Ronnie Flexx een mooie stem heeft (door autotune)
Ik kreeg het goede stuk niet te pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lief... maar dat stukje bedoel ik niet.. Die vond ik juist beetje lomp![]()
Ik bedoel die close up op zijn face... je hebt niet de goede secondes gedaan...
Maar ik wil je niet in de spreekwoordelijk bek kijken.
Thanks.
Ik vind het echt heel geweldig dat je zoiets kunt makenquote:
check nulty ze wil je dquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel geweldig dat je zoiets kunt maken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kreeg het goede stuk niet te pakken.
http://imgur.com/vidgif
Anders mp4 file rippen> snijden in movie maker> mp4 converteren naar gif.
Ach, waarschijnlijk vind je zijn konthaar nog mooi. its da luvvquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Afgunstige jongens bestaan dus ook
Hijs onbereikbaar. Dus ik word sws niet verliefd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk vind je zijn konthaar nog mooi. its da luvv
xtc gescoort?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
gvd waarom heeft maastricht geen drugtestcentrum
nee pepquote:
Aan pep zit toch niet echt een risico?quote:
Omdat ze alle junkies dood willen hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
nee meestal niet, maar ben gewoon benieuwd hoe puur het isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Aan pep zit toch niet echt een risico?
denk dat er te weinig junkies in maastricht zitten, heerlen heeft er wel eenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat ze alle junkies dood willen hebben
Haha net in Heerlen geweest, ken je die vaste station junk nie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat er te weinig junkies in maastricht zitten, heerlen heeft er wel een
Omdat Limburgquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
ik kom echt nooit in heerlen dus geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha net in Heerlen geweest, ken je die vaste station junk nie?
Etto?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha net in Heerlen geweest, ken je die vaste station junk nie?
Wordt niet door de overheid gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
Gaan janken omdat de overheid (= de belastingbetaler) niet opdraait voor het testen van jouw fucking drugs. Godver man.
Uiteraard wel, zo'n gesubsidieerde organisatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wordt niet door de overheid gedaan volgens mij.
Is ook niet de moeite waaaaaaaaard. Kut stad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kom echt nooit in heerlen dus geen idee
volgens mij niet, maar goed boeit me verder ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard wel, zo'n gesubsidieerde organisatie.
Jellinek dus ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar goed boeit me verder ook niet
Trimbos zo te zien, Jellinek is volgens mij alleen Amsterdam.quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het op zich gewoon prima dat overheid dit doet, het is een illusie dat er nooit meer harddrugs wordt gebruikt hoe dan ook. Dan is het vind ik wel slim om ervoor te zorgen dat men nog kan nagaan hoeveel ze gebruiken. Immers, het geeft dan aan dat die mensen wel drugs gebruiken met verstand en niet gewoon wat pillen naar binnen douwen
Waarom hoeft de overheid zich niet aan de wet te houden dan? Ofwel je hebt een wet en je houd je eraan, ofwel je schaft de wet af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het op zich gewoon prima dat overheid dit doet, het is een illusie dat er nooit meer harddrugs wordt gebruikt hoe dan ook. Dan is het vind ik wel slim om ervoor te zorgen dat men nog kan nagaan hoeveel ze gebruiken. Immers, het geeft dan aan dat die mensen wel drugs gebruiken met verstand en niet gewoon wat pillen naar binnen douwen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beter dan dit wordt het niet meloentje. Anders rippen en zelf bewerken zoals ik eerder uitlegde.quote:
quote:
Beter gebruik je gewoon geen illegale drugs. Of nee, nu zeg ik natuurlijk iets raars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]Vooral met xtc is het ook gewoon nodig, aangezien er soms nogal wat troep doorheen zit. Of een achterlijke spreiding van tussen de 150 en 300mg, al zegt het testen van een pil dan ook weer weinig.
Beter niet inderdaad. Maar ja, tis wel leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter gebruik je gewoon geen illegale drugs. Of nee, nu zeg ik natuurlijk iets raars.
Is toch geen afgunst man, dat hele nummer hangt aan elkaar met autotune. Je hebt geen flauw idee hoe zijn stem klinkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Afgunstige jongens bestaan dus ook
Van alles, o.a. zie UIquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor muziek luister jij eiglk
Is dat dat meisje van Within Temptation?quote:
Dan moet je ook de risicos accepteren. Ik vind niet dat de belastingbetaler hoeft mee te betalen aan het helpen van mensen die de wet overtreden omdat ze dat "leuk" vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter niet inderdaad. Maar ja, tis wel leuk.
Ye, Sharon den Adelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat dat meisje van Within Temptation?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat dat meisje van Within Temptation?
Boeit echt niemand wat jij vindt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je ook de risicos accepteren. Ik vind niet dat de belastingbetaler hoeft mee te betalen aan het helpen van mensen die de wet overtreden omdat ze dat "leuk" vinden.
Was vroeger behoorlijk Nightwish fan, dat was hiervoor dan wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, Sharon den Adel
Floor Jansen is ook wel aight
Matige kutreactie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeit echt niemand wat jij vindt.
meh niet echt mijn smaakquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, Sharon den Adel
Floor Jansen is ook wel aight
Ja sorry, maar deze discussie gaat toch nergens op uitlopen.quote:
Ye, toen Tarja er nog in zat. Daarna twee(?) kutzangeressen gehad en nu Floortjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was vroeger behoorlijk Nightwish fan, dat was hiervoor dan wel.
Dat weet ikquote:
Omdat ik gelijk hebt maar jij dat niet wil erkennen. Je vindt drugs gebruiken immers veel te 'leuk'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry, maar deze discussie gaat toch nergens op uitlopen.
Annette was nog best okay zolang ze die DPP shit zong. Die andere zangeressen ken ik niet echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, toen Tarja er nog in zat. Daarna twee(?) kutzangeressen gehad en nu Floortje
heheh tsjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat weet ikJij linkt altijd van die muziek waarvan ik me afvraag hoe je ermee in aanraking bent gekomen
Hiermee zeg jij gewoon dat je niet wil luisteren naar een ander. Omdat jij vindt dat drugs gebruiken totaal not-done isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk hebt maar jij dat niet wil erkennen. Je vindt drugs gebruiken immers veel te 'leuk'.
Ik pak het ook wel als ik het niet kan laten testen hoor. Sterker nog; ik heb nog nooit iets laten testen. Ben deze keer alleen weleens benieuwd hoe puur het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk hebt maar jij dat niet wil erkennen. Je vindt drugs gebruiken immers veel te 'leuk'.
Die nieuwe albums luister ik trouwens ook nie meer. Vroeger toen Tarja er nog in zat, luisterde ik er best veel naar. Nu eigenlijk zo af en toe gewoon een 'oud' nummer maar dan door Floor gezongen of zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Annette was nog best okay zolang ze die DPP shit zong. Die andere zangeressen ken ik niet echt.
Yequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
Nightwish is wel klassieke virgin metal trouwens.
ik ken eigenlijk alleen meisjes die er vroeger naar luisterdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
Nightwish is wel klassieke virgin metal trouwens.
Nee, ik vind dat de overheid zich aan de wet moet houden. Daar lijkt me geen speld tussen te krijgen. Het gaan niet eens om drugs, van mij part laten ze iedere junk zich lekker volspuiten, zolang ik er maar geen last van heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hiermee zeg jij gewoon dat je niet wil luisteren naar een ander. Omdat jij vindt dat drugs gebruiken totaal not-done is
Het gaat me erom dat dit soort teststations, die de wet overtreden, door de overheid worden gefinancieerd. Dat is toch idioot?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik pak het ook wel als ik het niet kan laten testen hoor. Sterker nog; ik heb nog nooit iets laten testen. Ben deze keer alleen weleens benieuwd hoe puur het is.
Dat jij niet kan lezen zegt meer over jou.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kortom, met Jimmy valt gewoon nooit te discussieren. Zoals ook al te merken was aan zijn oeverloze gezeik met Etto nachts
Within Temptation heb ik echt lang niet meer geluisterd, denk dat ik dan echt zo'n throwback krijg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die nieuwe albums luister ik trouwens ook nie meer. Vroeger toen Tarja er nog in zat, luisterde ik er best veel naar. Nu eigenlijk zo af en toe gewoon een 'oud' nummer maar dan door Floor gezongen of zo
Sharon blijft wel
Gaat mij dus meer om de stem dan om dat metalgedoequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen meisjes die er vroeger naar luisterden
Nja, het is niet echt de wet overtreden. Het is niet alsof ze drugs supplyen hè. Je brengt het weg, ze testen het, je krijgt je uitslag en het wordt vernietigd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Het gaat me erom dat dit soort teststations, die de wet overtreden, door de overheid worden gefinancieerd. Dat is toch idioot?
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je hiervan houdt ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaat mij dus meer om de stem dan om dat metalgedoe
Dit vind ik bijv ook mooi, totaal geen metal
Ja, het gebruik van illegale drugs is een overtreding van de wet. Dat dient de overheid niet te bevorderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, het is niet echt de wet overtreden. Het is niet alsof ze drugs supplyen hè. Je brengt het weg, ze testen het, je krijgt je uitslag en het wordt vernietigd.
Dat is alsnog geen argument om de wet te overtreden, maar ik hoef daar ook niet aan mee te betalen. Zelfde geldt voor rokers of dikke vetzakken.quote:Sowieso, aangezien je zo loopt te janken om jouw belastingcenten (), wat denk je dat het kost aan zorg voor mensen die in het ziekenhuis belanden omdat ze verneukte pillen gepakt hebben?
Het gaat erom dat met dit beleid je eigenlijk het drugsgebruik toch wel best in hand houdt, immers zie je vaak dat wanneer je het verbiedt men het juist gaat doen. Nu kan je wiet halen bij coffeeshop om de hoek, kwaliteit is controleerbaar en daardoor is er toch enig sprake van toezicht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat de overheid zich aan de wet moet houden. Daar lijkt me geen speld tussen te krijgen. Het gaan niet eens om drugs, van mij part laten ze iedere junk zich lekker volspuiten, zolang ik er maar geen last van heb.
Nou oké, prima. Zoals ik al zei gaat dit verder nergens op uitlopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, het gebruik van illegale drugs is een overtreding van de wet. Dat dient de overheid niet te bevorderen.
[..]
Dat is alsnog geen argument om de wet te overtreden, maar ik hoef daar ook niet aan mee te betalen. Zelfde geldt voor rokers of dikke vetzakken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat met dit beleid je eigenlijk het drugsgebruik toch wel best in hand houdt, immers zie je vaak dat wanneer je het verbiedt men het juist gaat doen. Nu kan je wiet halen bij coffeeshop om de hoek, kwaliteit is controleerbaar en daardoor is er toch enig sprake van toezicht.
Wanneer je het verbiedt komt er gewoon overal rommel de markt op zoals je ziet bij xtc, pep, oid. Daar krijg je problemen mee, mensen belanden in het ziekenhuis, dat kost ons geld. Maar nu kost dat uiteindelijk al veel minder dan wanneer je er keihard op controleert, dan zal je zien dat aantal junkies toe zal nemen en klinieken overvol zullen zitten. Dat zal meer belastingscenten kosten.
Alsof je nu er last van hebt, neen. Zelfs in Amsterdam heb je geen last van junkies op elk straathoek oid..
Dit is echt het grootste kulargument ooit. Los daarvan is het ook niet de discussie. Wiet is semi legaal, xtc en pep niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat met dit beleid je eigenlijk het drugsgebruik toch wel best in hand houdt, immers zie je vaak dat wanneer je het verbiedt men het juist gaat doen. Nu kan je wiet halen bij coffeeshop om de hoek, kwaliteit is controleerbaar en daardoor is er toch enig sprake van toezicht.
Lekker laten doodgaan aan hun kutpillen.quote:Wanneer je het verbiedt komt er gewoon overal rommel de markt op zoals je ziet bij xtc, pep, oid. Daar krijg je problemen mee, mensen belanden in het ziekenhuis, dat kost ons geld. Maar nu kost dat uiteindelijk al veel minder dan wanneer je er keihard op controleert, dan zal je zien dat aantal junkies toe zal nemen en klinieken overvol zullen zitten. Dat zal meer belastingscenten kosten.
Alsof je nu er last van hebt, neen. Zelfs in Amsterdam heb je geen last van junkies op elk straathoek oid..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker laten doodgaan aan hun kutpillen.
Verbieden dan zijn de problemen weg haha ja tog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is echt het grootste kulargument ooit. Los daarvan is het ook niet de discussie. Wiet is semi legaal, xtc en pep niet.
[..]
Lekker laten doodgaan aan hun kutpillen.
drooglegging in de vs was ook zo'n enorm succesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verbieden dan zijn de problemen weg haha ja tog.
hax?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
drooglegging in de vs was ook zo'n enorm succes
neh niet zo'n zinquote:
quote:
sorryquote:
Die bant mij de helft van de tijd lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorrymisschien wil chevy wel hehehe
ja daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die bant mij de helft van de tijd lol
Dees of zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:02 schreef deadprez het volgende:
er is trouwens wel een nummer van nightwish dat ik wel cool vond/vind, weet alleen niet meer hoe het heet. Daar zingt ook de gitarist volgens mij in mee.
nee, had t al ff opgezocht, wish i had an angel is hetquote:
Ah ja, die is een stuk bekenderquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, had t al ff opgezocht, wish i had an angel is het
geef me je PSN naam danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof het nog niks gedaan hebben gedeelte ook niet echt
wat zitten jullie allemaal over mij te roddelenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n Hermann-act
is vet manquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat is dit voor terror breakcore idm zooi
kan ik nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon je eigen platen mixen ja tog
dat kloptquote:
nope, volgens mij nietquote:
ben je ziek zwak en misselijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:56 schreef deadprez het volgende:
hoop dat ik m'n pizza zo een beetje weg kan krijgen
nee dat is het probleem nietquote:
ewaaquote:
peperdepeppepepquote:
quote:
ja hoor, met jou?quote:
lelijkquote:
dit ziet er echt fucking achterlijk uitquote:
hoezo? en welke punten? bij wie?quote:
nee echt absoluut nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:06 schreef hugecooll het volgende:
Zeg dp, is dit ook helemaal jouw ding?
dan heb ik nog 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999995 overquote:
nou enquote:
en je had net 1 puntje meer nodig om een voldoende te halen, helaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan heb ik nog 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999995 over
Je staat op -5 nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan heb ik nog 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999995 over
" combichrist " klinkt als een magnetron van mielequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:06 schreef hugecooll het volgende:
Zeg dp, is dit ook helemaal jouw ding?
Ik heb nog een gigantisch overschot man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je had net 1 puntje meer nodig om een voldoende te halen, helaas
999999999999999999999999999999999999999999999999999999999990 overquote:
Ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
hier krijg ik echt een harde knoepert van, zo duister voor een Marvel serie
ik ben bang dat ik heel het seizoen in 1 dag kijk en dan weer lang moet wachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit
Je ziet ook meteen die DareDevil-invloeden
Ja, da's wel een beetje hoe dat gaat bij Netflix Originalsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik heel het seizoen in 1 dag kijk en dan weer lang moet wachten
binge watchen is de lekkerste manier van kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik heel het seizoen in 1 dag kijk en dan weer lang moet wachten
Hemlock Grove nooit gezien. qua Netflix originals kijk ik alleen House of Cards, OITNB, Narcos en de Marvel series nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:19 schreef hugecooll het volgende:
Ja, da's wel een beetje hoe dat gaat bij Netflix Originals
Hemlock Grove S3 staat er ook op, zag ik
Is ook wel oké, hoewel ik de serie wat 'traag' vind
Homeland werd kut na seizoen 2quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
binge watchen is de lekkerste manier van kijken
soms laat ik een heel seizoen lopen totdat de laatste ep is geweest en dan download ik
doe ik nu ook met Homeland
ik doe t gewoon lekker thuis als een ekte junkiequote:
dus samen bietje pep snuiven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee met ex-collega en wat vrienden van haar
waarom eigenlijk, ik ben geen drugs expert maar dat lijkt me toch leuker met anderenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe t gewoon lekker thuis als een ekte junkie
ja niet alleen hè. Of ja vanavond wel, maar dat was ook niet helemaal gepland. Maar in je eentje is het ook gewoon leuk, beetje urenlang random shit lezen op internet, muziek knallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom eigenlijk, ik ben geen drugs expert maar dat lijkt me toch leuker met anderen
random shit lezen op internet en muziek knallen doe ik zowat iedere dag, ben gwn straight edge drugsuserquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niet alleen hè. Of ja vanavond wel, maar dat was ook niet helemaal gepland. Maar in je eentje is het ook gewoon leuk, beetje urenlang random shit lezen op internet, muziek knallen.
Staan best een aantal goeie opquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hemlock Grove nooit gezien. qua Netflix originals kijk ik alleen House of Cards, OITNB, Narcos en de Marvel series nu
[..]
Homeland werd kut na seizoen 2
maar met pep is het leukerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
random shit lezen op internet en muziek knallen doe ik zowat iedere dag, ben gwn straight edge drugsuser
ik heb al een hele lijst met series die ik nog moet kijken en straks komen er ook nog 200 spellen uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Staan best een aantal goeie op
Marco Polo is een goeie
Sense8 moet je van houden. De een vindt het geweldig, de ander vindt het meh
Lilyhammer kijkt ook wel lekker weg, maar is gedeeltelijk Noors
Bloodline niet gezien maar de een vindt heten de ander meh (wordt geloof ik ook niet verlengd)
en dan zijn er vast nog wel wat
ik verheug me nu al op alle 23490234092355789573en bugsquote:
Ik dacht dat ik had gelezen van niet, maar de eerste Google-resultaten zeggen ook van wel. Zal dan dus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een hele lijst met series die ik nog moet kijken en straks komen er ook nog 200 spellen uit
Bloodline wordt wel verlengd toch, had ergens gelezen dat alle Netflix series automatisch een tweede seizoen krijgen tenzij er écht geen hond heeft gekeken
als het maar geen bugs zijn waardoor je een quest niet kunt completen, anders maakt het mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op alle 23490234092355789573en bugs
waarschijnlijk wel, bethesda kennendequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het maar geen bugs zijn waardoor je een quest niet kunt completen, anders maakt het mij niet zoveel uit
Had ik ook last van jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
skyrim was al helemaal feest op de ps3viesharde lag als je savegame te groot werd
misschien mag je met cachie meequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft zin in samen uit te gaan
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sitesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
Hoezo 27 versies van Fallout 4?
WORDT WEER EEN HOOP GEDOWNLOAD PFF
ik kocht Skyrim op PS3 toen de meeste patches al waren geweest, nergens last van gehad. 135 uur op 1 save en alle DLC's uitgespeeld, niet eens een crashquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
skyrim was al helemaal feest op de ps3viesharde lag als je savegame te groot werd
ah ja das wel nice, ik had hem gelijk op dag van releasequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sites
[..]
ik kocht Skyrim op PS3 toen de meeste patches al waren geweest, nergens last van gehad. 135 uur op 1 save en alle DLC's uitgespeeld, niet een een crash
quote:
Fallout New Vegas was vgm bijna onspeelbaar op PS3 dus maak me wel klein beetje zorgen :squote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja das wel nice, ik had hem gelijk op dag van release
Ik heb het nog geen enkele keer kunnen spelen zonder game breaking bugs tegen te komen iig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was vgm bijna onspeelbaar op PS3 dus maak me wel klein beetje zorgen :s
whehehequote:
shiiiiiitquote:
Ging er meer om dat je behoorlijk wat mag downen als je shit van 27 verschillende versies wil hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sites
10 novemberquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je behoorlijk wat mag downen als je shit van 27 verschillende versies wil hebben
wanneer komt dat spel uit?
vgm van PS4/Xbone/PC ieder 9 verschillende regioversiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
ik snap trouwens ook niet echt wat ze nou bedoelen met 27 versies
en bedoel je dan ja?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag toch wel nee zeggen :s
oh zo, ja dat zal t wel zijn inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm van PS4/Xbone/PC ieder 9 verschillende regioversies
wil nog niet zeggen dat ik met hem wil stappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:44 schreef McNulty het volgende:
maar waarom niet emma normaal zeg je altijd dat dima zo lief is
misschienquote:
maar ik koop ook Black Ops 3/Battlefront/Just Cause 3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dan kan hij mooi tien dagen spelen voor die Jessica Jones oid (die Netflix-serie) uitkomt
spannendquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
wil nog niet zeggen dat ik met hem wil stappen
[..]
misschien
Drukke tijden in huize Der_Mannquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik koop ook Black Ops 3/Battlefront/Just Cause 3
haterquote:
gelukkig nietquote:
Hij is zo'n goede acteur!!!quote:
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je dit ook zeggen als hij lelijk was?
Komt me niet bekend voor, maar ziet er wel oké uitquote:
ik heb nog steeds echt geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kind uit 3rd rock from the sun
jason gordon levittquote:
oh ja, zat in de buurtquote:
eindelijk iemand die een normaal antwoord geeftquote:
mja, speciaal ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
echt wat de fack is dit manjezus wat een aids
maar wel fout dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft
je kon ook gewoon de filmnaam googelen en op IMDB kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft
ja ik zag het, maar google vond het zo ookquote:
ja, beetje kutfilm, maar toch gekeken want scarlettquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
hij had keertje een film gemaakt waar hij een seksverslaafde speelt en als zijn vriendin had hij Scarlett Johansson gecast, wel baas dus
is meer moeite :$quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kon ook gewoon de filmnaam googelen en op IMDB kijken
praat nederlands met me a zemmelquote:
iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, beetje kutfilm, maar toch gekeken want scarlett
scarlett heeft in best veel matige films gespeeldquote:
Looper en Batman ook en die hipsterfilm met Zoey Deschanel die ik ooit eens gekeken heb onder dwang.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
ik ken volgens mij alleen 10 things i hate about you en mysterious skin van de films waar ie in gespeeld heeft
bitch pls james heeft training gehad van de mossad zou maar oppassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
Haha mijn bijna naamgenoot is een pussy
http://forum.fok.nl/topic/2257879
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel okquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scarlett heeft in best veel matige films gespeeld
Mag ie willen, hij is wannabe sabra.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
bitch pls james heeft training gehad van de mossad zou maar oppassen
hehehe, dat is waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof je nu zonder energie zit
weenie wat dat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag ie willen, hij is wannabe sabra.
ik zou vrijwillig alles met Zooey kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Looper en Batman ook en die hipsterfilm met Zoey Deschanel die ik ooit eens gekeken heb onder dwang.
Prestigequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel ok
ja, maar meer dan ok ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel ok
I just want to fuck you, i dont want to love you, you should bring your friends too, i fuck you and them tooquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
I can feel it when you hold me when you touch me its so powerful
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
I just want to fuck you, i dont want to love you, you should bring your friends too, i fuck you and them too
jammer dat ze geen eigen film krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar meer dan ok ook niet
en ja, black widow
puur genotquote:
dit jaar Mad Max Fury Road, John Wick, Nightcrawler, Avengers 2 gezienquote:
quote:
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.quote:
''neppe shit''quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.
Geen van die vond ik goed. Originele Mad Max was wel oke maar die zal je dan wel niet kennen omdat je alleen van die gehypte shit kijkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit jaar Mad Max Fury Road, John Wick, Nightcrawler, Avengers 2 gezien
als je haat op die eerste 3 ben je gewoon ultieme boeler
het bedoeld als vermaak, natuurlijk is het nepquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon met de hele SC een club kapotmaken jatog
hipsterquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen van die vond ik goed. Originele Mad Max was wel oke maar die zal je dan wel niet kennen omdat je alleen van die gehypte shit kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |