quote:
Beter gebruik je gewoon geen illegale drugs. Of nee, nu zeg ik natuurlijk iets raars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]Vooral met xtc is het ook gewoon nodig, aangezien er soms nogal wat troep doorheen zit. Of een achterlijke spreiding van tussen de 150 en 300mg, al zegt het testen van een pil dan ook weer weinig.
Beter niet inderdaad. Maar ja, tis wel leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter gebruik je gewoon geen illegale drugs. Of nee, nu zeg ik natuurlijk iets raars.
Is toch geen afgunst man, dat hele nummer hangt aan elkaar met autotune. Je hebt geen flauw idee hoe zijn stem klinkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Afgunstige jongens bestaan dus ook
Van alles, o.a. zie UIquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor muziek luister jij eiglk
Is dat dat meisje van Within Temptation?quote:
Dan moet je ook de risicos accepteren. Ik vind niet dat de belastingbetaler hoeft mee te betalen aan het helpen van mensen die de wet overtreden omdat ze dat "leuk" vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter niet inderdaad. Maar ja, tis wel leuk.
Ye, Sharon den Adelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat dat meisje van Within Temptation?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat dat meisje van Within Temptation?
Boeit echt niemand wat jij vindt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je ook de risicos accepteren. Ik vind niet dat de belastingbetaler hoeft mee te betalen aan het helpen van mensen die de wet overtreden omdat ze dat "leuk" vinden.
Was vroeger behoorlijk Nightwish fan, dat was hiervoor dan wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, Sharon den Adel
Floor Jansen is ook wel aight
Matige kutreactie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeit echt niemand wat jij vindt.
meh niet echt mijn smaakquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, Sharon den Adel
Floor Jansen is ook wel aight
Ja sorry, maar deze discussie gaat toch nergens op uitlopen.quote:
Ye, toen Tarja er nog in zat. Daarna twee(?) kutzangeressen gehad en nu Floortjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was vroeger behoorlijk Nightwish fan, dat was hiervoor dan wel.
Dat weet ikquote:
Omdat ik gelijk hebt maar jij dat niet wil erkennen. Je vindt drugs gebruiken immers veel te 'leuk'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry, maar deze discussie gaat toch nergens op uitlopen.
Annette was nog best okay zolang ze die DPP shit zong. Die andere zangeressen ken ik niet echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, toen Tarja er nog in zat. Daarna twee(?) kutzangeressen gehad en nu Floortje
heheh tsjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat weet ikJij linkt altijd van die muziek waarvan ik me afvraag hoe je ermee in aanraking bent gekomen
Hiermee zeg jij gewoon dat je niet wil luisteren naar een ander. Omdat jij vindt dat drugs gebruiken totaal not-done isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk hebt maar jij dat niet wil erkennen. Je vindt drugs gebruiken immers veel te 'leuk'.
Ik pak het ook wel als ik het niet kan laten testen hoor. Sterker nog; ik heb nog nooit iets laten testen. Ben deze keer alleen weleens benieuwd hoe puur het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk hebt maar jij dat niet wil erkennen. Je vindt drugs gebruiken immers veel te 'leuk'.
Die nieuwe albums luister ik trouwens ook nie meer. Vroeger toen Tarja er nog in zat, luisterde ik er best veel naar. Nu eigenlijk zo af en toe gewoon een 'oud' nummer maar dan door Floor gezongen of zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Annette was nog best okay zolang ze die DPP shit zong. Die andere zangeressen ken ik niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |