nee pepquote:
Aan pep zit toch niet echt een risico?quote:
Omdat ze alle junkies dood willen hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
gvd waarom heeft maastricht geen drugtestcentrum
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
nee meestal niet, maar ben gewoon benieuwd hoe puur het isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Aan pep zit toch niet echt een risico?
denk dat er te weinig junkies in maastricht zitten, heerlen heeft er wel eenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat ze alle junkies dood willen hebben
Haha net in Heerlen geweest, ken je die vaste station junk nie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat er te weinig junkies in maastricht zitten, heerlen heeft er wel een
Omdat Limburgquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
ik kom echt nooit in heerlen dus geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha net in Heerlen geweest, ken je die vaste station junk nie?
Etto?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha net in Heerlen geweest, ken je die vaste station junk nie?
Wordt niet door de overheid gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
Gaan janken omdat de overheid (= de belastingbetaler) niet opdraait voor het testen van jouw fucking drugs. Godver man.
Uiteraard wel, zo'n gesubsidieerde organisatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wordt niet door de overheid gedaan volgens mij.
Is ook niet de moeite waaaaaaaaard. Kut stad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kom echt nooit in heerlen dus geen idee
volgens mij niet, maar goed boeit me verder ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard wel, zo'n gesubsidieerde organisatie.
Jellinek dus ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar goed boeit me verder ook niet
Trimbos zo te zien, Jellinek is volgens mij alleen Amsterdam.quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het op zich gewoon prima dat overheid dit doet, het is een illusie dat er nooit meer harddrugs wordt gebruikt hoe dan ook. Dan is het vind ik wel slim om ervoor te zorgen dat men nog kan nagaan hoeveel ze gebruiken. Immers, het geeft dan aan dat die mensen wel drugs gebruiken met verstand en niet gewoon wat pillen naar binnen douwen
Waarom hoeft de overheid zich niet aan de wet te houden dan? Ofwel je hebt een wet en je houd je eraan, ofwel je schaft de wet af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het op zich gewoon prima dat overheid dit doet, het is een illusie dat er nooit meer harddrugs wordt gebruikt hoe dan ook. Dan is het vind ik wel slim om ervoor te zorgen dat men nog kan nagaan hoeveel ze gebruiken. Immers, het geeft dan aan dat die mensen wel drugs gebruiken met verstand en niet gewoon wat pillen naar binnen douwen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |