Dan word ik geband...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef Neverknown het volgende:
Doe dan idiotssss, er kan ook gifjes van herpeslippen geplaatst worden dus dit kan ook wel toch.
Sergio en ik zijn getrouwd, hij heeft toestemming gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef Neverknown het volgende:
Doe dan idiotssss, er kan ook gifjes van herpeslippen geplaatst worden dus dit kan ook wel toch.
je plaatje is kapotquote:
huh? gaat om een gifje van een videoclipquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:32 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon doen he
Ga nou geen gifjes maken, want dan gaat ze die weer hier posten en zo en daar wordt niemand blij van
Serieus wat de fuckquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar vindt ook super mooi dat beginstuk en hij heeft sws mooie stem.
Lief... maar dat stukje bedoel ik niet.. Die vond ik juist beetje lompquote:
wat voor muziek luister jij eiglkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Serieus wat de fuck
Ik heb het ff aangeklikt, maar 'sws mooie stem'??? Da's zoiets als zeggen dat Ronnie Flexx een mooie stem heeft (door autotune)
Afgunstige jongens bestaan dus ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Serieus wat de fuck
Ik heb het ff aangeklikt, maar 'sws mooie stem'??? Da's zoiets als zeggen dat Ronnie Flexx een mooie stem heeft (door autotune)
Ik kreeg het goede stuk niet te pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lief... maar dat stukje bedoel ik niet.. Die vond ik juist beetje lomp![]()
Ik bedoel die close up op zijn face... je hebt niet de goede secondes gedaan...
Maar ik wil je niet in de spreekwoordelijk bek kijken.
Thanks.
Ik vind het echt heel geweldig dat je zoiets kunt makenquote:
check nulty ze wil je dquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel geweldig dat je zoiets kunt maken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kreeg het goede stuk niet te pakken.
http://imgur.com/vidgif
Anders mp4 file rippen> snijden in movie maker> mp4 converteren naar gif.
Ach, waarschijnlijk vind je zijn konthaar nog mooi. its da luvvquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Afgunstige jongens bestaan dus ook
Hijs onbereikbaar. Dus ik word sws niet verliefd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk vind je zijn konthaar nog mooi. its da luvv
xtc gescoort?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
gvd waarom heeft maastricht geen drugtestcentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |