quote:Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter na 10 jaar Tiki-bad
Chokola lusten ze ook, maar dan loop je natuurlijk het risico dat je Griek vast komt te zittenquote:Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervan
en heb het natuurlijk ook even gegoogeld, want je weet nooit, misschien was het een grapje![]()
maar staat er...![]()
http://huis-en-tuin.infon(...)n-met-pindakaas.html
wielrenners hebben toch van die zemenlerenlappen tussen hun dijen? misschien moet jequote:
nee, na 6 glijbanen, met échte zwemkleding, zaten overal gaten, na de tip om dan maar met holle rug te glijden, begon de ontvellingquote:Op maandag 19 september 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee![]()
ben je de godganse dag aan het glijden ofzo?
quote:Op maandag 19 september 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Chokola lusten ze ook, maar dan loop je natuurlijk het risico dat je Griek vast komt te zitten
zemenleren badpak makenquote:Op maandag 19 september 2016 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, na 6 glijbanen, met échte zwemkleding, zaten overal gaten, na de tip om dan maar met holle rug te glijden, begon de ontvelling![]()
morgen wat anders proberen
Koop zo'n badpak voor volgende keer 5 tientje is afgeprijsd nu was 100 euro op 1 cent naquote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef sacha het volgende:
ik zei tegen mijn broertje, hoe doen al die wijven dat hier in hun prachtige bikini's![]()
hij zei: 'die gaan écht niet van een glijbaan!'
ik: 'oh'
mijn zwempak nu is ook 86% polyamide 14% elastane, dus dat helpt nietquote:Op maandag 19 september 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Koop zo'n badpak voor volgende keer 5 tientje is afgeprijsd nu was 100 euro op 1 cent na
ow, dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn zwempak nu is ook 86% polyamide 14% elastane, dus dat helpt niet
een motorpak dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog 4 glijbaan dagen voor een oplossing
quote:Op maandag 19 september 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
een motorpak dan?wordt wel lastig, ik weet het niet zo snel
Eerst inzepen onde de douche en dan niet helemaal afspoelenquote:Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog 4 glijbaan dagen voor een oplossing
werkte in mijn oude huis heel goed. Wel geduld hebben, kon weken durenquote:Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel, ik dacht ook altijd dat je er kaas in moest doen, maar nee... ik hoorde ervan
en heb het natuurlijk ook even gegoogeld, want je weet nooit, misschien was het een grapje![]()
maar staat er...![]()
http://huis-en-tuin.infon(...)n-met-pindakaas.html
Danzet ik er nog maar eentje me kaas bijquote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werkte in mijn oude huis heel goed. Wel geduld hebben, kon weken duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |