ah........... ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pa kreejg wanneer het kermis was altijd extra patienten die dan met hun gebit op het stuur waren gebotst...
Ja dat was de waarheidquote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... ja dat kan natuurlijk
Da's waarschijnlijk het verschil tussen Noord en Zuid, net als Patat en Friet.quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het als Cake Walk, maar ja dat was wel 1 van de leukere dingen
Swing Mill, met touwen was ie cool en de latere versie met knop was tam.quote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger had je ook 80 door de bocht
[ afbeelding ]
Mocht ik ook niet in... Ooit wel eens geprobeerd natuurlijk
En later ben ik ook wel eens in de botsautootjes geweest
Ja met touwen werd te gevaarlijk want er vlogen kennelijk letterlijk wel eens een paar uit de bocht...quote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Swing Mill, met touwen was ie cool en de latere versie met knop was tam.
dan kon je haar troosten?quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met touwen werd te gevaarlijk want er vlogen kennelijk letterlijk wel eens een paar uit de bocht...
Verder had je nog de rups , daar ging je dan in met een meisje
ah!quote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ging er een doek overheen en kon niemand je zien...
Nee snap ik ook....quote:Op maandag 19 september 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zag wel wat natuurlijk, maar daar had je dan geen oog voor
De meisjes waren het leukste denk ik voor voor jou...quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer leuke dingen weet ik niet meer van vroegere kermissen
Waar hou jij nou wél van?quote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben geen liefhebber van kermissen.
Vroeger als puber was het leuk. Later niet meer...quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou wél van?![]()
Kermissen hoeft voor mij ook niet meer hoor, maar vroeger
dat zeg ikquote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger als puber was het leuk. Later niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |