" combichrist " klinkt als een magnetron van mielequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:06 schreef hugecooll het volgende:
Zeg dp, is dit ook helemaal jouw ding?
Ik heb nog een gigantisch overschot man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je had net 1 puntje meer nodig om een voldoende te halen, helaas
999999999999999999999999999999999999999999999999999999999990 overquote:
Ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
hier krijg ik echt een harde knoepert van, zo duister voor een Marvel serie
ik ben bang dat ik heel het seizoen in 1 dag kijk en dan weer lang moet wachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit
Je ziet ook meteen die DareDevil-invloeden
Ja, da's wel een beetje hoe dat gaat bij Netflix Originalsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik heel het seizoen in 1 dag kijk en dan weer lang moet wachten
binge watchen is de lekkerste manier van kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik heel het seizoen in 1 dag kijk en dan weer lang moet wachten
Hemlock Grove nooit gezien. qua Netflix originals kijk ik alleen House of Cards, OITNB, Narcos en de Marvel series nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:19 schreef hugecooll het volgende:
Ja, da's wel een beetje hoe dat gaat bij Netflix Originals
Hemlock Grove S3 staat er ook op, zag ik
Is ook wel oké, hoewel ik de serie wat 'traag' vind
Homeland werd kut na seizoen 2quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
binge watchen is de lekkerste manier van kijken
soms laat ik een heel seizoen lopen totdat de laatste ep is geweest en dan download ik
doe ik nu ook met Homeland
ik doe t gewoon lekker thuis als een ekte junkiequote:
dus samen bietje pep snuiven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee met ex-collega en wat vrienden van haar
waarom eigenlijk, ik ben geen drugs expert maar dat lijkt me toch leuker met anderenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe t gewoon lekker thuis als een ekte junkie
ja niet alleen hè. Of ja vanavond wel, maar dat was ook niet helemaal gepland. Maar in je eentje is het ook gewoon leuk, beetje urenlang random shit lezen op internet, muziek knallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom eigenlijk, ik ben geen drugs expert maar dat lijkt me toch leuker met anderen
random shit lezen op internet en muziek knallen doe ik zowat iedere dag, ben gwn straight edge drugsuserquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niet alleen hè. Of ja vanavond wel, maar dat was ook niet helemaal gepland. Maar in je eentje is het ook gewoon leuk, beetje urenlang random shit lezen op internet, muziek knallen.
Staan best een aantal goeie opquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hemlock Grove nooit gezien. qua Netflix originals kijk ik alleen House of Cards, OITNB, Narcos en de Marvel series nu
[..]
Homeland werd kut na seizoen 2
maar met pep is het leukerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
random shit lezen op internet en muziek knallen doe ik zowat iedere dag, ben gwn straight edge drugsuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |