Looper en Batman ook en die hipsterfilm met Zoey Deschanel die ik ooit eens gekeken heb onder dwang.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
ik ken volgens mij alleen 10 things i hate about you en mysterious skin van de films waar ie in gespeeld heeft
bitch pls james heeft training gehad van de mossad zou maar oppassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
Haha mijn bijna naamgenoot is een pussy
http://forum.fok.nl/topic/2257879
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel okquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scarlett heeft in best veel matige films gespeeld
Mag ie willen, hij is wannabe sabra.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
bitch pls james heeft training gehad van de mossad zou maar oppassen
hehehe, dat is waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof je nu zonder energie zit
weenie wat dat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag ie willen, hij is wannabe sabra.
ik zou vrijwillig alles met Zooey kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Looper en Batman ook en die hipsterfilm met Zoey Deschanel die ik ooit eens gekeken heb onder dwang.
Prestigequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel ok
ja, maar meer dan ok ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel fan van haar in de Marvel films. Lucy was ook wel ok
I just want to fuck you, i dont want to love you, you should bring your friends too, i fuck you and them tooquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
I can feel it when you hold me when you touch me its so powerful
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
I just want to fuck you, i dont want to love you, you should bring your friends too, i fuck you and them too
jammer dat ze geen eigen film krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar meer dan ok ook niet
en ja, black widow
puur genotquote:
dit jaar Mad Max Fury Road, John Wick, Nightcrawler, Avengers 2 gezienquote:
quote:
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.quote:
''neppe shit''quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.
Geen van die vond ik goed. Originele Mad Max was wel oke maar die zal je dan wel niet kennen omdat je alleen van die gehypte shit kijkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit jaar Mad Max Fury Road, John Wick, Nightcrawler, Avengers 2 gezien
als je haat op die eerste 3 ben je gewoon ultieme boeler
het bedoeld als vermaak, natuurlijk is het nepquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Snap niet wat mensen er leuk aan vinden, zo neppe shit met slechte tekst en volgepropt met cliches.
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon met de hele SC een club kapotmaken jatog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |