Dat komt er vast wel een ander topic hierquote:
Dat zullen we dan wel weeer beoordelen op haalbaarheid..quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt er vast wel een ander topic hier
Excuses. Had je laatste post gemistquote:
Ik tel tot 10.quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt er vast wel een ander topic hier
Daar gaat het niet eens om. En Sasha is vakantie dus we gedragen ons een bietjequote:Op zondag 18 september 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel weeer beoordelen op haalbaarheid..
OK geaccepteerdquote:Op zondag 18 september 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses. Had je laatste post gemist
Heb nog wel een alternatief voor als het helemaat vout gaatquote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. En Sasha is vakantie dus we gedragen ons een bietje
Ja zekerquote:Op zondag 18 september 2016 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nog wel een alternatief voor als het helemaat vout gaat
Wat mij betreft niet nodigquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
Maar stiekem houdt ze wel een oogje in het zeil...
Het gaat mij niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2016 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wmb ook niet maar je weet het nooit
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 18 september 2016 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit... Brave ouwe lul die ik ben
Al op lokatie dan?quote:Op zondag 18 september 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
zo dan, Aap slaapt, vriendje nog wakker, nu ga ik aan de zuip
quote:Op zondag 18 september 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
zo dan, Aap slaapt, vriendje nog wakker, nu ga ik aan de zuip
Ah OK de vasteland lokatie.. Heeft vriendje nog iemand die verantwoordelijk er voor is ?quote:Op zondag 18 september 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
locatie a![]()
is Grou, morgen door naar Den Haag & Wassenaar
ja ik, ben nu met 3 autisten op vakantiequote:Op zondag 18 september 2016 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK de vasteland lokatie.. Heeft vriendje nog iemand die verantwoordelijk er voor is ?
Lijkt me moeilijker dan met 3 doven die ik hier vorig jaar op bezoek had..quote:Op zondag 18 september 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja ik, ben nu met 3 autisten op vakantie
Wat zeg jequote:Op zondag 18 september 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijker dan met 3 doven die ik hier vorig jaar op bezoek had..
Die kennissen van mn dochter die ik ff zou opvangen en ik pas op de dag van aankomst te horen kreeg dat 3 van de 4 doof zijnquote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 18 september 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kennissen van mn dochter die ik ff zou opvangen en ik pas op de dag van aankomst te horen kreeg dat 3 van de 4 doof zijn
Dood kutdorpquote:Op zondag 18 september 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
locatie a![]()
is Grou, morgen door naar Den Haag & Wassenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 18 september 2016 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dood kutdorpklopt, nog altijd handig als tussen basisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
En in februari nog steeds ouwe pepernoten te moeten slikkenquote:Op zondag 18 september 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
klopt, nog altijd handig als tussen basis
ik ben hier alleen in septemberquote:Op zondag 18 september 2016 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
En in februari nog steeds ouwe pepernoten te moeten slikken
Beter, je zou er niet langer willen verblijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter, je zou er niet langer willen verblijven.ik weet maar voor mij is het een makkelijk doorgangsstationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Wat voor anderen een dagje weg is is voor jou minimaal 3?quote:Op zondag 18 september 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet maar voor mij is het een makkelijk doorgangsstation
Dus daarna heb je geen tussenstation meer...quote:Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
het huis waar ik nu verblijf staat te koop
Als je maar niet uitgewoond wordt.quote:Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
Schilderijtje in de keukenkastquote:Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
Er zijn daar nog kinderen wakker, doe ff normaalquote:Op zondag 18 september 2016 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je maar niet uitgewoond wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |