ik heb al een hele lijst met series die ik nog moet kijken en straks komen er ook nog 200 spellen uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Staan best een aantal goeie op
Marco Polo is een goeie
Sense8 moet je van houden. De een vindt het geweldig, de ander vindt het meh
Lilyhammer kijkt ook wel lekker weg, maar is gedeeltelijk Noors
Bloodline niet gezien maar de een vindt heten de ander meh (wordt geloof ik ook niet verlengd)
en dan zijn er vast nog wel wat
ik verheug me nu al op alle 23490234092355789573en bugsquote:
Ik dacht dat ik had gelezen van niet, maar de eerste Google-resultaten zeggen ook van wel. Zal dan dus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een hele lijst met series die ik nog moet kijken en straks komen er ook nog 200 spellen uit
Bloodline wordt wel verlengd toch, had ergens gelezen dat alle Netflix series automatisch een tweede seizoen krijgen tenzij er écht geen hond heeft gekeken
als het maar geen bugs zijn waardoor je een quest niet kunt completen, anders maakt het mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op alle 23490234092355789573en bugs
waarschijnlijk wel, bethesda kennendequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het maar geen bugs zijn waardoor je een quest niet kunt completen, anders maakt het mij niet zoveel uit
Had ik ook last van jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
skyrim was al helemaal feest op de ps3viesharde lag als je savegame te groot werd
misschien mag je met cachie meequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft zin in samen uit te gaan
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sitesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
Hoezo 27 versies van Fallout 4?
WORDT WEER EEN HOOP GEDOWNLOAD PFF
ik kocht Skyrim op PS3 toen de meeste patches al waren geweest, nergens last van gehad. 135 uur op 1 save en alle DLC's uitgespeeld, niet eens een crashquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
skyrim was al helemaal feest op de ps3viesharde lag als je savegame te groot werd
ah ja das wel nice, ik had hem gelijk op dag van releasequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sites
[..]
ik kocht Skyrim op PS3 toen de meeste patches al waren geweest, nergens last van gehad. 135 uur op 1 save en alle DLC's uitgespeeld, niet een een crash
quote:
Fallout New Vegas was vgm bijna onspeelbaar op PS3 dus maak me wel klein beetje zorgen :squote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja das wel nice, ik had hem gelijk op dag van release
Ik heb het nog geen enkele keer kunnen spelen zonder game breaking bugs tegen te komen iig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was vgm bijna onspeelbaar op PS3 dus maak me wel klein beetje zorgen :s
whehehequote:
shiiiiiitquote:
Ging er meer om dat je behoorlijk wat mag downen als je shit van 27 verschillende versies wil hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sites
10 novemberquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je behoorlijk wat mag downen als je shit van 27 verschillende versies wil hebben
wanneer komt dat spel uit?
vgm van PS4/Xbone/PC ieder 9 verschillende regioversiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
ik snap trouwens ook niet echt wat ze nou bedoelen met 27 versies
en bedoel je dan ja?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag toch wel nee zeggen :s
oh zo, ja dat zal t wel zijn inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm van PS4/Xbone/PC ieder 9 verschillende regioversies
wil nog niet zeggen dat ik met hem wil stappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:44 schreef McNulty het volgende:
maar waarom niet emma normaal zeg je altijd dat dima zo lief is
misschienquote:
maar ik koop ook Black Ops 3/Battlefront/Just Cause 3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dan kan hij mooi tien dagen spelen voor die Jessica Jones oid (die Netflix-serie) uitkomt
spannendquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
wil nog niet zeggen dat ik met hem wil stappen
[..]
misschien
Drukke tijden in huize Der_Mannquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik koop ook Black Ops 3/Battlefront/Just Cause 3
haterquote:
gelukkig nietquote:
Hij is zo'n goede acteur!!!quote:
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je dit ook zeggen als hij lelijk was?
Komt me niet bekend voor, maar ziet er wel oké uitquote:
ik heb nog steeds echt geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kind uit 3rd rock from the sun
jason gordon levittquote:
oh ja, zat in de buurtquote:
eindelijk iemand die een normaal antwoord geeftquote:
mja, speciaal ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
echt wat de fack is dit manjezus wat een aids
maar wel fout dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft
je kon ook gewoon de filmnaam googelen en op IMDB kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft
ja ik zag het, maar google vond het zo ookquote:
ja, beetje kutfilm, maar toch gekeken want scarlettquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
hij had keertje een film gemaakt waar hij een seksverslaafde speelt en als zijn vriendin had hij Scarlett Johansson gecast, wel baas dus
is meer moeite :$quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kon ook gewoon de filmnaam googelen en op IMDB kijken
praat nederlands met me a zemmelquote:
iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, beetje kutfilm, maar toch gekeken want scarlett
scarlett heeft in best veel matige films gespeeldquote:
Looper en Batman ook en die hipsterfilm met Zoey Deschanel die ik ooit eens gekeken heb onder dwang.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
ik ken volgens mij alleen 10 things i hate about you en mysterious skin van de films waar ie in gespeeld heeft
bitch pls james heeft training gehad van de mossad zou maar oppassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
Haha mijn bijna naamgenoot is een pussy
http://forum.fok.nl/topic/2257879
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel okquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scarlett heeft in best veel matige films gespeeld
Mag ie willen, hij is wannabe sabra.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
bitch pls james heeft training gehad van de mossad zou maar oppassen
hehehe, dat is waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof je nu zonder energie zit
weenie wat dat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag ie willen, hij is wannabe sabra.
ik zou vrijwillig alles met Zooey kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Looper en Batman ook en die hipsterfilm met Zoey Deschanel die ik ooit eens gekeken heb onder dwang.
Prestigequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel ok
ja, maar meer dan ok ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel ok
I just want to fuck you, i dont want to love you, you should bring your friends too, i fuck you and them tooquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
I can feel it when you hold me when you touch me its so powerful
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
I just want to fuck you, i dont want to love you, you should bring your friends too, i fuck you and them too
jammer dat ze geen eigen film krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar meer dan ok ook niet
en ja, black widow
puur genotquote:
dit jaar Mad Max Fury Road, John Wick, Nightcrawler, Avengers 2 gezienquote:
quote:
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.quote:
''neppe shit''quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.
Geen van die vond ik goed. Originele Mad Max was wel oke maar die zal je dan wel niet kennen omdat je alleen van die gehypte shit kijkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit jaar Mad Max Fury Road, John Wick, Nightcrawler, Avengers 2 gezien
als je haat op die eerste 3 ben je gewoon ultieme boeler
het bedoeld als vermaak, natuurlijk is het nepquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon met de hele SC een club kapotmaken jatog
hipsterquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen van die vond ik goed. Originele Mad Max was wel oke maar die zal je dan wel niet kennen omdat je alleen van die gehypte shit kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |