Yequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
Nightwish is wel klassieke virgin metal trouwens.
ik ken eigenlijk alleen meisjes die er vroeger naar luisterdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
Nightwish is wel klassieke virgin metal trouwens.
Nee, ik vind dat de overheid zich aan de wet moet houden. Daar lijkt me geen speld tussen te krijgen. Het gaan niet eens om drugs, van mij part laten ze iedere junk zich lekker volspuiten, zolang ik er maar geen last van heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hiermee zeg jij gewoon dat je niet wil luisteren naar een ander. Omdat jij vindt dat drugs gebruiken totaal not-done is
Het gaat me erom dat dit soort teststations, die de wet overtreden, door de overheid worden gefinancieerd. Dat is toch idioot?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik pak het ook wel als ik het niet kan laten testen hoor. Sterker nog; ik heb nog nooit iets laten testen. Ben deze keer alleen weleens benieuwd hoe puur het is.
Dat jij niet kan lezen zegt meer over jou.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kortom, met Jimmy valt gewoon nooit te discussieren. Zoals ook al te merken was aan zijn oeverloze gezeik met Etto nachts
Within Temptation heb ik echt lang niet meer geluisterd, denk dat ik dan echt zo'n throwback krijg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die nieuwe albums luister ik trouwens ook nie meer. Vroeger toen Tarja er nog in zat, luisterde ik er best veel naar. Nu eigenlijk zo af en toe gewoon een 'oud' nummer maar dan door Floor gezongen of zo
Sharon blijft wel
Gaat mij dus meer om de stem dan om dat metalgedoequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen meisjes die er vroeger naar luisterden
Nja, het is niet echt de wet overtreden. Het is niet alsof ze drugs supplyen hè. Je brengt het weg, ze testen het, je krijgt je uitslag en het wordt vernietigd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Het gaat me erom dat dit soort teststations, die de wet overtreden, door de overheid worden gefinancieerd. Dat is toch idioot?
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je hiervan houdt ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaat mij dus meer om de stem dan om dat metalgedoe
Dit vind ik bijv ook mooi, totaal geen metal
Ja, het gebruik van illegale drugs is een overtreding van de wet. Dat dient de overheid niet te bevorderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, het is niet echt de wet overtreden. Het is niet alsof ze drugs supplyen hè. Je brengt het weg, ze testen het, je krijgt je uitslag en het wordt vernietigd.
Dat is alsnog geen argument om de wet te overtreden, maar ik hoef daar ook niet aan mee te betalen. Zelfde geldt voor rokers of dikke vetzakken.quote:Sowieso, aangezien je zo loopt te janken om jouw belastingcenten (), wat denk je dat het kost aan zorg voor mensen die in het ziekenhuis belanden omdat ze verneukte pillen gepakt hebben?
Het gaat erom dat met dit beleid je eigenlijk het drugsgebruik toch wel best in hand houdt, immers zie je vaak dat wanneer je het verbiedt men het juist gaat doen. Nu kan je wiet halen bij coffeeshop om de hoek, kwaliteit is controleerbaar en daardoor is er toch enig sprake van toezicht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat de overheid zich aan de wet moet houden. Daar lijkt me geen speld tussen te krijgen. Het gaan niet eens om drugs, van mij part laten ze iedere junk zich lekker volspuiten, zolang ik er maar geen last van heb.
Nou oké, prima. Zoals ik al zei gaat dit verder nergens op uitlopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, het gebruik van illegale drugs is een overtreding van de wet. Dat dient de overheid niet te bevorderen.
[..]
Dat is alsnog geen argument om de wet te overtreden, maar ik hoef daar ook niet aan mee te betalen. Zelfde geldt voor rokers of dikke vetzakken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat met dit beleid je eigenlijk het drugsgebruik toch wel best in hand houdt, immers zie je vaak dat wanneer je het verbiedt men het juist gaat doen. Nu kan je wiet halen bij coffeeshop om de hoek, kwaliteit is controleerbaar en daardoor is er toch enig sprake van toezicht.
Wanneer je het verbiedt komt er gewoon overal rommel de markt op zoals je ziet bij xtc, pep, oid. Daar krijg je problemen mee, mensen belanden in het ziekenhuis, dat kost ons geld. Maar nu kost dat uiteindelijk al veel minder dan wanneer je er keihard op controleert, dan zal je zien dat aantal junkies toe zal nemen en klinieken overvol zullen zitten. Dat zal meer belastingscenten kosten.
Alsof je nu er last van hebt, neen. Zelfs in Amsterdam heb je geen last van junkies op elk straathoek oid..
Dit is echt het grootste kulargument ooit. Los daarvan is het ook niet de discussie. Wiet is semi legaal, xtc en pep niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat met dit beleid je eigenlijk het drugsgebruik toch wel best in hand houdt, immers zie je vaak dat wanneer je het verbiedt men het juist gaat doen. Nu kan je wiet halen bij coffeeshop om de hoek, kwaliteit is controleerbaar en daardoor is er toch enig sprake van toezicht.
Lekker laten doodgaan aan hun kutpillen.quote:Wanneer je het verbiedt komt er gewoon overal rommel de markt op zoals je ziet bij xtc, pep, oid. Daar krijg je problemen mee, mensen belanden in het ziekenhuis, dat kost ons geld. Maar nu kost dat uiteindelijk al veel minder dan wanneer je er keihard op controleert, dan zal je zien dat aantal junkies toe zal nemen en klinieken overvol zullen zitten. Dat zal meer belastingscenten kosten.
Alsof je nu er last van hebt, neen. Zelfs in Amsterdam heb je geen last van junkies op elk straathoek oid..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker laten doodgaan aan hun kutpillen.
Verbieden dan zijn de problemen weg haha ja tog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is echt het grootste kulargument ooit. Los daarvan is het ook niet de discussie. Wiet is semi legaal, xtc en pep niet.
[..]
Lekker laten doodgaan aan hun kutpillen.
drooglegging in de vs was ook zo'n enorm succesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verbieden dan zijn de problemen weg haha ja tog.
hax?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
drooglegging in de vs was ook zo'n enorm succes
neh niet zo'n zinquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |