In het verleden ben ik gepest. Inmiddels is dit al vele jaren geleden, maar dit heeft als gevolg dat ik nu in bepaalde situaties toch net wat anders reageer bij mensen. Ik denk dat onbewust toch minder mezelf durf te zijn en te laten zien. Ik heb tijdens de periode dat ik gepest ben tot mijn grote verbazing gemerkt dat een klein groepje kwaadwillenden me helemaal konden terroriseren zonder dat iemand ook maar iets deed. Je had kijkers, je had ontkenners en wegkijkers, die alles deden om me maar niet te hoeven helpen. Geen klasgenoot wilde met me omgaan, want die lafbekken houden zich aan de wet van de pesters. Volwassenen hadden me met gemak kunnen helpen, maar tot op de dag van vandaag hebben ze binnen het onderwijs niet de ballen om een jongere wiens schooltijd een hel is te helpen. Ontkennen is makkelijker, en gaat ook niet ten koste van de (onterecht) goede naam v/d school.
Mijn vertrouwen in de mensheid heeft toen wel een enorme deuk opgelopen. Ik heb op de harde manier geleerd dat ellende in de wereld vooral bestaat omdat er teveel mensen zijn die toekijken en klootzakken en kwaadwillenden maar hun gang laten gaan doordat ze in hun leugens en draaierij trappen.
Doordat ik heb gekozen om voor mezelf te knokken heb Ik m'n zaakjes goed voor elkaar nu. Ik voel me zeker geen gepeste meer, goed werk, ik zie er goed uit, en ik ben sterk genoeg om meerdere pesters tegelijkertijd hard van me af te slaan als dat ooit nog nodig mocht zijn. Ik laat never nooit meer de kwaliteit van m'n leven verzieken door een stel ziekelijke debielen die niks beters te doen hebben dan uit hobby het leven van een ander te verpesten. Mij pakken ze nooit weer. En iemand waar ik van hou ook niet.
Maar m'n verleden heeft kennelijk wel wat ontwricht in contact met mensen. Dit loopt op bepaalde momenten wel wat stroever(in bepaalde gevallen ook totaal niet). Maar contact leggen met vrouwen is hier een probleem. Ik weet dan niks te zeggen, waardoor ik saai lijk. Ik kom niet "los" zegmaar, ze kunnen mijn persoonlijkheid niet zien. Vrouwen komen uit mezelf niet naar me toe, als man moet ik de stap zetten. Het stomme is dat ik zeker niet lelijk ben en hier ook helemaal niet onzeker over ben. Ik zie er juist lichamelijk veel beter uit dan de gemiddelde van mijn leeftijd. Voor mij is het wel het bewijs, vrouwen kijken niet naar uiterlijk. Doordat dit contact niet goed loopt heb ik nu op latere leeftijd(ben 38 nu) nog weinig seks gehad. Ik heb van mezelf uit juist boven gemiddeld veel verlangen in seks. Het gemis van seks doet pijn. Er zijn momenten dat ik er ontzettend veel aan denk, en 's nachts wakker lig omdat ik er teveel aan het gemis moet denken. Qua verlangen heb ik het liefst elke dag sex, i.p.v. de situatie dat ik bijna nooit seks heb, dat jaren geen seks geen uitzondering is.
Hoe los ik dit op? Ik wil m'n aantrekkelijkheid voor vrouwen verhogen en zorgen dat de kans op seks zo groot mogelijk wordt. Waar heb ik het over met ze? Wat doe ik? Wat doe ik om ze in the mood te krijgen? Hoe zorg ik dat de omgang met ze relaxter wordt? Maar ook hoe herken/vind je geile vrouwen? Hoe kom je in contact met openminded dames?
Kort samengevat, hoe maak je jezelf zo aantrekkelijk mogelijk voor de vrouwen om seks met je te hebben. Zelfs voor de gevorderden een leuk onderwerp om nog beter in te worden toch?
Hoe krijg je de seks frequentie + seks kansen omhoog.
Alle tips zijn welkom. Ook van vrouwen.