ik heb al een hele lijst met series die ik nog moet kijken en straks komen er ook nog 200 spellen uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Staan best een aantal goeie op
Marco Polo is een goeie
Sense8 moet je van houden. De een vindt het geweldig, de ander vindt het meh
Lilyhammer kijkt ook wel lekker weg, maar is gedeeltelijk Noors
Bloodline niet gezien maar de een vindt heten de ander meh (wordt geloof ik ook niet verlengd)
en dan zijn er vast nog wel wat
ik verheug me nu al op alle 23490234092355789573en bugsquote:
Ik dacht dat ik had gelezen van niet, maar de eerste Google-resultaten zeggen ook van wel. Zal dan dus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een hele lijst met series die ik nog moet kijken en straks komen er ook nog 200 spellen uit
Bloodline wordt wel verlengd toch, had ergens gelezen dat alle Netflix series automatisch een tweede seizoen krijgen tenzij er écht geen hond heeft gekeken
als het maar geen bugs zijn waardoor je een quest niet kunt completen, anders maakt het mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op alle 23490234092355789573en bugs
waarschijnlijk wel, bethesda kennendequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het maar geen bugs zijn waardoor je een quest niet kunt completen, anders maakt het mij niet zoveel uit
Had ik ook last van jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
skyrim was al helemaal feest op de ps3viesharde lag als je savegame te groot werd
misschien mag je met cachie meequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft zin in samen uit te gaan
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sitesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
Hoezo 27 versies van Fallout 4?
WORDT WEER EEN HOOP GEDOWNLOAD PFF
ik kocht Skyrim op PS3 toen de meeste patches al waren geweest, nergens last van gehad. 135 uur op 1 save en alle DLC's uitgespeeld, niet eens een crashquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
skyrim was al helemaal feest op de ps3viesharde lag als je savegame te groot werd
ah ja das wel nice, ik had hem gelijk op dag van releasequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sites
[..]
ik kocht Skyrim op PS3 toen de meeste patches al waren geweest, nergens last van gehad. 135 uur op 1 save en alle DLC's uitgespeeld, niet een een crash
quote:
Fallout New Vegas was vgm bijna onspeelbaar op PS3 dus maak me wel klein beetje zorgen :squote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja das wel nice, ik had hem gelijk op dag van release
Ik heb het nog geen enkele keer kunnen spelen zonder game breaking bugs tegen te komen iig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was vgm bijna onspeelbaar op PS3 dus maak me wel klein beetje zorgen :s
whehehequote:
shiiiiiitquote:
Ging er meer om dat je behoorlijk wat mag downen als je shit van 27 verschillende versies wil hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je downloaden op steam en niet via walgelijke illegale andere sites
10 novemberquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je behoorlijk wat mag downen als je shit van 27 verschillende versies wil hebben
wanneer komt dat spel uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |