beter een gat in je been dan een been in je gatquote:Op zondag 18 september 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
Ik kom net van de EHBO post ik was gevallen gat ik mijn been![]()
Dank jequote:Op maandag 19 september 2016 09:09 schreef sacha het volgende:
[..]
beter een gat in je been dan een been in je gat![]()
of
liever een gat in je been dan in je hand![]()
meer dooddoeners heb ik niet![]()
beterschap
Beterschap Fann..................quote:Op maandag 19 september 2016 09:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank jeja ik weet ook niet wat beter is
Thanksquote:Op maandag 19 september 2016 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beterschap Fann..................
Flann eren.quote:Op maandag 19 september 2016 10:23 schreef chufi het volgende:
sfannjeren een woord dat je niet zo vaak meer hoort
Blote billen met Sasquote:Op maandag 19 september 2016 19:21 schreef sacha het volgende:
zo, na 6 glijbanen heb ik mijn zwempak weer stuk!
Ik miste je al.quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef Anthonie24 het volgende:
ik ben afgelopen dagen ziek geweest.......ja idd zielig he..ik weet het.
Neequote:
érg ziek?quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef Anthonie24 het volgende:
ik ben afgelopen dagen ziek geweest.......ja idd zielig he..ik weet het.
Vinden ze pindakaas lekker?quote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar er staan muizenvallen met Pindakaas, ik moet alleen ven opletten dat ik
er zelf niet op trap
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervanquote:
wat had je dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
was ik wel....maar nu gelukkig niet meer.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter na 10 jaar Tiki-bad
Chokola lusten ze ook, maar dan loop je natuurlijk het risico dat je Griek vast komt te zittenquote:Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervan
en heb het natuurlijk ook even gegoogeld, want je weet nooit, misschien was het een grapje![]()
maar staat er...![]()
http://huis-en-tuin.infon(...)n-met-pindakaas.html
wielrenners hebben toch van die zemenlerenlappen tussen hun dijen? misschien moet jequote:
nee, na 6 glijbanen, met échte zwemkleding, zaten overal gaten, na de tip om dan maar met holle rug te glijden, begon de ontvellingquote:Op maandag 19 september 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee![]()
ben je de godganse dag aan het glijden ofzo?
quote:Op maandag 19 september 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Chokola lusten ze ook, maar dan loop je natuurlijk het risico dat je Griek vast komt te zitten
zemenleren badpak makenquote:Op maandag 19 september 2016 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, na 6 glijbanen, met échte zwemkleding, zaten overal gaten, na de tip om dan maar met holle rug te glijden, begon de ontvelling![]()
morgen wat anders proberen
Koop zo'n badpak voor volgende keer 5 tientje is afgeprijsd nu was 100 euro op 1 cent naquote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef sacha het volgende:
ik zei tegen mijn broertje, hoe doen al die wijven dat hier in hun prachtige bikini's![]()
hij zei: 'die gaan écht niet van een glijbaan!'
ik: 'oh'
mijn zwempak nu is ook 86% polyamide 14% elastane, dus dat helpt nietquote:Op maandag 19 september 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Koop zo'n badpak voor volgende keer 5 tientje is afgeprijsd nu was 100 euro op 1 cent na
ow, dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn zwempak nu is ook 86% polyamide 14% elastane, dus dat helpt niet
een motorpak dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog 4 glijbaan dagen voor een oplossing
quote:Op maandag 19 september 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
een motorpak dan?wordt wel lastig, ik weet het niet zo snel
Eerst inzepen onde de douche en dan niet helemaal afspoelenquote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog 4 glijbaan dagen voor een oplossing
werkte in mijn oude huis heel goed. Wel geduld hebben, kon weken durenquote:Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervan
en heb het natuurlijk ook even gegoogeld, want je weet nooit, misschien was het een grapje![]()
maar staat er...![]()
http://huis-en-tuin.infon(...)n-met-pindakaas.html
Danzet ik er nog maar eentje me kaas bijquote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werkte in mijn oude huis heel goed. Wel geduld hebben, kon weken duren
quote:Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef FANN het volgende:
Ik krijg nu allerlei reclame van pakpakken
gewoon die ouderwetse houten klemmen (au, voorzichtig met je vingers) met pindakaasquote:Op maandag 19 september 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Danzet ik er nog maar eentje me kaas bij
die heb ik nu staanquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die ouderwetse houten klemmen (au, voorzichtig met je vingers) met pindakaas
die laatste glijbaan lijkt me helemaal doodengquote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
Die tenen lijken wel wat op die van Sas...
Ben nog nooit in zo'n ding geweest en trekt me ook niet, maar ik ben een saai verwend kindquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
die laatste glijbaan lijkt me helemaal doodeng
Ik kan me alleen de glijbaan in de speeltuin herrinnerenquote:Op maandag 19 september 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog nooit in zo'n ding geweest en trekt me ook niet, maar ik ben een saai verwend kind
Ik herinner me vaag nog iets van de Kermis, de Cake walk die dan eindigde in een soort glijbaan....quote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me alleen de glijbaan in de speeltuin herrinneren
Ik ben één keer in de achtbaan geweest, ik kwam er groen uitquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag nog iets van de Kermis, de Cake walk die dan eindigde in een soort glijbaan....
hadden wij niet op d kermis bij ons...quote:
Ik ooit in zo'n monorail hangding ... vloog mn petje af , gelukkig zat er een snelle kennis achter me die hem wist te vangenquote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben één keer in de achtbaan geweest, ik kwam er groen uitik heb serieus zitten
bidden van angst
Dat noemen ze 'Lunapark'quote:
Is dat zo'n kabelbaan dinges? Ja daar liep het ook dun door mijn broekquote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit in zo'n monorail hangding ... vloog mn petje af , gelukkig zat er een snelle kennis achter me die hem wist te vangenMaar dan dat niet..
Neequote:Op maandag 19 september 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij wel , maar daar mocht ik nooit in van mijn vader, maar dat had ik al eens verteld
Ik ken het als Cake Walk, maar ja dat was wel 1 van de leukere dingenquote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'Lunapark'![]()
Een van de weinige dingen die fun zijn op een kermis.
Mijn pa kreejg wanneer het kermis was altijd extra patienten die dan met hun gebit op het stuur waren gebotst...quote:Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeof ik ben het vergeten... waarom mocht dat net dan?
ah........... ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pa kreejg wanneer het kermis was altijd extra patienten die dan met hun gebit op het stuur waren gebotst...
Ja dat was de waarheidquote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... ja dat kan natuurlijk
Da's waarschijnlijk het verschil tussen Noord en Zuid, net als Patat en Friet.quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het als Cake Walk, maar ja dat was wel 1 van de leukere dingen
Swing Mill, met touwen was ie cool en de latere versie met knop was tam.quote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger had je ook 80 door de bocht
[ afbeelding ]
Mocht ik ook niet in... Ooit wel eens geprobeerd natuurlijk
En later ben ik ook wel eens in de botsautootjes geweest
Ja met touwen werd te gevaarlijk want er vlogen kennelijk letterlijk wel eens een paar uit de bocht...quote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Swing Mill, met touwen was ie cool en de latere versie met knop was tam.
dan kon je haar troosten?quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met touwen werd te gevaarlijk want er vlogen kennelijk letterlijk wel eens een paar uit de bocht...
Verder had je nog de rups , daar ging je dan in met een meisje
ah!quote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ging er een doek overheen en kon niemand je zien...
Nee snap ik ook....quote:Op maandag 19 september 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zag wel wat natuurlijk, maar daar had je dan geen oog voor
De meisjes waren het leukste denk ik voor voor jou...quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer leuke dingen weet ik niet meer van vroegere kermissen
Waar hou jij nou wél van?quote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben geen liefhebber van kermissen.
Vroeger als puber was het leuk. Later niet meer...quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou wél van?![]()
Kermissen hoeft voor mij ook niet meer hoor, maar vroeger
dat zeg ikquote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger als puber was het leuk. Later niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |