hahahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:42 schreef Harunobu het volgende:
Als er geen reclame is op Fok, dan heb ik ook geen adblock nodig. Waarom moet ik op mijn eigen computer propaganda ondergaan erger dan die in Noord Korea zodat ze extreem rechtse populist die Fok bezit kan cashen?
En dat terwijl de moderators bestaan uit scholieren.
Met alles wat ik hier vandaag weer heb moeten doorstaan, geen me dan op z'n minst een levenslang fok-basisaccount(neem aan dat die geen reclame bevat) ofzo. Dan beloof ik dat ik adblock op Fok uit zet.
Dan wil ik ook nog wel nadenken over het accepteren van excusus.
Ik plaats gewoon een normaal bericht, heb gelijk een of andere felle regular op m'n huid zitten. Die wimpel ik simpel af, dan komt de moderator die partij kiest voor de bully. Tja, dat deed Molerus toen ook. En die schat ik toch minder laag in.
Nu zie ik waarom ik nooit post in FB. Dit is gewoon een drama-lovers paradise. Totaal niet serieus te nemen, en gewoon vrijuit trollen.
Dan zeg ik, goede kaapquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
Snel gedaan, wilde Beauty SC doen maar net te laat.
Ik ben verliefd. Ook mooie clip.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
Echte kutnummer heb je weer gepost, Meloewa.
inderdaad, ik neem mijn post terugquote:
quote:
Hatersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaad, ik neem mijn post terug
ga weg met je beauty scquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
Snel gedaan, wilde Beauty SC doen maar net te laat.
Dat nummer is echt slecht. Niet dat het je wat boeit want je vind hem lkkr.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:08 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb deze helemaaaaaaaaaaal doodgeluisterd in de trein.
Waarom kan ik nooit verschillende liedjes luisteren ( variatie)
ik luister altijd iets helemaal tot ik het moe ben (herhaaaaaaaaaaaling)
Op mij? Begrijpelijk. Snap niet wat die clip daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben verliefd. Ook mooie clip.
Ja dat ook, maar vindt ook super mooi dat beginstuk en hij heeft sws mooie stem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat nummer is echt slecht. Niet dat het je wat boeit want je vind hem lkkr.
hey modusquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op mij? Begrijpelijk. Snap niet wat die clip daarmee te maken heeft.
Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:17 schreef Neverknown het volgende:
Wie kan gifje maken van of 0:38 t/m 0:39
of 0:48/0:50?
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |