Dat komt er vast wel een ander topic hierquote:
Dat zullen we dan wel weeer beoordelen op haalbaarheid..quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt er vast wel een ander topic hier
Excuses. Had je laatste post gemistquote:
Ik tel tot 10.quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt er vast wel een ander topic hier
Daar gaat het niet eens om. En Sasha is vakantie dus we gedragen ons een bietjequote:Op zondag 18 september 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel weeer beoordelen op haalbaarheid..
OK geaccepteerdquote:Op zondag 18 september 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses. Had je laatste post gemist
Heb nog wel een alternatief voor als het helemaat vout gaatquote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. En Sasha is vakantie dus we gedragen ons een bietje
Ja zekerquote:Op zondag 18 september 2016 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nog wel een alternatief voor als het helemaat vout gaat
Wat mij betreft niet nodigquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
Maar stiekem houdt ze wel een oogje in het zeil...
Het gaat mij niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2016 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wmb ook niet maar je weet het nooit
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 18 september 2016 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit... Brave ouwe lul die ik ben
Al op lokatie dan?quote:Op zondag 18 september 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
zo dan, Aap slaapt, vriendje nog wakker, nu ga ik aan de zuip
quote:Op zondag 18 september 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
zo dan, Aap slaapt, vriendje nog wakker, nu ga ik aan de zuip
Ah OK de vasteland lokatie.. Heeft vriendje nog iemand die verantwoordelijk er voor is ?quote:Op zondag 18 september 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
locatie a![]()
is Grou, morgen door naar Den Haag & Wassenaar
ja ik, ben nu met 3 autisten op vakantiequote:Op zondag 18 september 2016 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK de vasteland lokatie.. Heeft vriendje nog iemand die verantwoordelijk er voor is ?
Lijkt me moeilijker dan met 3 doven die ik hier vorig jaar op bezoek had..quote:Op zondag 18 september 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja ik, ben nu met 3 autisten op vakantie
Wat zeg jequote:Op zondag 18 september 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijker dan met 3 doven die ik hier vorig jaar op bezoek had..
Die kennissen van mn dochter die ik ff zou opvangen en ik pas op de dag van aankomst te horen kreeg dat 3 van de 4 doof zijnquote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 18 september 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kennissen van mn dochter die ik ff zou opvangen en ik pas op de dag van aankomst te horen kreeg dat 3 van de 4 doof zijn
Dood kutdorpquote:Op zondag 18 september 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
locatie a![]()
is Grou, morgen door naar Den Haag & Wassenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 18 september 2016 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dood kutdorpklopt, nog altijd handig als tussen basisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
En in februari nog steeds ouwe pepernoten te moeten slikkenquote:Op zondag 18 september 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
klopt, nog altijd handig als tussen basis
ik ben hier alleen in septemberquote:Op zondag 18 september 2016 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
En in februari nog steeds ouwe pepernoten te moeten slikken
Beter, je zou er niet langer willen verblijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter, je zou er niet langer willen verblijven.ik weet maar voor mij is het een makkelijk doorgangsstationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Wat voor anderen een dagje weg is is voor jou minimaal 3?quote:Op zondag 18 september 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet maar voor mij is het een makkelijk doorgangsstation
Dus daarna heb je geen tussenstation meer...quote:Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
het huis waar ik nu verblijf staat te koop
Als je maar niet uitgewoond wordt.quote:Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
Schilderijtje in de keukenkastquote:Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
Er zijn daar nog kinderen wakker, doe ff normaalquote:Op zondag 18 september 2016 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je maar niet uitgewoond wordt.
Das minder leuk... Sterktequote:Op zondag 18 september 2016 21:36 schreef drakin het volgende:
Fuck, het beste vriendje van een lief kereltje is zomaar deaud gegaan
zomáár dood gegaan? hoe dan?quote:Op zondag 18 september 2016 21:36 schreef drakin het volgende:
Fuck, het beste vriendje van een lief kereltje is zomaar deaud gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nu ingepakt, osmet en met hechtpleisters enzo, gelukkig kon et met pleisers dus viel mee
en geen tetanus prik vanwege fucked up imuumsysteen, moest nog even over gedacht worden,
mar toch maar niet![]()
Heeft toch weer voordelen dan![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zomáár dood gegaan? hoe dan?![]()
Ik kom net van de EHBO post ik was gevallen gat ik mijn been![]()
waarschuwing foto niet voor zwakke magen
WTF Fann Kijk je wel een beetje uit ... Kusje dr op de pleister dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nu ingepakt, osmet en met hechtpleisters enzo, gelukkig kon et met pleisers dus viel mee
en geen tetanus prik vanwege fucked up imuumsysteen, moest nog even over gedacht worden,
mar toch maar niet![]()
Heeft toch weer voordelen dan![]()
kusje erop gaat pijn doenquote:Op zondag 18 september 2016 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF Fann Kijk je wel een beetje uit ... Kusje dr op de pleister dan maar![]()
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op zondag 18 september 2016 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
kusje erop gaat pijn doener zitten hechtpleisters op een lapje met betadine zalf en verband,
wordt een leuke oorlogswond
Ik dacht ik ga even naar AH, op de fiets paar boodschapjes doen heb ik een volle kaart voor eenquote:Op zondag 18 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Dat valt dan weer mee die behulpzaamheid daar in Noord..quote:Op zondag 18 september 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even naar AH, op de fiets paar boodschapjes doen heb ik een volle kaart voor een
vacuumdoosen toen zat ineens mijn trapper vast ofzo en pleurde ik om... trapper in mijn been
maar niks gebroken dus ik was allang blij
![]()
Kan je veel zeggen van mensen maar er kwam meteen een jongen naar me toe die me hielp met opstaan,
2 vrouwen kwamen aanrennen en een echtpaarde wereld is nog niet helemaal verepest hoor,
zo lief vond ik dat![]()
Zéker wetenquote:Op zondag 18 september 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee die behulpzaamheid daar in Noord..
Nee best een gewone fiets, mar ik ben ook niet meer zo gewend aan fietsen dus zo handigquote:Op zondag 18 september 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je fiets? Is dat wel een normale gewone fiets of is dat zo' n oud krot?
Je bent niet bij de AH geweest nu? Das dan wel weer jammerquote:Op zondag 18 september 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
Had een mooi berichtje in de krant kunnen opleverenmisschien volgende keer
Jawel... was op de terugweg, dus ik heb er wél een verhouddoos bij, die heeft het overleefdquote:Op zondag 18 september 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent niet bij de AH geweest nu? Das dan wel weer jammer
Ja ongeluk zit in een klein hoekje ... Ik kan er over meevertellenquote:Op zondag 18 september 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... was op de terugweg, dus ik heb er wél een verhouddoos bij, die heeft het overleefd![]()
was ik ook nog bezorgd om, was best een smak
Ik moest nog aan je denkenquote:Op zondag 18 september 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ongeluk zit in een klein hoekje ... Ik kan er over meevertellen
Ik hoef geen bad.. Ik wil gewoon ook lage uitstap.. geen gedoe met badranden en zoquote:Op zondag 18 september 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denkenzo'n zitdouche/bad is zo gek nog niet
Nee weet ik nog litteken onder kinnentjequote:Op zondag 18 september 2016 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef geen bad.. Ik wil gewoon ook lage uitstap.. geen gedoe met badranden en zo
Dat was al toen ik een klein kind was... Weet ik zelf niets meer vanquote:Op zondag 18 september 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee weet ik nog litteken onder kinnentje
Weet ik,,, sommige dingen onthou ik dan weer wél, waarom weet ik ook nietquote:Op zondag 18 september 2016 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was al toen ik een klein kind was... Weet ik zelf niets meer van
Ja zo werkt ons geheugen..quote:Op zondag 18 september 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik,,, sommige dingen onthou ik dan weer wél, waarom weet ik ook niet
Waarschijnlijk heb ik het toen met grote overtuigingverteld , zodat het je bij is gebleven of iets in die trantquote:
Ik weet niet... ik geloof dat ik het wel schokkend vond dat je moeder de baby liet vallenquote:Op zondag 18 september 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het toen met grote overtuigingverteld , zodat het je bij is gebleven of iets in die trant
Oh dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 18 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik geloof dat ik het wel schokkend vond dat je moeder de baby liet vallen![]()
zo ging het toch? of niet?
ow... zie je dan heb ik dat er zelf bij gedachtquote:Op zondag 18 september 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan weet je meer dan ikmaar zo niet, volgens mij gleed ik gewoon uit in het bad
dan is het goedquote:Op zondag 18 september 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was ff tostjes aan het smeren
Nee dat geloof ik ook nietquote:Op zondag 18 september 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk klein te krijgen hoor..
z'kerquote:Op maandag 19 september 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
Zo nog even de afsluiting van de Paralympics bekijken.. Toch wel respect voor al die mensen
Ik zeg het wel, maar misschien ga ik ook wel voor vroeg naar bedquote:Op maandag 19 september 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
z'kermaar dat ga ik niet meer redden vanavond,zo ookmaar slapen...
Ik denk dat ik nu maar ga.... Truste Chufquote:Op maandag 19 september 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar misschien ga ik ook wel voor vroeg naar bed
Droom zacht en dat je beengat maar gauw mag genezen..quote:Op maandag 19 september 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar ga.... Truste Chuf
Klopt, heb ik ook eens gehad, kwam een gast direct helpen.quote:Op zondag 18 september 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even naar AH, op de fiets paar boodschapjes doen heb ik een volle kaart voor een
vacuumdoosen toen zat ineens mijn trapper vast ofzo en pleurde ik om... trapper in mijn been
maar niks gebroken dus ik was allang blij
![]()
Kan je veel zeggen van mensen maar er kwam meteen een jongen naar me toe die me hielp met opstaan,
2 vrouwen kwamen aanrennen en een echtpaarde wereld is nog niet helemaal verepest hoor,
zo lief vond ik dat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 18 september 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zomáár dood gegaan? hoe dan?![]()
waarschuwing foto niet voor zwakke magen
kindje kwam aan de verkeerde kant van een bootje, was niet meteen te vinden en dat heeft kennelijk te lang geduurd. Is onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd en daar overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nu ingepakt, osmet en met hechtpleisters enzo, gelukkig kon et met pleisers dus viel mee
mar toch maar niet![]()
Heeft toch weer voordelen dan
Ouders weten nog niet hoe ze moeten vertellen dat het beste vriendje van hun zoon nooit meer komt spelen .Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ja zeker is dat naar, dat jongetje wordt nu niet veertig plus.quote:
Er was net een item in Hart van Nederlandquote:Op maandag 19 september 2016 06:39 schreef drakin het volgende:
[..]
ja zeker is dat naar, dat jongetje wordt nu niet veertig plus.
Godsamme... om maar te zwijgen over de ouders van dat andere jongetje....quote:Op maandag 19 september 2016 06:07 schreef drakin het volgende:
[..]
kindje kwam aan de verkeerde kant van een bootje, was niet meteen te vinden en dat heeft kennelijk te lang geduurd. Is onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd en daar overleden.
Ouders weten nog niet hoe ze moeten vertellen dat het beste vriendje van hun zoon nooit meer komt spelen .
Duinrellenquote:Op zondag 18 september 2016 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor anderen een dagje weg is is voor jou minimaal 3?
Wat ga je doen in Den Haag/Wassenaar?
dat is k*t........quote:Op maandag 19 september 2016 06:07 schreef drakin het volgende:
[..]
kindje kwam aan de verkeerde kant van een bootje, was niet meteen te vinden en dat heeft kennelijk te lang geduurd. Is onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd en daar overleden.
Ouders weten nog niet hoe ze moeten vertellen dat het beste vriendje van hun zoon nooit meer komt spelen .
Ja het valt harstikke meequote:Op maandag 19 september 2016 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje FANN, jij hebt een beste smak gemaakt. Is je been nog een beetje te bewegen nu?
beter een gat in je been dan een been in je gatquote:Op zondag 18 september 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Dank jequote:Op maandag 19 september 2016 09:09 schreef sacha het volgende:
[..]
beter een gat in je been dan een been in je gat![]()
of
liever een gat in je been dan in je hand![]()
meer dooddoeners heb ik niet![]()
beterschap
Beterschap Fann..................quote:Op maandag 19 september 2016 09:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank jeja ik weet ook niet wat beter is
Thanksquote:Op maandag 19 september 2016 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beterschap Fann..................
Flann eren.quote:Op maandag 19 september 2016 10:23 schreef chufi het volgende:
sfannjeren een woord dat je niet zo vaak meer hoort
Blote billen met Sasquote:Op maandag 19 september 2016 19:21 schreef sacha het volgende:
zo, na 6 glijbanen heb ik mijn zwempak weer stuk!
Ik miste je al.quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef Anthonie24 het volgende:
ik ben afgelopen dagen ziek geweest.......ja idd zielig he..ik weet het.
Neequote:
érg ziek?quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef Anthonie24 het volgende:
ik ben afgelopen dagen ziek geweest.......ja idd zielig he..ik weet het.
Vinden ze pindakaas lekker?quote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar er staan muizenvallen met Pindakaas, ik moet alleen ven opletten dat ik
er zelf niet op trap
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervanquote:
wat had je dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
was ik wel....maar nu gelukkig niet meer.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter na 10 jaar Tiki-bad
Chokola lusten ze ook, maar dan loop je natuurlijk het risico dat je Griek vast komt te zittenquote:Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervan
en heb het natuurlijk ook even gegoogeld, want je weet nooit, misschien was het een grapje![]()
maar staat er...![]()
http://huis-en-tuin.infon(...)n-met-pindakaas.html
wielrenners hebben toch van die zemenlerenlappen tussen hun dijen? misschien moet jequote:
nee, na 6 glijbanen, met échte zwemkleding, zaten overal gaten, na de tip om dan maar met holle rug te glijden, begon de ontvellingquote:Op maandag 19 september 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee![]()
ben je de godganse dag aan het glijden ofzo?
quote:Op maandag 19 september 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Chokola lusten ze ook, maar dan loop je natuurlijk het risico dat je Griek vast komt te zitten
zemenleren badpak makenquote:Op maandag 19 september 2016 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, na 6 glijbanen, met échte zwemkleding, zaten overal gaten, na de tip om dan maar met holle rug te glijden, begon de ontvelling![]()
morgen wat anders proberen
Koop zo'n badpak voor volgende keer 5 tientje is afgeprijsd nu was 100 euro op 1 cent naquote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef sacha het volgende:
ik zei tegen mijn broertje, hoe doen al die wijven dat hier in hun prachtige bikini's![]()
hij zei: 'die gaan écht niet van een glijbaan!'
ik: 'oh'
mijn zwempak nu is ook 86% polyamide 14% elastane, dus dat helpt nietquote:Op maandag 19 september 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Koop zo'n badpak voor volgende keer 5 tientje is afgeprijsd nu was 100 euro op 1 cent na
ow, dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn zwempak nu is ook 86% polyamide 14% elastane, dus dat helpt niet
een motorpak dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog 4 glijbaan dagen voor een oplossing
quote:Op maandag 19 september 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
een motorpak dan?wordt wel lastig, ik weet het niet zo snel
Eerst inzepen onde de douche en dan niet helemaal afspoelenquote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog 4 glijbaan dagen voor een oplossing
werkte in mijn oude huis heel goed. Wel geduld hebben, kon weken durenquote:Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervan
en heb het natuurlijk ook even gegoogeld, want je weet nooit, misschien was het een grapje![]()
maar staat er...![]()
http://huis-en-tuin.infon(...)n-met-pindakaas.html
Danzet ik er nog maar eentje me kaas bijquote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werkte in mijn oude huis heel goed. Wel geduld hebben, kon weken duren
quote:Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef FANN het volgende:
Ik krijg nu allerlei reclame van pakpakken
gewoon die ouderwetse houten klemmen (au, voorzichtig met je vingers) met pindakaasquote:Op maandag 19 september 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Danzet ik er nog maar eentje me kaas bij
die heb ik nu staanquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die ouderwetse houten klemmen (au, voorzichtig met je vingers) met pindakaas
die laatste glijbaan lijkt me helemaal doodengquote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
Die tenen lijken wel wat op die van Sas...
Ben nog nooit in zo'n ding geweest en trekt me ook niet, maar ik ben een saai verwend kindquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
die laatste glijbaan lijkt me helemaal doodeng
Ik kan me alleen de glijbaan in de speeltuin herrinnerenquote:Op maandag 19 september 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog nooit in zo'n ding geweest en trekt me ook niet, maar ik ben een saai verwend kind
Ik herinner me vaag nog iets van de Kermis, de Cake walk die dan eindigde in een soort glijbaan....quote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me alleen de glijbaan in de speeltuin herrinneren
Ik ben één keer in de achtbaan geweest, ik kwam er groen uitquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag nog iets van de Kermis, de Cake walk die dan eindigde in een soort glijbaan....
hadden wij niet op d kermis bij ons...quote:
Ik ooit in zo'n monorail hangding ... vloog mn petje af , gelukkig zat er een snelle kennis achter me die hem wist te vangenquote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben één keer in de achtbaan geweest, ik kwam er groen uitik heb serieus zitten
bidden van angst
Dat noemen ze 'Lunapark'quote:
Is dat zo'n kabelbaan dinges? Ja daar liep het ook dun door mijn broekquote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit in zo'n monorail hangding ... vloog mn petje af , gelukkig zat er een snelle kennis achter me die hem wist te vangenMaar dan dat niet..
Neequote:Op maandag 19 september 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij wel , maar daar mocht ik nooit in van mijn vader, maar dat had ik al eens verteld
Ik ken het als Cake Walk, maar ja dat was wel 1 van de leukere dingenquote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'Lunapark'![]()
Een van de weinige dingen die fun zijn op een kermis.
Mijn pa kreejg wanneer het kermis was altijd extra patienten die dan met hun gebit op het stuur waren gebotst...quote:Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeof ik ben het vergeten... waarom mocht dat net dan?
ah........... ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pa kreejg wanneer het kermis was altijd extra patienten die dan met hun gebit op het stuur waren gebotst...
Ja dat was de waarheidquote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... ja dat kan natuurlijk
Da's waarschijnlijk het verschil tussen Noord en Zuid, net als Patat en Friet.quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het als Cake Walk, maar ja dat was wel 1 van de leukere dingen
Swing Mill, met touwen was ie cool en de latere versie met knop was tam.quote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger had je ook 80 door de bocht
[ afbeelding ]
Mocht ik ook niet in... Ooit wel eens geprobeerd natuurlijk
En later ben ik ook wel eens in de botsautootjes geweest
Ja met touwen werd te gevaarlijk want er vlogen kennelijk letterlijk wel eens een paar uit de bocht...quote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Swing Mill, met touwen was ie cool en de latere versie met knop was tam.
dan kon je haar troosten?quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met touwen werd te gevaarlijk want er vlogen kennelijk letterlijk wel eens een paar uit de bocht...
Verder had je nog de rups , daar ging je dan in met een meisje
ah!quote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ging er een doek overheen en kon niemand je zien...
Nee snap ik ook....quote:Op maandag 19 september 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zag wel wat natuurlijk, maar daar had je dan geen oog voor
De meisjes waren het leukste denk ik voor voor jou...quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer leuke dingen weet ik niet meer van vroegere kermissen
Waar hou jij nou wél van?quote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben geen liefhebber van kermissen.
Vroeger als puber was het leuk. Later niet meer...quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou wél van?![]()
Kermissen hoeft voor mij ook niet meer hoor, maar vroeger
dat zeg ikquote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger als puber was het leuk. Later niet meer...
Ik weet het, ik ben onmogelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou wél van?![]()
Kermissen hoeft voor mij ook niet meer hoor, maar vroeger
weet ik niet........ maar je bent een beetje een einzelganger denk ik...quote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben onmogelijk.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert".quote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet........ maar je bent een beetje een einzelganger denk ik...
of ik schat je helemaal verkeerd in
Die zijn er ook vast niet , maak je niet druk Moquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert".
Groucho Marxquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert".
Je kent in ieder geval deze klassieke uitspraak, daarvoor krijg je 1 punt.quote:
Yeps.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een bakkie pleur gemaakt net is dat ook goed?
en afspraak gemaakt voor Donderdag, kan ik eindelijk mijn nieuwe huisarts ontmoetenquote:
Ik heb zoveel klassieke uitspraken op mijn naam staan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent in ieder geval deze klassieke uitspraak, daarvoor krijg je 1 punt.
Jammer dat ik hem niet zelf bedacht heb, want het is een mooie uitspraak.![]()
Muziek voor de lady's....quote:
Ik ga om 14 u. de deur uit, bus vertrekt om 14.22 u., loop op mijn gemak, en om 15 u. zit ik bij mijn afspraak, rond 16 u. ben ik weer thuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Even mn agenda trekken .. Hoe laat ook al weer?
Is dat ziekenhuis zover weg dat je niet op de fiets kunt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet om 14 u. de deur uit, bus vertrekt om 14.22 u., loop op mijn gemak, en om 15 u. zit ik bij mijn afspraak, rond 16 u. ben ik weer thuis.
Ben er mentaal zo goed als klaar voor nu.
Nee, kan makkelijk met de fiets maar heb geen zin om bergop te fietsen, en het busstation is achterom en de bus stopt voor de deur van het zkh, dus.....quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat ziekenhuis zover weg dat je niet op de fiets kunt?
Dat voordeel heb je wel bij een ziekenhuis .. Er is altijd wel een bius/tramhalte voor de deurquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, kan makkelijk met de fiets maar heb geen zin om bergop te fietsen, en het busstation is achterom en de bus stopt voor de deur van het zkh, dus.....
Ja, en ik heb het bus- en treinstation achterom.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat voordeel heb je wel bij een ziekenhuis .. Er is altijd wel een bius/tramhalte voor de deur
Ben al blij dat we een station hebben in Bommel. Kwartiertje lopen paar minuutjes fietsen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:12 schreef chufi het volgende:
Ik mag niet klage.. 150 m van de tram af en rondom wat bushaltes op iets meer loopafstand
Thx.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd !!
Ik doe mee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alles in orde, ik ben nog steeds kerngezond.![]()
Cheers. [ afbeelding ]
JIj doet áltijd mee als het om zuien gaatquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd !!
Ik doe mee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]gefeliciteerd, maar doe nou rustig aaaahaaaaaaaaaaaan
Half jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah...ik ben blij voor je, over 3 maanden moet je weer?
Van kop tot teen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Netjes.... maar wat kijken ze nou precies na Mo?
Je lever ofzo?
Morgen doe ik weer een smoothie banaan, kiwi en aardbei bijquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj doet áltijd mee als het om zuien gaat![]()
Ik heb een aardbeien banaan Smoothie![]()
ow.... kiwi doe ik nooit eigenlijk die eet ik liever zó uit het vuistjequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen doe ik weer een smoothie banaan, kiwi en aardbei bij
Voor minder doe ik het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel een érg lange vooruitplanning, ik kijk niet verder dan een week tegenwoordig
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
We wilde al een ban aanvragen omdat je er niet was
Wil jij 100 jaar worden?quote:
Ik kies mijn moment wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil jij 100 jaar worden?![]()
Ik niet.... oud worden is kutdat zei mijn moeder al, alleen die zei het netter
moet je wel laten vastleggen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het viel mij ook echt op dat ie stil was .... Maar gelukkig was jhet slechts een kapot modem en dat kun je ook niet even van tevoren aangeven... Zo van tot later want mijn modem gaat zo kapotquote:
Nee precies, dan ben je in één keer foetsiequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het viel mij ook echt op dat ie stil was .... Maar gelukkig was jhet slechts een kapot modem en dat kun je ook niet even van tevoren aangeven... Zo van tot later want mijn modem gaat zo kapot
Ben er nog.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee precies, dan ben je in één keer foetsie
Zit nog aan een peuk en daarna loop ik even.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ga nouuuuuuuuuuuu..... je weetwel.....
Goed zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit nog aan een peuk en daarna loop ik even.
Je luistert wel goed naar me, maar ik bedoel het ook goed en dat weet jequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben ik toch eigenlijk braaf.
Is dat iets van de buurtvereniging?quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren een kringverjaardag en ik vond het héél gezellig![]()
ik ben officieel een trut nu
Nee, zus in Castricum...quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat iets van de buurtvereniging?
E-bikes ook geschikt voor bergopquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
Ik krijg allemaal reclame's van fietsen
Ī 2.499 euro![]()
https://www.fietsenwinkel(...)utm_campaign=display
dat is iets duurder dan die fiets van mij
Ik had het een beetje druk de afgelopen dagen weet je nog?quote:
Ik heb vast ook nog wel ergens een extra liggenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
en nu heb ik geen zin om me te verdiepen in toetsenborden, misschien morgen...
Nah moet ook maar precies bij deze laptop passen...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vast ook nog wel ergens een extra liggen
het had niet veel geschilt of ik had idd het lootje gelegt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhh, ik dacht minstens dat je op steven had gelegen
van een griepje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het had niet veel geschilt of ik had idd het lootje gelegt.
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
van een griepje?was het de Spaanse Griep of heb je een fucked up immuumsysteem ofzo?
serieus, zo jong al een burnout?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.
Wat studeer je dan dat zo vermoeiend is ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.
nee dat gelukkig niet.....godszijdank. maar ik heb het gewoon zo druk op school. heb nog heel wat werk te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus, zo jong al een burnout?
Hoe komt dat, heb je ellende thuis?
constructiewerker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat studeer je dan dat zo vermoeiend is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |